Inge schreef:Gave rides - met een toppie resultaat. Vind vooral de rode classic erg mooi.
Dat was toch zeker een leuk autootje om te doen
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Vergde wel wat extra moeite ivm de "open" auto. Je kon hem wel dichtmaken, maar dan werd alles nog steeds nat/vies. De eigenaar van deze Super7 was iniedergeval super blij met het eindresultaat
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Hij had hem (bijna)nieuw gekocht en toen had de lak minder diepte en glans dan wanneer ik ermee klaar was
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Swirlvrij en zonder krassen ging die weer terug in zn garage
Gewoon even een magneet plaatje laten maken met de naam van je bedrijf erop. Kun je die op het kenteken doen als je een foto wilt maken.
Welk bedrijf tom?
![Razz :P](./images/smilies/icon/razz.gif)
Alles wat ik doe is voor drbij en voor de hobby. Daardoor blijft het ook betaalbaar voor anderen
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Meestal als mensen mn prijzen horen dan willen ze niet meer zelf aan de gang gaan
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon/rolleyes.gif)
Het enige wat ik vraag is een vergoeding per uur die toch wel heel laag ligt als je het gaat vergelijken met de meeste anderen. Producten daar betaald men de inkoopsprijs in verbruik voor
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Auto op locatie poetsen kan natuurlijk ook
![Razz :P](./images/smilies/icon/razz.gif)
Het enige waar mensen vaak van schrikken dat zijn de uren die ik aan 1 auto kwijt ben, terwijl ze zelf zien dat ik altijd keihard doorbuffel
Zo genoeg reclame
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)