Middenarmsteun
Re: Middenarmsteun
Ik vind 259 euro incl monteren toch wel errug veel geld voor een armsteun....
Eigenaar van een Black Up bmt 5 deurs
Dat is ook zo, maar als het echt stevig en goed geplaatst kan worden in mijn UP overweeg ik het wel.Michel.oa schreef:Ik vind 259 euro incl monteren toch wel errug veel geld voor een armsteun....
Morgen gelijk maar eens bij de dealer navragen.
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Hebben jullie een linkje naar de bewuste site? Ik kan het op de seat-site niet vinden.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Verder haast geen info erover te vinden?Prohopper schreef:Wat voor spul zit erop? Stof of kunstleer?
- oubaasje
- Vagling liefhebber
denk dat de foto van de hierbovengenoemde Seat armsteun horizontaal gespiegeld moet worden. Zie hieronder
Overigens lijkt mij dat ook wel wat. Iemand bekend of die al te zien is bij de Seat dealers?
Overigens lijkt mij dat ook wel wat. Iemand bekend of die al te zien is bij de Seat dealers?
Morgenavond zal ik tikken wat de seat dealer mededeelde.oubaasje schreef:denk dat de foto van de hierbovengenoemde Seat armsteun horizontaal gespiegeld moet worden. Zie hieronder
Ga uit mijn werk morgenmiddag even daar langs.
Een hoop geld voor de middenarmsteun, dat zijn golfprijzen..........
Tjee, zit er een gouden randje omheen????
Ik heb de seat accesoirelijst ff bekeken maar t zijn allemaal dure prijzen zeg!! De mii maken ze iets voordeliger dan de up maar leuke extra dingen maken de mii weer duur, niet normaal gewoon ( al de instaplijstfolie en zonverduisteringsprijzen bv gezien?)
Maar dit was eventjes off topic
Wel een mooie armsteun denk ik
Ik heb de seat accesoirelijst ff bekeken maar t zijn allemaal dure prijzen zeg!! De mii maken ze iets voordeliger dan de up maar leuke extra dingen maken de mii weer duur, niet normaal gewoon ( al de instaplijstfolie en zonverduisteringsprijzen bv gezien?)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Vandaag contact gehad met Vag dealers Forepark en kerketuinen (Den Haag).
Op moment is het alleen nog mogelijk (armsteun - Mii) voor een nieuwe auto vanaf de fabriek mee te bestellen.
Los is hij echter op dit moment nog niet te verkrijgen, gaat wel komen maar wanneer kon hij nog niet zeggen
En hij had zijn Twijfels of dit wel in de Up zou passen.
Deze vraag bij Pon gedeponeerd en de vraag over Interval onderhoud (12/24 maanden dat hier onduidelijkheid over is)
Wordt vervolgd...
Op moment is het alleen nog mogelijk (armsteun - Mii) voor een nieuwe auto vanaf de fabriek mee te bestellen.
Los is hij echter op dit moment nog niet te verkrijgen, gaat wel komen maar wanneer kon hij nog niet zeggen
Deze vraag bij Pon gedeponeerd en de vraag over Interval onderhoud (12/24 maanden dat hier onduidelijkheid over is)
Wordt vervolgd...
Maar dit is niet alleen mt de Mii hoor ook bij peugeot en citroen met accesoires als je bij alle autos alle opties aanvinkt is het maximale verschil iets van 200 a 300 euro maar.Ron UP schreef:Tjee, zit er een gouden randje omheen????
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Hoe is het mogelijk, tik daarstraks in het onderwerp telefoonhouder Pon belt ook lekker terug.ruud schreef:Vandaag contact gehad met Vag dealers Forepark en kerketuinen (Den Haag).
Wordt vervolgd...
En Jawel ben net gebeld door een medewerker van Pon, lezen hier dus ook mee
Ze kon mij vertellen dat de Volkswagen Up vanaf Augustus een armsteun in de accessoirelijst heeft staan .
De Accessoirelijst van de Seat Mii, daarvan is ook het meeste pas vanaf Augustus 20112 alles verkrijgbaar.
En er komen nog wat meer Accessoires voor de VW Up aan volgens deze medewerkster.
Dus nu maar verder gaan afwachten........
wilde ze nog meer daarover kwijt? mijn uppie komt in augustus en ik heb een armsteun erbij besteld....... dus nu ben ik natuurlijk mega mega benieuwd.....ruud schreef:Hoe is het mogelijk, tik daarstraks in het onderwerp telefoonhouder Pon belt ook lekker terug.ruud schreef:Vandaag contact gehad met Vag dealers Forepark en kerketuinen (Den Haag).
Wordt vervolgd...
Ze kon mij vertellen dat de Volkswagen Up vanaf Augustus een armsteun in de accessoirelijst heeft staan .
De Accessoirelijst van de Seat Mii, daarvan is ook het meeste pas vanaf Augustus 20112 alles verkrijgbaar.
En er komen nog wat meer Accessoires voor de VW Up aan volgens deze medewerkster.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Wat ik uit haar verhaal heb begrepen is het dezelfde armsteun als in de Seat Mii.Martin33 schreef:wilde ze nog meer daarover kwijt? mijn uppie komt in augustus en ik heb een armsteun erbij besteld....... dus nu ben ik natuurlijk mega mega benieuwd.....ruud schreef:Hoe is het mogelijk, tik daarstraks in het onderwerp telefoonhouder Pon belt ook lekker terug.ruud schreef:Vandaag contact gehad met Vag dealers Forepark en kerketuinen (Den Haag).
Wordt vervolgd...
Die dan alleen omgedoopt wordt voor de Up.
En verder had ze het nog over de interval van de Up idd, 1 x per jaar kleine beurt, het jaar daarop dan een grote beurt.
Dus deelde haar mede dat de site aangepast moet worden m.b.t van de Up en dat het daar niet goed staat.
Nog even geduld en dan lekker rijden in je eigen Up.
Hoi Ruud,
Neem jij genoegen met dit antwoord van Pon?
Ik neem aan dat je de up! hebt gekocht met o.a. de gedachte van de lange onderhoudsinterval.
Pon misleid potentiele kopers hiermee en het is mijn mening dat ze up! Bezitters hierdoor moeten compenseren.
Postcodeloterij is hiermee ook, de fout in gegaan (gegarandeerd 2500 euro winnen.....)
Ik neem aan dat je de up! hebt gekocht met o.a. de gedachte van de lange onderhoudsinterval.
Pon misleid potentiele kopers hiermee en het is mijn mening dat ze up! Bezitters hierdoor moeten compenseren.
Postcodeloterij is hiermee ook, de fout in gegaan (gegarandeerd 2500 euro winnen.....)
Misschien een rede om ook alle Up rijders 4 jaar garantie te geven i.p.v 2 jaar.Vrucht schreef:Hoi Ruud,
Zowel op internet site als folder (zetfouten voorbehouden) dat is bij VW wel vaak aan de orde.
Ik heb van de week een pittige brief naar pon gestuurd met alle opties die op de up zouden zitten, maar bij alflevering er toch niet opzitten.
Ook het fiasco rondom het onderhoud neem ik ze zeer kwalijk. Ben benieuwd hoe sterk ze juridisch hiermee staan.
Je koopt een up! en hij blijkt toch anders ze tijn dan ze in de papieren voorstellen.
Ook de verkopers van up! Zijn hier schuldig aan, zij weten zeer goed dat het fout zit.......
Ook het fiasco rondom het onderhoud neem ik ze zeer kwalijk. Ben benieuwd hoe sterk ze juridisch hiermee staan.
Je koopt een up! en hij blijkt toch anders ze tijn dan ze in de papieren voorstellen.
Ook de verkopers van up! Zijn hier schuldig aan, zij weten zeer goed dat het fout zit.......
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
ben benieuwd wat ze daarop te melden hebben...............
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Het verhaal over het onderhoud kan geen Zetfout meer zijn. Ze besteden zelfs 1alinea aan het onderhoud van de up!