NIPO enquete

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
DeBeukjes
Forum newbie

NIPO enquete

Bericht door DeBeukjes » do 04 jul 2013, 16:09

Zojuist onderstaande mail verzonden naar TNS-NIPO cc Dealer... :P
Beste TNS-NIPO, beste dealer,

Elke keer als ik iets afneem met enige substantiele waarde, bijvoorbeel een auto, dan wordt ik geconfronteerd met onderzoeken als hieronder. IPV de enquete in te vullen ga ik uw mailen heb ik besloten. En wel om het volgende.

De auto is top, de verkoper was behulpzaam, betrouwbaar en fijn in de omgang. De aflevering was goed, en we zijn blij met de auto, heel blij. Net zoals ik blij ben met mijn zakelijk auto (touran) hebben we ook bij deze auto een fijn gevoel , en hebben we voor volkswagen gekozen.

Tot dusver geen klachten.

Waar ik me aan stoor, is het gebrek aan zelfvertrouwen als organisatie om mijn ervaringen te vragen. Het beoordelen van uw medewerkers is niet de taak van de klant maar van uw managers. Als uw staat voor kwaliteit, waarom zoekt u dan de bevestiging bij uw klanten. Of moet ik de conclusie trekken dat u helemaal niet tevreden bent over uw mensen en producten en echt niet meer weer wat uw goede of slechte kanten zijn?

Ik verwacht van een dealer dat u weet dat uw producten en mensen goed zijn waarom vraagt u dan alsnog in een vast formulier een beoordeling?

Samengevat, ik ben een tevreden klant, en ik wens u vele tevreden klanten toe, ontkracht dat gevoel voortaan niet ... met een " was it as good for you as it was for me" - vragen formulier.

Groet,
Wat vinden jullie van die enquete's ?
High UP! 60pk. - Rood met rood dashboard panel - Drive pakket - 4 deurs - Executive - Dynamic triangle - Panorama dak - Maps+more

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Re: NIPO enquete

Bericht door BarMove(d)Up » do 04 jul 2013, 16:32

Ik heb ook gemaild aan mijn dealer met een verhaal dat dezelfde strekking heeft als die van jou. Helaas is dit iets dat PON hen voorschrijft, ze zouden het als dealer zelf ook graag anders willen.
Ik weet dit omdat ik n.a.v. de mail door de verkoper ben teruggebeld.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Plaats reactie