Stickers forum en dashboard!
Re: Stickers forum en dashboard!
Ik heb net een mail van stickerdump gehad. De stickers voor het dashboard zijn te maken en te leveren, ze willen dan wel graag de maten weten.
N!jntje, kom jij nog een keertje in de buurt van Ede of kan jij de maten opnemen? Alvast bedankt!
N!jntje, kom jij nog een keertje in de buurt van Ede of kan jij de maten opnemen? Alvast bedankt!
UP! HIGH 60PK
Alstu. Afmetingen... 5 cm bij 30 cm (maximale maten)robw schreef:Ik heb net een mail van stickerdump gehad. De stickers voor het dashboard zijn te maken en te leveren, ze willen dan wel graag de maten weten.
- Kelvinator
- Forum newbie
ik ben ook wel geinteresseerd in dat dashboard up stickertje...misschien korting bedwingen als we massaal inkopen?
VW Groove Up 1.0 60pk hot orange / panoramadak / Maps + More
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
StickerDump is niet duur. Ik denk dat kortinog lastig wordt. Kwaliteit is ook top!Kelvinator schreef:ik ben ook wel geinteresseerd in dat dashboard up stickertje...misschien korting bedwingen als we massaal inkopen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Vandaag toch maar contact gezocht met iemand die ook stickers maakt. Ik hd namelijk geen zin om richting ede te gaan of erop te wachten. Een plekje in zevenaar wilt hem voor mij namaken en dan heb ik wanneer ik hen goed vind als dashboard sticker voor 5 euro.
Als je de sticker hebt goed gekeurd dan ben ik ook zeer geintereseerd in een zwarte versie van deze sticker.N!jntje schreef:Vandaag toch maar contact gezocht met iemand die ook stickers maakt. Ik hd namelijk geen zin om richting ede te gaan of erop te wachten. Een plekje in zevenaar wilt hem voor mij namaken en dan heb ik wanneer ik hen goed vind als dashboard sticker voor 5 euro.
Wanneer denk je hem te laten maken ?
Die mevrouw was gisteren bezig met het ontwerp. En gisteravond zou ze ivm de kleur richting haar groothandel gaan. Daarna nog niks gehoord.
Hoop vandaag meer te horen. Zondag moet ik namelijk richting oostenrijk met school om een weekje te skieen.
Hoop vandaag meer te horen. Zondag moet ik namelijk richting oostenrijk met school om een weekje te skieen.
TOP N!jntje! Ik wil zeker een sticker in het wit, misschien zijn er nog meer gegadigden
Sticker in het wit:
1. Robert
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9
10.
Sticker in het wit:
1. Robert
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9
10.
UP! HIGH 60PK
Hoi Robert en evt anderen.TOP N!jntje! Ik wil zeker een sticker in het wit, misschien zijn er nog meer gegadigden
Sticker in het wit:
1. Robert
Eerst wil ik zelf even de kwaliteit en stickers controleren voordat ik dit op het forum wil neerzetten. Dit om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat je dat kan begrijpen.
Morgen ga ik een weekje naar oostenrijk. Dus dan antwoord ik even niet.
Zijn de stickers nog te bestellen?
Ik wil hem graag in het mat of glanzend zwart.
Ik wil hem graag in het mat of glanzend zwart.
Ben ook wel benieuwd of je deze nog kan bestellen
Gr Dylan
Gr Dylan
-
- Forum newbie
Brilliant !!!!
- Autheo
- Donateur member
Laat je verzekeringsmaatschappij dat maar niet zien, die weten je gelijk te vinden met een premie verhogingvwuppieTimmie schreef:
Overigens, volgens mij komt de traditie van het markeren van de geraakte targets nog uit het tijdperk van de eerste militaire vliegtuigen. Je linker voordeur zou dan een logischer plek zijn.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
ja op de zijkant en met de deuren open zo ben je net een vliegtuig en meer raakvlak dus twee vliegen in 1 klap zijn gelijk weer twee streepjes achter dier
-
- Forum newbie
nee joh, deze op de deuren:P
- Bijlagen
-
- Shopping_list_links_ts_.jpg (46.39 KiB) 6590 keer bekeken
- Autheo
- Donateur member
Daar heb ik nu juist die achterklep voorvwuppieTimmie schreef:nee joh, deze op de deuren:P
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l