Upje heeft mijn leven gered
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Upje heeft mijn leven gered
Beterschap Anouk! Mooi dat de up! gedaan heeft wat hij moet doen! Het is maar blik ten slotte. Sterkte!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Sterkte! Houd jezelf de komende tijd goed in de gaten en pijnmedicatie slikken indien noodzakelijk.
Kan erover meespreken heb ca 6 maanden geleden een heftig ongeluk gehad en loop nu bij de revalidatiearts.
Kan erover meespreken heb ca 6 maanden geleden een heftig ongeluk gehad en loop nu bij de revalidatiearts.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Sodeknetter, da's een flinke klapper geweest. Sterkte de komende tijd. De spierpijn gaat vanzelf over, rest goed in de gaten houden maar dat is hierboven ook al een aantal keer gezegd.
En zonder lullig te willen klinken; dit soort "praktijk-testen" zijn toch goed om te zien. Niet omdat ze zo leuk zijn maar ze zeggen toch wel wat over de kwaliteit van onze Uppies. Die is gelukkig dusdanig dat je t verhaal zelf kan vertellen.
Nogmaals sterkte en we duimen dat t herstel spoedig verloopt.
En zonder lullig te willen klinken; dit soort "praktijk-testen" zijn toch goed om te zien. Niet omdat ze zo leuk zijn maar ze zeggen toch wel wat over de kwaliteit van onze Uppies. Die is gelukkig dusdanig dat je t verhaal zelf kan vertellen.
Nogmaals sterkte en we duimen dat t herstel spoedig verloopt.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
Heftig allemaal, sterkte ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
auw, sterkte ermee en hopelijk ben je binnenkort weer helemaal opgeknapt!!
Sterkte...beterschap.
Hier nog een paar mooie foto's van mijn Upje.
Hij is Total los verklaard en staat hier nu te koop voor onderdelen.
http://www.ronald-morien.nl/demontage-autos
Hij is Total los verklaard en staat hier nu te koop voor onderdelen.
http://www.ronald-morien.nl/demontage-autos
- Bhuddymahn
- Donateur member
Hoe gaat het inmiddels met jou? Heb je al een nieuwe Up inmiddels?
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Tjeeee, wat ziet je Up eruit zeg !! Beste klap geweest idd. Maar goede vraag: hoe gaat t inmiddels met je?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Forum newbie
sterkte Even een serieuze vraag, voelde de Up! ten tijde van dit ongeluk sterk aan ? Ik heb namelijk is met een oude vectra hetzelfde gehad, ook ca. 70km p uur schuin in me zijkant, maar daar liep ik zo uit zonder een schrammetje..
De Up! Voelde mega sterk aan, en de politie heeft me echt duidelijk gemaakt dat ik
Zo blij mag zijn dat ik in zo'n auto reed.
(Mijn fiat 500 die ik hiervoor had, had het er minder vanaf gebracht zeiden ze)
Vergeleken met mijn auto gaat het met mij redelijk,
Mega nek en schouder klachten, werk nog maar 2 uurtjes per dag.
Mijn knie is ook niet goed.
Maar verder helemaal in orde
Met rust gaat het hopelijk vanzelf over.
Loop wel 2x in de week bij de fysio en volgende week mri van me knie.
En als het goed is komt binnen 2 weken de nieuwe Cheer Up! Voor mij binnen
Zo blij mag zijn dat ik in zo'n auto reed.
(Mijn fiat 500 die ik hiervoor had, had het er minder vanaf gebracht zeiden ze)
Vergeleken met mijn auto gaat het met mij redelijk,
Mega nek en schouder klachten, werk nog maar 2 uurtjes per dag.
Mijn knie is ook niet goed.
Maar verder helemaal in orde
Met rust gaat het hopelijk vanzelf over.
Loop wel 2x in de week bij de fysio en volgende week mri van me knie.
En als het goed is komt binnen 2 weken de nieuwe Cheer Up! Voor mij binnen