Bedankt voor je feedback. Hier zie ik zeker wel dingen inderdaad. Wat betreft je maandelijkse kosten, dat is er al bij 'Historie'. Ik zit erover na te denken om dit te vernoemen naar simpelweg 'kosten'. Dat maakt het waarschijnlijk veel duidelijker. Daar kun je je maandelijse kosten opgeven en deze ook automatisch laten herhalen. Tevens kun je daar je onderhoudsbeurten etc in kwijt, en eventueel erbij noteren of er bijzonderheden waren.Petrolhead Tom schreef:Je site ziet er verder echt heel erg goed uit. Wat ik vooral heel prettig vind is dat ik een punt kan gebruiken in plaats van een komma. Mocht je nog verder willen uitbreiden dan zou een afdeling voor overige kosten en maandelijkse kosten interessant kunnen zijn om nog meer inzicht in je totale voertuigkosten te hebben.
Tevens zou ik kijken of je ook motoren kunt toevoegen, zo kun je een nog veel grotere groep aanspreken. Ten slotte zou ik je nog willen adviseren om screenshots aan de voorkant van je site te plaatsen. Mensen moeten eerst registreren voordat ze kunnen zien hoe het eindproduct er uitziet.
Voor motoren ga ik kijken wat ik kan doen. Lijkt me niet zo heel erg moeilijk om toe te voegen.
Wat betreft screenshots, ja dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Goed idee!