Ruitenwissers
-
- Forum newbie
Ruitenwissers
Vrijdag mijn High Up opgehaald, vandaag met regen gereden en de ruitenwissers stuiterden zo nu en dan over het het voorraam.
In de snelste stand was het o k, heeft jullie up hier ook last van?
Heeft iemand van jullie een oplossing hiervoor? (ga de ruitenwisserbladen maar niet insmeren met olie o.i.d.ha ha
Heeft iemand van jullie een oplossing hiervoor? (ga de ruitenwisserbladen maar niet insmeren met olie o.i.d.ha ha
Re: Ruitenwissers
waarschijnlijk zijn je ramen te schoon en dus erg stroef, gaat vanzelf over
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik had de Up! net 2 dagen en toen met veel regen gereden. De linker wisser stuiterde behoorlijk vaak over het raam...High Uppie schreef:Vrijdag mijn High Up opgehaald, vandaag met regen gereden en de ruitenwissers stuiterden zo nu en dan over het het voorraam.
Hopelijk gaat het over als de auto wat viezer wordt
Raar.........zijn het geen aerotwin ruitenwissers dan want die hoor je absoluut niet !!! Ook niet bij nieuwe auto's hoor, vreemd verhaal wel
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Forum newbie
Hoi Top Up,
Bij mijn High Up is ook het linker ruitenwisserblad die het meest stuiterd over het raam, wacht het nog maar even af mocht het zich blijven voordoen ga ik wel even naar de dealer.
Bij mijn High Up is ook het linker ruitenwisserblad die het meest stuiterd over het raam, wacht het nog maar even af mocht het zich blijven voordoen ga ik wel even naar de dealer.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik heb er geen problemen mee gehad tijdens de stortbui van gisteren...
Vandaag weer 150 km in regen gereden en gelukkig geen problemen gehad. Nieuwigheid zullen we maar zeggen.....
Bij mij vegen ze vanaf de eerste dag al perfect en absoluut zonder te stuiteren.
+1Frits schreef:Bij mij vegen ze vanaf de eerste dag al perfect en absoluut zonder te stuiteren.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Yep, hier ook. Linker wisser 'stuitert'. Vers van de dealer opgehaald en een half uur later regen. Vreemde was wel, met hard/ veel regen stuiterde de wisser, met alleen een paar spetters veegde die soepel?!? Wellicht heeft de dealer een bepaald schoonmaakmiddel gebruikt voor de ramen. Met nieuwe ruitenwissers is het juist dat ze soepel vegen. Zie er momenteel geen probleem in verder.
+1up! schreef:+1Frits schreef:Bij mij vegen ze vanaf de eerste dag al perfect en absoluut zonder te stuiteren.
Mijn wissers doen het prima, maar af en toe lijkt de rechter zich wat te verslikken. Het ding stuitert twee of drie keer en gedraagt zich dan weer prima. Ik vind het wel grappige wissers: een grote en een kleine en dan ook van die slappe wissertjes. In theorie zouden die dus heel goed de bolling van het glas moeten volgen en niet moeten stuiteren!
Blij in m'n uppie!
Wie weet wat een set ruitenwissers bij een dealer kosten dus voorruitwissers en de achterwisser?
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel
Beetje rain-x op de ruit en hoppa, minder slijtage (vanwege minder gebruik) en geen gestuiter ( vanwege glad laagje). Opgelost.
- Vinniepilon
- Donateur member
Voor rond de €40piet48 schreef:Wie weet wat een set ruitenwissers bij een dealer kosten dus voorruitwissers en de achterwisser?
Achter?? Moeten we nog halen
Maar ze zijn het dubbel en dwars waard originele!
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS
BMW R1100GS
Had ik ook gewoon ruitewisser arm even ombuigen dat die met een hoek op t raam staat. Nergens meer last van
Black on Black
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Hoi, ik ben na 1,5 jaar en 18k kilometers wel toe aan andere bladen, iemand goed advies wel/niet dealer bladen bijvoorbeeld?
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb zelf altijd Bosch of Valeo helemaal prima. Hoef je echt niet voor naar de dealer.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Nee precies zou ook wel onnodig duur zijn, maar las enkele berichten terug in dit topic dat dealer bladen beter zouden zijn.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...