Tom zijn UP! Verkocht!
Re: Tom zijn UP! nieuwe upgrades p.26
in Duitsland was hiervoor een terugroep actie vorig jaar. En Nederland natuurlijk weer niet, mocht je zelf oplossen (betalen)
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Klopt. Dat heb ik dus maar even gedaan. Nu geen gepiep meer als ik door plassen rijd.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Maandag eindelijk een nieuwe voorruit!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Inmiddels zit de nieuwe ruit er in! Zometeen maar weer eens naar de Belgische kust. Morgen weer eens het prachtige Brugge bekijken.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Update!
De up! staat inmiddels op zo'n 40.000 kilometer. Volgende week zaterdag ga ik naar Vagtechniek om de bakolie en motorolie te laten verversen. Daarna ga ik nog even langs bij AC Parts om het een en ander te bespreken en gaan we eens kijken of de samenwerking op het forum kunnen intensiveren. Allemaal mooie dingen dus.
De up!, hoe nu verder. Ik wil toch echt de achterste wielkuipen gaan monteren. Die heb ik nog niet en ik vind de up! vrij rumoerig. Het topic waarin de wielkuipen worden besproken heeft mij besloten om ze toch maar te gaan monteren. Verder wil ik aan het uiterlijk van de up! nog wat kleine zaken veranderen die de komende maanden hun beslag zullen krijgen.
De laatste tijd heb ik met het idee gespeeld om de up! te verkopen en iets anders terug te kopen. Van een Ford Fiesta ST tot een Mazda 3 mps en van een Tiguan 2.0 tsi tot een Jetta 2.0 tsi. Maar elke keer als ik met de up! rijd moet ik concluderen dat hij me eigenlijk nog niets verveeld en het echt een perfect karretje is waar ik hem voor gebruik. Het is niet de snelste auto maar hij is comfortabel, stuurt strak en klinkt ook nog eens fantastisch met het luchtfilter.
De laatste tijd heb ik wat zaken aangepast zoals het monteren van de heldere knipperlicht bollen nu moet ik alleen de mistlampen nog even vervangen.
De road trips voor dit jaar zijn ook niet van de lucht. Ik heb besloten dat ik een weekend naar de Worthersee gaa. Waarschijnlijk ga ik op korte termijn naar Wolfsburg en aankomend zomer moet het toch wel raar lopen wil de up! niet weer richting Sicilie gestuurd worden. Daarbij verwacht ik de Nurburgring nog wel een keer aan te doen en heb ik nog wat andere bestemmingen die ik wil bezoeken. Alles bij elkaar flink wat kilometers die met de huidige brandstofprijzen vrijwel niets kosten om af te leggen. Heerlijk!
Vooralsnog blijft de up! dus en ga ik de komende maanden eens rustig kijken wat ik er nog aan wil veranderen. Het mooie aan de up! op dit moment is dat ik hem vrijwel in een halve dag helemaal standaard kan maken. Misschien schroef ik hem voor dit jaar nog wel wat omhoog.
De nieuwe wielen staan in ieder geval klaar. Ik moet er alleen nog even een paar andere naafkappen voor kopen zodat ze helemaal passend zijn:
IMG_0279 by Tom westendorp, on Flickr
IMG_0277 by Tom westendorp, on Flickr
De up! staat inmiddels op zo'n 40.000 kilometer. Volgende week zaterdag ga ik naar Vagtechniek om de bakolie en motorolie te laten verversen. Daarna ga ik nog even langs bij AC Parts om het een en ander te bespreken en gaan we eens kijken of de samenwerking op het forum kunnen intensiveren. Allemaal mooie dingen dus.
De up!, hoe nu verder. Ik wil toch echt de achterste wielkuipen gaan monteren. Die heb ik nog niet en ik vind de up! vrij rumoerig. Het topic waarin de wielkuipen worden besproken heeft mij besloten om ze toch maar te gaan monteren. Verder wil ik aan het uiterlijk van de up! nog wat kleine zaken veranderen die de komende maanden hun beslag zullen krijgen.
De laatste tijd heb ik met het idee gespeeld om de up! te verkopen en iets anders terug te kopen. Van een Ford Fiesta ST tot een Mazda 3 mps en van een Tiguan 2.0 tsi tot een Jetta 2.0 tsi. Maar elke keer als ik met de up! rijd moet ik concluderen dat hij me eigenlijk nog niets verveeld en het echt een perfect karretje is waar ik hem voor gebruik. Het is niet de snelste auto maar hij is comfortabel, stuurt strak en klinkt ook nog eens fantastisch met het luchtfilter.
De laatste tijd heb ik wat zaken aangepast zoals het monteren van de heldere knipperlicht bollen nu moet ik alleen de mistlampen nog even vervangen.
De road trips voor dit jaar zijn ook niet van de lucht. Ik heb besloten dat ik een weekend naar de Worthersee gaa. Waarschijnlijk ga ik op korte termijn naar Wolfsburg en aankomend zomer moet het toch wel raar lopen wil de up! niet weer richting Sicilie gestuurd worden. Daarbij verwacht ik de Nurburgring nog wel een keer aan te doen en heb ik nog wat andere bestemmingen die ik wil bezoeken. Alles bij elkaar flink wat kilometers die met de huidige brandstofprijzen vrijwel niets kosten om af te leggen. Heerlijk!
Vooralsnog blijft de up! dus en ga ik de komende maanden eens rustig kijken wat ik er nog aan wil veranderen. Het mooie aan de up! op dit moment is dat ik hem vrijwel in een halve dag helemaal standaard kan maken. Misschien schroef ik hem voor dit jaar nog wel wat omhoog.
De nieuwe wielen staan in ieder geval klaar. Ik moet er alleen nog even een paar andere naafkappen voor kopen zodat ze helemaal passend zijn:
IMG_0279 by Tom westendorp, on Flickr
IMG_0277 by Tom westendorp, on Flickr
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Tom zijn UP! nieuwe wielen p.28
Ghehe even voorzetten. Gaan nog andere bandjes onder en er komen een paar VW kapjes op.
Petrolhead Tom schreef:Ghehe even voorzetten. Gaan nog andere bandjes onder en er komen een paar VW kapjes op.
ik denk dat de originele naafkapjes van de Borbet Aspen wel passen (is VW product)
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb al een adres gevonden waar ik de naafkappen op kan halen. Hier in de buurt.
Prima set Tom, welke bandjes slinger je eromheen?
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
VW naafkappen 6N0 601 171 BXF zullen hoogstwaarschijnlijk ook wel passen. Exacte afmetingen zijn hier te vinden:Petrolhead Tom schreef:Ghehe even voorzetten. Gaan nog andere bandjes onder en er komen een paar VW kapjes op.
http://www.passatplus.de/umbauteile/rad ... kappen.htm
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik gooi er Continental Ecocontact onder. Prima waar ik ze voor gebruik.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Tom op zoek naar nog meer comfort!!
Wielkuipen zou ik ook wel willen plaatsen maar ik heb al eens gezocht naar de voorzien gaatjes maar vind ze niet
Wielkuipen zou ik ook wel willen plaatsen maar ik heb al eens gezocht naar de voorzien gaatjes maar vind ze niet
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Nijntje kan ze zonder wel monteren. Ik heb spatlappen dus waarschijnlijk kan ik ze daar ook op vastzetten.
Ga wel voor eco 3, prima band en nog goedkoper dan eco5, eco5 slijt als een malle! net zoals premium5!Petrolhead Tom schreef:Ik gooi er Continental Ecocontact onder. Prima waar ik ze voor gebruik.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
Vind zo'n "cheer" een leuk, compleet model voor weinig geld......
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb een setje wielkuipen besteld bij Merkx! Als het goed is zijn ze morgen al binnen. Ik ben erg benieuwd. Misschien zondag even tijd om te monteren.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ik had de EcoContact5 in de maat 195/50R15. Deze bevielen mij uitstekend. Stil, net slijtagepatroon zonder cuppen of andere ellende, goede grip op droog wegdek en lekker betaalbaar. Het is niet de meest slijtvaste band. Voor Tom zal dit geen probleem zijn. Hij doet toch nooit zo lang met één auto dat-ie een set banden verslijt
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb net even gekeken ik heb wel ecocontact 5. Maar die waren dusdanig goedkoop dat het mij niet zoveel deert. Als ze kaal zijn komt er wel weer wat anders. De up! heb ik overigens al bijna een jaar Henri! Haha.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Nog een maandje en ik zit op vier jaar. Dat is een absoluut record voor mij En hij mag nog een poosje blijvenPetrolhead Tom schreef:De up! heb ik overigens al bijna een jaar Henri! Haha.