De eerste met een Mii?
-
- Forum newbie
Re: De eerste met een Mii?
Gaaafff!!! Heel veel plezier met t ophalen en de eerste km !
Ik wacht de foto's af...
Ik wacht de foto's af...
Wachtend op mijn Miitje ...
-
- Vagling liefhebber
Superrrr, nog een paar uurtjes en je kunt met je mii rijden, heel veel plezier
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Hierbij dan de eerste foto De eerste 85km zitten er alweer op. Heerlijke auto!
Foto is niet van hele geweldige kwaliteit, maar het was al aardig donker buiten. Overige foto's volgen z.s.m.
Foto is niet van hele geweldige kwaliteit, maar het was al aardig donker buiten. Overige foto's volgen z.s.m.
- Bijlagen
-
- seat mii 1.jpg (119.57 KiB) 3899 keer bekeken
Seat Mii Style Sport 60 pk, diepzwart, bijna alle opties
-
- Vagling liefhebber
Mooie auto Jeroen, veel plezier met je Mii
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Het leukste van met de Mii rondrijden is momenteel, dat je heel veel mensen verbaasd ziet kijken van "Wat komt daar nou aan?!" Het is overduidelijk dat er nog niet veel van Seat's kleinste rondrijden. Nog even een paar weken van genieten dus, voordat de grote lichting uitgeleverd gaat worden.
[edit]
Aangezien we nu op pagina 2 zitten: er staat een eerste foto op pagina 1
[/edit]
[edit]
[/edit]
Mooie hoor, heel veel plezier ermee!
Super mooie auto, heel veel veilige km.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Waar blijft de rest van de foto's?
Oh zou je eens kunnen kijken of de spiegels in te klappen zijn? Ik ben hier tijdens de testrit naar vergeten te kijken en kan er op internet niets over vinden.
Oh zou je eens kunnen kijken of de spiegels in te klappen zijn? Ik ben hier tijdens de testrit naar vergeten te kijken en kan er op internet niets over vinden.
De overige foto's moeten helaas even wachten. Het slechte weer heeft mijn Mii in een soort spikkeltjes auto (door de was waarmee de lak is gepoetst) veranderd En aangezien ik 'm de eerste week niet mag wassen... Het moeten natuurlijk wel mooie foto's wordenstefan schreef:Waar blijft de rest van de foto's?
Wat betreft de spiegels: die kunnen (handmatig) worden ingeklapt. Niet helemaal, maar wat mij betreft ver genoeg.
- Marcel Up!
- Forum newbie
Mooie wagen! Veel plezier ermee.
Groet.
Groet.
Move up! | BMT 60pk | Candy White | Executive | Drive | Classic 16" | Afleverdatum 8 juni 2012 |
Mijn Up!
Mijn Up!
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Mooie auto veel plezier hiermee
Wij wachten op de 5 deurs versie met alle opties en sport pakket buiten zijde
Gr Marcel
Wij wachten op de 5 deurs versie met alle opties en sport pakket buiten zijde
Gr Marcel
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen
Wij hebben de Mii sinds 19 juni en zijn 1350 km verder en nog geen andere Mii in het wild tegen gekomen....jouwnaam schreef:Het leukste van met de Mii rondrijden is momenteel, dat je heel veel mensen verbaasd ziet kijken van "Wat komt daar nou aan?!" Het is overduidelijk dat er nog niet veel van Seat's kleinste rondrijden. Nog even een paar weken van genieten dus, voordat de grote lichting uitgeleverd gaat worden.
[edit]
[/edit]
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Ik zit inmiddels ook over de 1000 en ook nog geen andere Mii gezien. Nog wel altijd van die "wat komt daar nou weer aan?!" blikken van sommige mensen
Hier in Roosendaal rijdt er een rode style sport rond. Al vermoed ik dat dit een werknemer is van de lokale Seat Garage. Kom hem dagelijks tegen als ik naar mijn werk en terug naar huis rij.
Ja dat klopt idd, wel eens van die blikken gehad....jouwnaam schreef:Ik zit inmiddels ook over de 1000 en ook nog geen andere Mii gezien. Nog wel altijd van die "wat komt daar nou weer aan?!" blikken van sommige mensen
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
-
- Forum newbie
stefan schreef:Hier in Roosendaal rijdt er een rode style sport rond. Al vermoed ik dat dit een werknemer is van de lokale Seat Garage. Kom hem dagelijks tegen als ik naar mijn werk en terug naar huis rij.
Er rijd idd een medewerker in een rode mii rond in roosendaal! Daar heb ik mijn proefrit in gemaakt!
Wachtend op mijn Miitje ...
Een privé Mii is dus lastig te spotten.....