black up! avreenen
black up! avreenen
Gisteren met het mooie weer maar even de buitenkant een flinke poetsbeurt gegeven en het resultaat mag er zijn vind ik zelf
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: black up! avreenen
Daar is geen woord aan gelogen! Schitterend!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hij staat er weer blinkend bij!
- martijn_koevermans
- Forum newbie
mooie "Black" up!
- Autheo
- Donateur member
Hoi Alex,
Hoe gaat het me je up! ? Ik lees vaak berichtjes van je, maar die bevatten meestal niet meer dan 6 letters, de eerste een W en de laatste een M ....
Maar eigenlijk ben ik best benieuwd hoe je plannen met de up! gevorderd zijn.
Hoe gaat het me je up! ? Ik lees vaak berichtjes van je, maar die bevatten meestal niet meer dan 6 letters, de eerste een W en de laatste een M ....
Maar eigenlijk ben ik best benieuwd hoe je plannen met de up! gevorderd zijn.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Het Gaat heel goed met de black up!
Tja de plannen, ik heb de 60 naar 75 pk laten doen de binnenverlichting verandert naar eentje met een leeslampen en automatische verlichting en eigenlijk verder niks. Er staat nog wel kofferbakverlichting in de planning en misschien een dab+ radio maar dat staat op de lange baan
Tja de plannen, ik heb de 60 naar 75 pk laten doen de binnenverlichting verandert naar eentje met een leeslampen en automatische verlichting en eigenlijk verder niks. Er staat nog wel kofferbakverlichting in de planning en misschien een dab+ radio maar dat staat op de lange baan
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Blijft een super uitvoering zo'n Black up!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
Hoe bevalt jou die upgrade van 60 naar 75 pk? Benieuwd naar jouw ervaringen.
Overigens, had je ook niet iets met led-lampjes gedaan? Wat is daar het resultaat van?
Overigens, had je ook niet iets met led-lampjes gedaan? Wat is daar het resultaat van?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Ik ben er ook nog steeds blij mee TomPetrolhead Tom schreef:Blijft een super uitvoering zo'n Black up!
ik merk niet echt veel van de update, ik heb het idee dat het motortje wat soepeler draait en beter oppakt oplage toeren, in de hoge toeren rij ik weinig dus daar kan ik niet veel over zeggen.Autheo schreef:Hoe bevalt jou die upgrade van 60 naar 75 pk? Benieuwd naar jouw ervaringen.
Ik heb inderdaad een paar lampen vervangen door led, dagrijlicht, kentekenverlichting en achteruitrijlicht en dat bevalt prima vooral de achteruitverlichting is een grote verbetering