Remus dubbele uitlaten aanbieding
Remus dubbele uitlaten aanbieding
Remus dubbele uitlaten , waarbij je zelf kunt kiezen of de eindstukjes onder de spoiler terecht gaat komen en deels in de bestaande spoiler.
Complete set voor € 249,00 incl btw.
Op is Op !!
Complete set voor € 249,00 incl btw.
Op is Op !!
Laatst gewijzigd door merkx352 op do 08 okt 2015, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Remus dubbele uitlaten aanbieding
Gaaf! Zorgt dit ook voor meer geluid?
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Nee , alleen de looks vrees ik ![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Interessant, het zou mooier zijn geweest als ze nog iets hoger en verder naar buiten zouden hebben gezeten.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
![Waiting :confusion-waiting:](./images/smilies/confusion/waiting.gif)
Laatst gewijzigd door jhhk op do 08 okt 2015, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is toch een serieus stuk uitlaat aan het worden volgens de foto welke ik zojuist heb mogen ontvangen
- Bijlagen
-
- image006.jpg (36.59 KiB) 19145 keer bekeken
Deze complete set kunnen we jullie als Forum leden aanbieden voor het bedrag van € 249.00 incl btw !
Mss leuk om wat extra prijzen erbij te zetten en wat informatie:)merkx352 schreef:Deze complete set kunnen we jullie als Forum leden aanbieden voor het bedrag van € 249.00 incl btw !
Wat is advies/vverkoopprijs
Wat voor uitlaat is het precies
Wat kost het Incl monteren?
Wat voor maten zijn de pijpjes enz
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Ik heb geen interesse. Maar zou wel direct hiernaar vragen als ik de pijpje had gewild.
Wat kost het Incl monteren?