Mii 2.0 van Autheo, inmiddels Mii 2.1
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Berichten: 925
- Lid geworden op: di 07 nov 2017, 19:38
- Locatie: Vriezenveen
- Contacteer:
Re: Mii 2.0 van Autheo
Prachtige foto's en auto Theo..!!
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
Alle hulde voor Bas Teeld, wat een geweldige foto componist!TwitNour schreef:Super mooie foto’s!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
Vandaag, na zo'n twee jaar en drie maanden rijden, is de 75.000 km beurt uitgevoerd. Gewoon een standaardbeurt, zonder bijzonderheden. De km's gaan harder dan ik dacht, en dan bedoel ik de snelheid waarmee het totaal aan km's toeneemt.
Op naar z'n 90.000 beurt nu. En dan vlak vóór die tijd eerst weer eens even rekenen wat wijsheid is...
Op naar z'n 90.000 beurt nu. En dan vlak vóór die tijd eerst weer eens even rekenen wat wijsheid is...
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- TwitNour
- Donateur member
- Berichten: 2563
- Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Mii 2.0 van Autheo
Gaat inderdaad hard! Fijn dat er verder geen bijzonderheden zijn gevonden.
Re: Mii 2.0 van Autheo
Komt er nog een gti rijder bij? Haha nee ik zie je eerder in een gewone tsi rijden want volgens mij ben je niet zo van de poespas toch?Autheo schreef:Vandaag, na zo'n twee jaar en drie maanden rijden, is de 75.000 km beurt uitgevoerd. Gewoon een standaardbeurt, zonder bijzonderheden. De km's gaan harder dan ik dacht, en dan bedoel ik de snelheid waarmee het totaal aan km's toeneemt.
Op naar z'n 90.000 beurt nu. En dan vlak vóór die tijd eerst weer eens even rekenen wat wijsheid is...
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
Ik vind die GTI best wel een heel leuk karretje (tijgertje past beter dan dat poes past), en de TSI vind ik ook heel aantrekkelijk (vooral als ik zie hoe zuinig Damian daarmee kan rijden). Maar tot nog toe bevalt m'n Mii me nog uitstekend, en kan ik via dit forum lekker meegenieten met al die andere uitvoeringen.Xanderv schreef:Komt er nog een gti rijder bij? Haha nee ik zie je eerder in een gewone tsi rijden want volgens mij ben je niet zo van de poespas toch?Autheo schreef:Vandaag, na zo'n twee jaar en drie maanden rijden, is de 75.000 km beurt uitgevoerd. Gewoon een standaardbeurt, zonder bijzonderheden. De km's gaan harder dan ik dacht, en dan bedoel ik de snelheid waarmee het totaal aan km's toeneemt.
Op naar z'n 90.000 beurt nu. En dan vlak vóór die tijd eerst weer eens even rekenen wat wijsheid is...
Straks ga ik inderdaad weer rekenen, maar daarbij zullen diverse dingen gaan meewegen. Ten eerste: hoe veel jaar duurt het nog dat ik zoveel km's woon-werk verkeer heb? Daarbij speelt mee: als ik minder ga rijden, blijft het langer aantrekkelijk om in m'n huidige Mii te blijven rijden. Ten tweede: als ik over een aantal jaren ga stoppen met werken, is het de vraag of de Mii dan nog de meest geschikte auto is. Ik wil dan toch in ieder geval een fietsenrek voor twee wat zwaardere fietsen kunnen monteren, dus ik vrees dat ik dan minstens een klasse hoger terecht kom. En wie weet is tegen die tijd het wel heel aantrekkelijk om een (eventueel goede gebruikte) elektrische auto aan te schaffen. Je ziet: het zal dan best even wikken en wegen worden. Gelukkig heb ik nog rustig de tijd, en blijf ik lekker genieten van m'n Mii.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- damianw26
- Donateur member
- Berichten: 2795
- Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
- Locatie: Westervoort
- Contacteer:
Re: Mii 2.0 van Autheo
Met een beetje file is een tsi zelfs mogelijk zuiniger, maar bij flink gebruik van de turbo lust hij uiteraard ook wel een flinke slok.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13480
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Mii 2.0 van Autheo
Heb je al een E-bike Theo of moet je ze nog aanschaffen? Als je namelijk een moderne e-bike hebt en de accu er uit haalt gaat het vaak prima met een up!
Dat weten veel mensen niet omdat ze het volledige gewicht meten.
Dat weten veel mensen niet omdat ze het volledige gewicht meten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
Nee, het gaat niet om E-Bike's, maar wel twee wat zwaardere stadsfietsen. Inclusief de fietsendrager overschrijdt je daarmee al de maximale kogeldruk van 50 kg voor de Vagling-trekhaak.Petrolhead Tom schreef:Heb je al een E-bike Theo of moet je ze nog aanschaffen? Als je namelijk een moderne e-bike hebt en de accu er uit haalt gaat het vaak prima met een up!
Dat weten veel mensen niet omdat ze het volledige gewicht meten.
Maar jouw tip om de accu uit een e-bike te halen was mij al bekend. Scheelt inderdaad.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13480
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Mii 2.0 van Autheo
Ik zie dat de meeste foto’s in ieder geval weer werken. Hulde Theo!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
Nou, nog maar 6 van de 18 in dit topic. De meeste moeten dus nog.....Petrolhead Tom schreef: ↑di 26 jun 2018, 23:53Ik zie dat de meeste foto’s in ieder geval weer werken. Hulde Theo!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
Puf puf, nu staan ze er weer allemaal. Dit topic weer compleet, wat mijn eigen foto's betreft.Autheo schreef: ↑wo 27 jun 2018, 18:00Nou, nog maar 6 van de 18 in dit topic. De meeste moeten dus nog.....Petrolhead Tom schreef: ↑di 26 jun 2018, 23:53Ik zie dat de meeste foto’s in ieder geval weer werken. Hulde Theo!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Mii 2.0 van Autheo
Dat kan tellen zoveel kilometers op twee jaar tijd.
Is een B-segment (of zelfs C-segment) niet aangenamer als je zoveel kilometers aflegt?
Hoe bevalt het rijgedrag eigenlijk als 'veelrijder'?
En de motor? Je hebt de 60pk versie? Kom je dan niet veel vermogen tekort? Zeker als je hem ook nog 'rustig' wil warmrijden.
Wel leuk wagentje!
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
Hoi Michiel,Michel83 schreef: ↑za 28 jul 2018, 02:51Dat kan tellen zoveel kilometers op twee jaar tijd.
Is een B-segment (of zelfs C-segment) niet aangenamer als je zoveel kilometers aflegt?
Hoe bevalt het rijgedrag eigenlijk als 'veelrijder'?
En de motor? Je hebt de 60pk versie? Kom je dan niet veel vermogen tekort? Zeker als je hem ook nog 'rustig' wil warmrijden.
Wel leuk wagentje!
Als veelrijder zit ik dagelijks twee keer per dag ruim een uur (soms anderhalf) achter elkaar in m'n Mii, en ik heb over comfort en rijgedrag helemaal niets te klagen. Omdat ik er alleen in zit, heb ik absoluut geen grotere auto nodig. Het klopt dat de 60 pk versie wat 'tam' is, maar bij gewoon verkeer kun je daar prima mee uit de voeten, tenzij je steeds stoplichtsprintjes wil doen. Wie met z'n 60 pk net even wat meer pit wil, kan bij Vagtechniek in Nuenen terecht voor 15 pk meer. Dat levert een net iets pittigere motor op (weet ik uit eigen ervaring... ). Voor 'rustig' warmrijden hoef je je met de 60pk trouwens ook beslist geen rijplezier te ontzeggen. Ik begrijp dat je in Leuven woont, en voor zover ik weet is het daar ook niet al te heuvelachtig. Dan kun je met de 60 pk goed uit de voeten. Als je wat vaker naar de Ardennen gaat, zou ik je de 75 pk (of 60+15 van Vagtechniek uit Nuenen) aanbevelen, die trekt net even wat lekkerder door in de toeren als je moet klimmen.
Omdat ik m'n auto en alle kilometers geheel uit eigen zak moet betalen, levert de km prijs van 16 cent all-in ( Nederlandse condities) voor mij ook een flinke bijdrage aan het rijgenot. Een B-segmenter zou mij op jaarbasis minstens € 1.500 meer kosten, laat staan een C-segmenter.
Wie als veelrijder de ruimte van een B of C segmenter niet nodig heeft, kan ik van harte een Vagling adviseren, ook met 60 pk. Overigens komt natuurlijk de km prijs berekening er bij minder km's per jaar heel anders uit te zien. Mogelijk dat dan per km het prijsverschil met een B-segmenter minder groot is, maar dat heb ik niet berekend.
Als je twijfelt, zou je gewoon eens een proefrit moeten maken om het te ervaren. Succes met oriënteren!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Mii 2.0 van Autheo
Bedankt voor de verduidelijking Autheo!Autheo schreef: ↑za 28 jul 2018, 09:31Hoi Michiel,Michel83 schreef: ↑za 28 jul 2018, 02:51Dat kan tellen zoveel kilometers op twee jaar tijd.
Is een B-segment (of zelfs C-segment) niet aangenamer als je zoveel kilometers aflegt?
Hoe bevalt het rijgedrag eigenlijk als 'veelrijder'?
En de motor? Je hebt de 60pk versie? Kom je dan niet veel vermogen tekort? Zeker als je hem ook nog 'rustig' wil warmrijden.
Wel leuk wagentje!
Als veelrijder zit ik dagelijks twee keer per dag ruim een uur (soms anderhalf) achter elkaar in m'n Mii, en ik heb over comfort en rijgedrag helemaal niets te klagen. Omdat ik er alleen in zit, heb ik absoluut geen grotere auto nodig. Het klopt dat de 60 pk versie wat 'tam' is, maar bij gewoon verkeer kun je daar prima mee uit de voeten, tenzij je steeds stoplichtsprintjes wil doen. Wie met z'n 60 pk net even wat meer pit wil, kan bij Vagtechniek in Nuenen terecht voor 15 pk meer. Dat levert een net iets pittigere motor op (weet ik uit eigen ervaring... ). Voor 'rustig' warmrijden hoef je je met de 60pk trouwens ook beslist geen rijplezier te ontzeggen. Ik begrijp dat je in Leuven woont, en voor zover ik weet is het daar ook niet al te heuvelachtig. Dan kun je met de 60 pk goed uit de voeten. Als je wat vaker naar de Ardennen gaat, zou ik je de 75 pk (of 60+15 van Vagtechniek uit Nuenen) aanbevelen, die trekt net even wat lekkerder door in de toeren als je moet klimmen.
Omdat ik m'n auto en alle kilometers geheel uit eigen zak moet betalen, levert de km prijs van 16 cent all-in ( Nederlandse condities) voor mij ook een flinke bijdrage aan het rijgenot. Een B-segmenter zou mij op jaarbasis minstens € 1.500 meer kosten, laat staan een C-segmenter.
Wie als veelrijder de ruimte van een B of C segmenter niet nodig heeft, kan ik van harte een Vagling adviseren, ook met 60 pk. Overigens komt natuurlijk de km prijs berekening er bij minder km's per jaar heel anders uit te zien. Mogelijk dat dan per km het prijsverschil met een B-segmenter minder groot is, maar dat heb ik niet berekend.
Als je twijfelt, zou je gewoon eens een proefrit moeten maken om het te ervaren. Succes met oriënteren!
Twijfelen is een groot woord, meer algemene interesse.
Momenteel hebben we een Golf6 en een Yaris. De Yaris is nu dik 13 jaar en op termijn (als er kosten aan komen) zal die vervangen worden door een Up/Citigo/Mii of een Polo/Fabia/Ibiza.
Maar een B-segmenter zonder turbo is echt te traag... En met turbo wordt het toch al duur als '2de wagentje' (ca. 7500km/jaar en meestal max. 10km per keer).
B-segment zou ik zuiver doen voor de kofferbak, als je boodschappen gaat doen. Echter heb ik de indruk dat de kofferbak van de Up/Citigo/Mii niet moet onderdoen voor die van mijn Yaris (1st gen.) en die voldoet... Nieuwe Yaris is een pak groter (maar dus niet nodig) en VAG B-segment is nog iets groter dan nieuwe Yaris. VAG A-segment maakt dus veel kans. Maar ik zou wel voor de 75pk gaan, zelfs die lijkt me (op papier) nogal traag. Maar inderdaad zeker eerst testrijden
- damianw26
- Donateur member
- Berichten: 2795
- Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
- Locatie: Westervoort
- Contacteer:
Re: Mii 2.0 van Autheo
Beslist even testrijden Michel, wat goede prestaties zijn is enorm persoonlijk. Heb nu met zo'n beetje iedere motorstatie mogelijkheid voor de up gereden (60pk>75PK upgrade later. En nu 90PK tsi>140PK 230nm gechipt) en die laatste rijdt veruit het beste, goh In het vlakke Nederland rij ik iets zuiniger met de tsi dan de mpi bij veel snelweg en ook zeker eens goed gasgeven op B wegen als ik zin heb. Op een enthousiaste rit haal ik meestal 1 op 13-16 en op een rustige snelweg rit 1 op 20-24. Gecombineerd gemiddeld 1 op 19 dus tot nu toe. Overigens rij ik nu tijdelijk op Ibiza met een huur skoda fabia 1.2 met 58pk en 105nm, maar daarbij is warmrijden heel erg moeilijk, en haal ik niet meer dan 500km op een volle 45 liter tank, puur omdat je zo veel toeren moet maken om de gang erin te houden, zeker bult op. Voor de mpi up zal dat niet anders zijn, al verbruikt een turbo motor onder vollast ook aardig, deellast op koppel rijden met een turbo motor kost dan weer niet enorm veel brandstof.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
Bij het opgeven van de maandelijkse kilometers voor het topic "hoeveel heb jij deze maand gereden' (zie het topic https://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=3678) , zag ik dat ik sinds de aanschaf van m'n Mii in januari 2016 al weer een dikke 85.000 km heb gereden. Dus over zo'n anderhalve maand staat de 90.000 km beurt weer voor de deur. Als veelrijder is voor mij die km stand altijd een moment om vóór de beurt weer eens even te berekenen of het misschien interessanter is om weer voor een nieuwe te gaan. Bij m'n vorige Mii was dat heel gunstig, ik kwam toen op een all-in km prijs van 16 cent uit, en inruilen was toen wel de beste keus. Toen ook voor een luxere versie van de Mii gegaan, en dat bevalt me goed.
Een extra reden om nu bij de 90.000 km weer te onderzoeken of inruilen interessant is, is het feit dat na september de prijzen i.i.g. door de nieuwe BPM berekening op basis van de WLTP omhoog zullen gaan. Hoe dat er precies gaat uitzien is nog wel niet bekend, maar goedkoper wordt het dus zeker niet! Vandaag daarom maar eens even bij de dealer langs gegaan, en uitgebreid de mogelijkheden bekeken. Maar helaas, de berekening valt deze keer niet zo gunstig uit als de vorige keer. De inruilwaarde, zelfs in combinatie met andere kortingen, was voor mij zodanig dat het financieel niet aantrekkelijker is voor een nieuw exemplaar te gaan.
Dat betekent dat ik dus lekker door blijf rijden in m'n Mii, ook na de 90.000 beurt. Ik zal dit jaar dan nog over de voor inruil psychologische grens van 100.000 km heengaan, en dan moet ik er weer heel wat km's mee doorrijden voordat een nieuwe inruilsituatie weer interessant wordt. Van Tom begreep ik dat er onlangs nog enkele up-jes de 4 ton zonder buitensporig extra onderhoud hebben volgemaakt, dus ik ga vol goede moed verder genieten in mijn Mii 2.0 . We gaan zien of het wat onderhoud betreft ook een Mii-rakel blijft
Een extra reden om nu bij de 90.000 km weer te onderzoeken of inruilen interessant is, is het feit dat na september de prijzen i.i.g. door de nieuwe BPM berekening op basis van de WLTP omhoog zullen gaan. Hoe dat er precies gaat uitzien is nog wel niet bekend, maar goedkoper wordt het dus zeker niet! Vandaag daarom maar eens even bij de dealer langs gegaan, en uitgebreid de mogelijkheden bekeken. Maar helaas, de berekening valt deze keer niet zo gunstig uit als de vorige keer. De inruilwaarde, zelfs in combinatie met andere kortingen, was voor mij zodanig dat het financieel niet aantrekkelijker is voor een nieuw exemplaar te gaan.
Dat betekent dat ik dus lekker door blijf rijden in m'n Mii, ook na de 90.000 beurt. Ik zal dit jaar dan nog over de voor inruil psychologische grens van 100.000 km heengaan, en dan moet ik er weer heel wat km's mee doorrijden voordat een nieuwe inruilsituatie weer interessant wordt. Van Tom begreep ik dat er onlangs nog enkele up-jes de 4 ton zonder buitensporig extra onderhoud hebben volgemaakt, dus ik ga vol goede moed verder genieten in mijn Mii 2.0 . We gaan zien of het wat onderhoud betreft ook een Mii-rakel blijft
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13480
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Mii 2.0 van Autheo
Ik begrijp je keuze helemaal! Ga zo door!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Mii 2.0 van Autheo
We gaan ons best doen! Dank je wel voor jouw bijdragen, die me hebben geholpen in de overwegingen. Jij vroeg je af waarom ik, terwijl ik tevreden ben over m'n huidige Mii, toch bij 90.000 km aan inruilen dacht voor een zelfde, maar dan nieuw. Je gaf aan dat naarmate je meer kilometers maakt, de afschrijving dan minder wordt. Dat was mij bekend, maar soms kan minder afschrijving wegvallen tegen meer onderhoudskosten. Het kan daarom interessant zijn om voor de ton in te ruilen, maar dan moet er dus wel een goede deal gemaakt kunnen worden. Dat was nu dus niet het geval, in tegenstelling tot de situatie bij m'n vorige.
Tom, dank je wel voor jouw informatie over die upjes die zo'n 4 ton zonder buitensporig onderhoud hebben gereden. Daarnaast had ik al van een Citigo gehoord, die eveneens probleemloos meer dan 2 ton had gereden. Ook dank voor de informatie van Dennis, die als ervaren monteur z'n mening gaf dat de mogelijke onderhoudskosten door de eenvoudige techniek van de Vagling waarschijnlijk niet tegen hoeven vallen. Die overwegingen hebben me geholpen om de knoop door te hakken, en in combinatie met de niet gunstige deal in dit geval niet voor inruil te gaan, maar voor doorrijden.
Mii 2.0 zal dus voorlopig eerst 2.1 worden, waarbij die .1 dan voor die eerste ton km's komt te te staan
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l