VW UP Barracuda
VW UP Barracuda
Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een nieuwe auto. Eentje die zuinig is, klein maar wel mooi & uniek. Aangezien mijn vriend een echte Volkswagen man is (Heeft zelf een VW Eos, ABT) kwam ik uit op de Volkswagen Up. Ideaal voor mijn werk (thuiszorg) en het rijden van de langere afstanden. Op het moment heb ik mijn eerste trouwe autootje nog, een Toyota Starlet uit 1995.
Na het rondstruinen op het internet kwam ik een reeks foto's tegen van een VW Up 'Barracuda'. Op slag verliefd!
Is deze auto 'kant-en-klaar' te koop, of zeg ik nu iets heel doms?
Alvast bedankt,
Groetjes Joyce
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een nieuwe auto. Eentje die zuinig is, klein maar wel mooi & uniek. Aangezien mijn vriend een echte Volkswagen man is (Heeft zelf een VW Eos, ABT) kwam ik uit op de Volkswagen Up. Ideaal voor mijn werk (thuiszorg) en het rijden van de langere afstanden. Op het moment heb ik mijn eerste trouwe autootje nog, een Toyota Starlet uit 1995.
Na het rondstruinen op het internet kwam ik een reeks foto's tegen van een VW Up 'Barracuda'. Op slag verliefd!
Alvast bedankt,
Groetjes Joyce
Re: VW UP Barracuda
Deze auto is niet zo kant en klaar haha.....
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Daar was ik al bang voor, haha!
Hoe gaat het in zijn werk om bovenstaande auto te knutselen? Waar zijn deze velgen bijvoorbeeld verkrijgbaar (Ben al aan het zoeken, maar kan dezelfde niet vinden) Hoe heet de kleur?
Kijk eens op de site van carfantasy bij barracuda velgen... Staan ze mogelijk wel tussen en dan ha gewoon een schroefset
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- richardm35
- Vagling liefhebber
Heeft wel wat van oxigen velgen
Welkom!
Bovenstaande up is in feite niet zo bijzonder in uitrusting. Het is een vrij standaard uitvoering(geen mistlampen bijv) en daarbij is hij ofwel gesproten of gewrapt(dak zwart), geblindeerde ramen en grote velgen.
Erg goed te doen, via dit forum kun je een hoop informatie vinden over de losse dingen.
Spuiten is mooier dan wrappen vaak, maar kun je er wel weer afhalen bij een verkoop. De velgen zijn mooi, maar als ze een maatje kleiner zijn heb je wel meer comfort. Ook dat verlagen is voor veel stadswerk (thuiszorg) niet aan te raden.
Wel moet ik zeggen dat ik hem ook wel erg gaaf vind zo!
Sent from my XT897
Bovenstaande up is in feite niet zo bijzonder in uitrusting. Het is een vrij standaard uitvoering(geen mistlampen bijv) en daarbij is hij ofwel gesproten of gewrapt(dak zwart), geblindeerde ramen en grote velgen.
Erg goed te doen, via dit forum kun je een hoop informatie vinden over de losse dingen.
Spuiten is mooier dan wrappen vaak, maar kun je er wel weer afhalen bij een verkoop. De velgen zijn mooi, maar als ze een maatje kleiner zijn heb je wel meer comfort. Ook dat verlagen is voor veel stadswerk (thuiszorg) niet aan te raden.
Sent from my XT897
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gezien de naam op het dak ga ik er even vanuit dat het hier een overgespoten up! betreft.RobertJ schreef:Welkom!
Sent from my XT897
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Naam op t dak?Petrolhead Tom schreef: Gezien de naam op het dak ga ik er even vanuit dat het hier een overgespoten up! betreft.
Sent from my XT897
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Deur bedoel ik. Excuses!RobertJ schreef:Naam op t dak?Petrolhead Tom schreef: Gezien de naam op het dak ga ik er even vanuit dat het hier een overgespoten up! betreft.
Sent from my XT897
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Joyce schreef:Hoi allemaal,
Alvast bedankt,
Groetjes Joyce
Wat dacht je van gewoon ff email sturen of anders ff bellen
Telefoonnummer +49 203 51882301
E-mailadres info@lackwerk-duisburg.de
Website http://www.lackwerk-duisburg.de/
wat betreft velgen het zelfde:
http://www.barracudawheels.ch/ba/de/
succes.................
UNDERSTEER is when you hit the fence with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
Barracuda is het velgenmerk...
Stel je koopt een UP voor 9500, schroefset voor 500 euro, wrappen 1000 euro, Velgen en banden 1500 dan heb je dezelfde auto voor 12500
Stel je koopt een UP voor 9500, schroefset voor 500 euro, wrappen 1000 euro, Velgen en banden 1500 dan heb je dezelfde auto voor 12500
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.