Jeroen stelt zich voor
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Jeroen stelt zich voor
Hallo, ik ben Jeroen 31 uit Heerhugowaard. Samenwonend met mijn lieve partner. Sinds deze week trotse eigenaar van een VW up! We hebben gekozen voor deze auto, omdat we hem op dit moment in deze klasse het beste vinden. Ook uit economische redenen een goede keuze! Hiervoor reed ik een Mazda 323 uit 2003. Helaas kwam de auto niet meer door de keuring, vanwege roest! We hopen hier veel leuke ervaringen en tips te kunnen delen omtrent de Up!
De uitvoering:
- VW Up! 60pk bluemotion move up, licht zilver, zwart interieur, pianolak dash, eigen radio.
Dit is hem dan!
De uitvoering:
- VW Up! 60pk bluemotion move up, licht zilver, zwart interieur, pianolak dash, eigen radio.
Dit is hem dan!
Up! op je bumper!
Re: Jeroen stelt zich voor
Jeroen welkom , mooie auto en hier zal je genoeg kunnen lezen over je nieuwe aanwinst
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Ik ben al helemaal ingelezen! leuk forum, leuke auto! Rijdt fantastisch volwassen! De auto ernaast is overigens niet van ons.(jaloers blik van de eigenaar ontvangen). Mijn vriendin rijdt nog even rond in haar 94`corsa.
Up! op je bumper!
Welkom Jeroen !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom Jeroen, mooie kleur uitgekozen!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Ron UP schreef:Welkom Jeroen, mooie kleur uitgekozen!
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Welkom en succes met de Up!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Mooie auto.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Up-Jury woont vlak bij middenwaard in het geel-groene legogebouw? Heb daar jaren tegenover gewoond aan de overkant van de weg.
Up! op je bumper!
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Zilvere kleur trouwens gekozen, want altijd al mooi gevonden. Maakt de auto voor het gevoel groter. Ik vond simpelweg zwart rood en wit niet mooi.
Up! op je bumper!