Deel dashboard verwijderen
Deel dashboard verwijderen
Haloo,
Ik wil graag een subwoofer achterin. Alles heb ik al, maar hoe krijg ik het paneel onder me stuur los. Weet iemand dat toevallig?
Alvast bedankt.
Mod-edit; vraag leesbaarder gemaakt
Ik wil graag een subwoofer achterin. Alles heb ik al, maar hoe krijg ik het paneel onder me stuur los. Weet iemand dat toevallig?
Alvast bedankt.
Mod-edit; vraag leesbaarder gemaakt
- High-up!
- Vagling liefhebber
Re: deel dasboard verwijderen
Hahahaha!! Zeker een move-up? Daarbij verplaatst zo nu en dan iets in het in- of exterieur..UP Yours! schreef:Vreemd, bij mij zit het stuur niet achterin.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Hallo, ik heb een sebwoofer geprobeerd maar die beviel niet, doe mij maar een subwoofer, veel beter, zelfs achterin
sorry........
sorry........
Laatst gewijzigd door Marantz op di 04 sep 2012, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijkbaar is normaal antwoorden vandaag niet mogelijk. Dat Nicolai wat minder taaltechnisch is, of gewoon een typefout maakt, hoeft niet meteen belachelijk gemaakt te worden. TS wil zijn subwoofer aansluiten op de radio, en die zit meestal in je dashboard.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Belachelijk maken was niet de bedoeling, vandaar mijn op voorhand sorry op het eind. Denk dat de andere het ook niet als belachelijk maken bedoeld hebben....JuP ! schreef:Blijkbaar is normaal antwoorden vandaag niet mogelijk. Dat Nicolai wat minder taaltechnisch is, of gewoon een typefout maakt, hoeft niet meteen belachelijk gemaakt te worden. TS wil zijn subwoofer aansluiten op de radio, en die zit meestal in je dashboard.
Laatst gewijzigd door Marantz op wo 05 sep 2012, 11:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Deel dashboard verwijderen
Als je je dashboard wil demonteren kan je eens hier kijken:
http://www.upownersclub.co.uk/forum/diy ... ic438.html
het is wel in het engels, maar dat mag de pret niet drukken.
http://www.upownersclub.co.uk/forum/diy ... ic438.html
het is wel in het engels, maar dat mag de pret niet drukken.
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)
Pret ?
Nou, precies wat ze zeggen, dit is geen makkelijke klus en men dient wel over 2 rechterhanden te beschikken.
Wel makkelijk zo met die stap voor stap foto uitleg.
Ben blij dat ik de versie met de 6 speakers krijg, hoop dat dit voldoende is........
Nou, precies wat ze zeggen, dit is geen makkelijke klus en men dient wel over 2 rechterhanden te beschikken.
Wel makkelijk zo met die stap voor stap foto uitleg.
Ben blij dat ik de versie met de 6 speakers krijg, hoop dat dit voldoende is........
Je bent toch niet nieuw op dit forum? Een beetje humor moet kunnen hoor! Maar misschien was je een beetje sjaggie toen je antwoordde.JuP ! schreef:Blijkbaar is normaal antwoorden vandaag niet mogelijk. Dat Nicolai wat minder taaltechnisch is, of gewoon een typefout maakt, hoeft niet meteen belachelijk gemaakt te worden. TS wil zijn subwoofer aansluiten op de radio, en die zit meestal in je dashboard.
UP! you go!
@nnicolai Je bedoelt de zekeringen bak zeker die link onder het stuur zal zitten? Of echt de complete onderkant van het dashboard?
Mag ik vragen waarom je daarbij wilt? Om de 12v door de firewall te trekken zeker?
Mag ik vragen waarom je daarbij wilt? Om de 12v door de firewall te trekken zeker?
Did you have your UP today ? Level UP !
Thanks for the tip.
Nu ik weet hoe de radio er uit kan.kan ik zelf de parrot inbouwen mki9100 dat scheelt weer zooon 150 euro.
Heb al een speciale kabel gevonden dat scheelt een hoop draden.
Nu ik weet hoe de radio er uit kan.kan ik zelf de parrot inbouwen mki9100 dat scheelt weer zooon 150 euro.
Heb al een speciale kabel gevonden dat scheelt een hoop draden.
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Als je montage enof demontage handleiding wilt kan je me mailen op info@lowering.nl dan zal ik je even deze in pdf sturen in nederlands
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage