(Voor mij) nieuwe Up!
(Voor mij) nieuwe Up!
Hallo mede Uppers,
Sinds maandag ben ik de trotse bezitter van een rode Move Up! uit 2013. Een grote stap voorwaarts ten opzichte van mijn oude (2002) Suzuki Alto. inmiddels een paar ritjes gemaakt en bevalt mij prima. Wel balen dat er gisteren een reiger per sé op mijn auto moest ..... Ik ben best van de dieren maar had het nu even gehad. Geeft ook aan dat ik nog erg voorzichtig ben met de nieuwe aanwinst.
Wellicht komen er de volgende weken nog een aantal vragen langs mbt tot gebruik en handigheden. Veel antwoorden kan ik waarschijnlijk nog niet geven.
Ben op dit forum terecht gekomen in een zoektocht naar mogelijkheden qua aanpassing/upgraden van Vag/Com-VCDS en in een zoektocht Maps and more aan de (Nederlandse -> die taal is niet geinstalleerd) praat te krijgen. Ben niet zo van de bijeenkomsten dus daar zullen jullie mij niet maar volgens mij is dat geen beletsel om toe te treden tot het forum.
Sinds maandag ben ik de trotse bezitter van een rode Move Up! uit 2013. Een grote stap voorwaarts ten opzichte van mijn oude (2002) Suzuki Alto. inmiddels een paar ritjes gemaakt en bevalt mij prima. Wel balen dat er gisteren een reiger per sé op mijn auto moest ..... Ik ben best van de dieren maar had het nu even gehad. Geeft ook aan dat ik nog erg voorzichtig ben met de nieuwe aanwinst.
Wellicht komen er de volgende weken nog een aantal vragen langs mbt tot gebruik en handigheden. Veel antwoorden kan ik waarschijnlijk nog niet geven.
Ben op dit forum terecht gekomen in een zoektocht naar mogelijkheden qua aanpassing/upgraden van Vag/Com-VCDS en in een zoektocht Maps and more aan de (Nederlandse -> die taal is niet geinstalleerd) praat te krijgen. Ben niet zo van de bijeenkomsten dus daar zullen jullie mij niet maar volgens mij is dat geen beletsel om toe te treden tot het forum.
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: (Voor mij) nieuwe Up!
Welkom..!! Ennuh.. bijeenkomsten zijn leuker dan je denkt..
Vooral met dit zooitje hier
Vooral met dit zooitje hier
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Welkom !! Enne heel veel tips over UP! wassen hier !
Welkom!
Welkom
Vw up! High up 2014 5drs 60pk wit
I don't drive fast, but i'll fly low
I don't drive fast, but i'll fly low
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom Moskie !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom welkom welkom....
En idd
Zooitje ongeregeld hier
Alhoewel er heel veel geregeld word hier haha en het zeer gezellig is die bijeenkomsten!
En idd
Zooitje ongeregeld hier
Alhoewel er heel veel geregeld word hier haha en het zeer gezellig is die bijeenkomsten!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Dank voor de welkomswoorden en gelukkig heeft de regen de noodzaak van direct wassen weggenomen.arend van duijn schreef:Welkom !! Enne heel veel tips over UP! wassen hier !
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- JPstyle
- Vagling liefhebber
Welcome!
Ford Fiesta ST-Line Vignale | Juli 2022 | 1.0 Ecoboost Mild-Hybrid 125PK
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition