Sierlijst achterklep UP
Sierlijst achterklep UP
Niet meer te koop, tenminste, niet via dit forum......
Laatst gewijzigd door Marantz op ma 28 mei 2012, 16:48, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Sierlijst achterklep UP
Wil niet lullig doen maar deze kost 59 euro incl btw bij de dealer , plakken is zo gebeurd bied de helft
Laatst gewijzigd door RonaldNL op vr 25 mei 2012, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
The Only Way is UP!
The Only Way is UP!
109 euro is de standaardprijs bij de VW dealer inclusief montage... De losse sierlijst kost normaal 59 euro. Ik bied 33 euro.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
was je voor dus kom maar op ja idd 50 euro montage maar dat heeft hij niet betaald dus
The Only Way is UP!
[quote="RonaldNL"]Wil niet lullig doen maar deze kost 59 euro incl btw bij de dealer , plakken is zo gebeurd bied de helft
Laatst gewijzigd door Marantz op ma 28 mei 2012, 16:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Eh......ik wil niet lullig doen maar eenpaar dagen geleden had ik m al geplaatst....op tuning en styling forum, 34.50 kostie op ebay
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Daarom, mijn bod van 33 euro is ook marktconform. Maar ja, de verkoper moet er wel mee akkoord gaan.Ron UP schreef:34.50 kostie op ebay
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ron die op ebay = immitatie ,
En de prijs op de foto = de prijs die je betaal als je hem bij het magazijn haal en zelf plakt
Ikzeg nog steeds bied de helft (en natuurlijk verzendkosten erbij)
En de prijs op de foto = de prijs die je betaal als je hem bij het magazijn haal en zelf plakt
Ikzeg nog steeds bied de helft (en natuurlijk verzendkosten erbij)
The Only Way is UP!
Ik zeg nog steeds, ik bied 34 euro, en dan haal ik 'm op.
Immitatie, dealer prijzen, en ik zeg nog steeds 50 euro, dus hou maar op met al die goeie prijs adviesen.....
Dit draadje maar eens opgeruimd. terug on-topic en als prijsdiscussies mogen met de aanbieder via PB
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Inderdaad, voor degenen met goedbedoelde prijsadviezen: houd je klep, dat zou je sieren!
Er zitten minstens 2 gasten hier op dit UP forum die met eBay / Marktplaats prijzen, dealer prijzen en Duitse prijzen schermen en verkoop duidelijk aan het verknallen zijn, vandaar dat ik mijn sierlijst niet meer via dit forum verkoop.up! schreef:Inderdaad, voor degenen met goedbedoelde prijsadviezen: houd je klep, dat zou je sieren!
Wij zitten in NEDERLAND, niet DUITSLAND en loop niet te koop met eBay of Marktplaats vw artikelen die immitatie blijken te zijn, jammer, verders een goed forum.......
thx
Laatst gewijzigd door Marantz op ma 28 mei 2012, 17:18, 3 keer totaal gewijzigd.
prima......JuP ! schreef:Dit draadje maar eens opgeruimd. terug on-topic en als prijsdiscussies mogen met de aanbieder via PB
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi mannen!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Toch nog verkocht aan een forum lid ProHopper
Bedankt voor de goede communicatie, blijkt toch nog te kunnen........
Bedankt voor de goede communicatie, blijkt toch nog te kunnen........