IK heb een Samsung SIII samen met Maps & More.
De telefoon connect goed met Maps & More.
Ik heb alleen een probleem met bellen. Als ik via Maps & More ga bellen dan wordt het geluid niet via Maps & More weer gegeven maar via de telefoon.
Als ik contact heb dan is het mogelijk dat ik via Maps & More de verbinding overneem waarna alles weer langs Maps & More loopt.
Dit is dan weer niet een werkbare oplossing.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Al vast bedankt.
Maps & More samen met Samsung SIII
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Re: Maps & More samen met Samsung SIII
Ik had/heb hetzelfde probleem, bij mij komt het doordat ik buiten de auto een bluetooth headset voor bellen gebruik. Ik los het op door na gebruik van de headset (als deze uit is dus), bluetooth op het toestel ook uit te schakelen en pas weer aan te zetten als ik in de auto zit en maps & more ook weer aan staat. Dan connect ie goed en gaat het gesprek over de speakers.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
- pingpongblokje
- Forum newbie
Ik heb het zelfde probleem, zelfde toestel! Ik gebruik verder geen Bluetooth apparaten.
Op de telefoon kan in tijdens het gesprek ook niet klikken op de knop van de Bluetooth Headset op mijn telefoon. Overnemen vanuit de M&M werkt wel, maar is natuurlijk zwaar irritant.
Op de telefoon kan in tijdens het gesprek ook niet klikken op de knop van de Bluetooth Headset op mijn telefoon. Overnemen vanuit de M&M werkt wel, maar is natuurlijk zwaar irritant.
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
vorige week ook gehad.
een reset gedaan en alles werkt weer naar behoren
succes Hans
een reset gedaan en alles werkt weer naar behoren
succes Hans
- pingpongblokje
- Forum newbie
Een reset van de M&M? Of ook van de telefoon?
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
alleen van de M&Mpingpongblokje schreef:Een reset van de M&M? Of ook van de telefoon?
Gr. Hans