Seat Mii Sport Dynamic
Seat Mii Sport Dynamic
Hallo,
Even voorstellen, ik ben Henryan en rijdt momenteel rond in een Seat Mii. vandaar dat ik mij ook aangemeld heb op dit forum, mijn Seat Mii is voorzien van 16 inch lichtmetalen velgen, Injen cold air intake en 'smoked' achterlichten.
Ik twijfel nog om de auto te verlagen met een Eibach pro-kit.
Hierbij een paar foto's.
Even voorstellen, ik ben Henryan en rijdt momenteel rond in een Seat Mii. vandaar dat ik mij ook aangemeld heb op dit forum, mijn Seat Mii is voorzien van 16 inch lichtmetalen velgen, Injen cold air intake en 'smoked' achterlichten.
Ik twijfel nog om de auto te verlagen met een Eibach pro-kit.
Hierbij een paar foto's.
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Re: Seat Mii Sport Dynamic
Welkom ! En veel leesplezier !
Welkom Henryan !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!
Welkom!
Welkom, ik heb dezelfde achterlichten en die bevallen prima!
VW HIGH UP! 44KW/60PK rouge: geblindeerde ramen, Xenon projector verlichting, LED achterlichten, achterspoiler, diffusor, uitlaatsierstuk, instaplijsten, zijwindschermen, blacked out front en back, 17'' OZ Superturismo GT matt black.
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=5842
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=5842
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik wist helemaal niet dat Injen een kit maakt voor de up! Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Matthijs schreef:Welkom, ik heb dezelfde achterlichten en die bevallen prima!
bedankt! Inderdaad bevallen prima! Ook lijken ze zeer vet
Laatst gewijzigd door Henryan22 op vr 29 sep 2017, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Petrolhead Tom schreef:Ik wist helemaal niet dat Injen een kit maakt voor de up! Welkom!
Bedankt! De set is vorig jaar gemonteerd dus toen was die reeds op de markt voor de Up!/Mii, gekozen voor Injen omdat dit toch zeer betrouwbaar is en volgens sommigen iets vermogens winst oplevert na chiptuning.
Aantal weken later en nu maar even een update plaatsen, de auto is reeds voorzien van chiptuning door ZIP Noord in Hoogeveen, de auto heeft nu in combinatie met de Injen cold air intake 86 pk's.
Ook heb ik alle belettering van de achterklep afgehaald en de logo's voor een achter zwart gemaakt met een carbon wrap.
Ook heb ik de Mii nu voorzien van een sierstuk om het toch iets completer te maken!
Hierbij een Foto!
Ook heb ik alle belettering van de achterklep afgehaald en de logo's voor een achter zwart gemaakt met een carbon wrap.
Ook heb ik de Mii nu voorzien van een sierstuk om het toch iets completer te maken!
Hierbij een Foto!
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
welkom ! ( erg mooi )
Merk je veel verschil door het chippen?
Ziet er netjes uit, zeer mooie velgen en ik zeker laten verlagen als je het geld er voor (over) hebt.
Uitlaatje ben ik geen fan van maar dat is persoonlijk. De versie die uitgezaagd in de bumper moet worden ziet er strakker uit. Dit bungelt zo onder de bumper.
Logootje ziet netjes uit met die carbon wrap. Ben ook wel benieuwd naar je bevindingen qua chippen. Ik rij meestal vrij rustig en kom amper boven de 5000 toeren uit dus voor mij niet echt van meerwaarde maar misschien merk jij onderin ook wel verschil,
Uitlaatje ben ik geen fan van maar dat is persoonlijk. De versie die uitgezaagd in de bumper moet worden ziet er strakker uit. Dit bungelt zo onder de bumper.
Logootje ziet netjes uit met die carbon wrap. Ben ook wel benieuwd naar je bevindingen qua chippen. Ik rij meestal vrij rustig en kom amper boven de 5000 toeren uit dus voor mij niet echt van meerwaarde maar misschien merk jij onderin ook wel verschil,
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Ik merk zelf door het chippen wel aardig wat verschil, de zogenoemde 'dip' bij het overschakelen is er uit. indien je nu overschakelt van bijvoorbeeld 2 naar 3 kan je normaal doorrijden ondanks dat je laag in de toeren zit. Ook boven de 4000 toeren is het verschil merkbaar.jaappie schreef:Merk je veel verschil door het chippen?
Bedankt! Auto wordt aankomende zaterdag verlaagd door middel van H&R veren, hier wordt dus aangewerkt .Xanderv schreef:Ziet er netjes uit, zeer mooie velgen en ik zeker laten verlagen als je het geld er voor (over) hebt.
Mee eens, alleen gaat dit weer geld kosten en zelf ben ik geen fan van het zagen in de bumper, wel is het aanzicht uiteraard mooier.
Over het chippen, het is het geld wel waard naar mijn mening. onderin verneem je ook verschil, dit met name bij het schakelen van 2 naar 3 en van 3 naar 4. hier hou je wat meer power laag in de toeren, ook boven de 4000 toeren is het verschil zeer merkbaar doordat je nog kracht over hebt.
Bedankt!arend van duijn schreef:welkom ! ( erg mooi )
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gave auto!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Bedankt!Petrolhead Tom schreef:Gave auto!
Morgen een setje H&R veren laten monteren en zoals het nu lijkt een ook een US Module ergens volgende week, foto's volgen uiteraard!