Even voorstellen!!!
Even voorstellen!!!
Hallo ik ben de trots "bijna" eigenaar van een Up!!!
Ik ging bij een Vw dealer kijken en was meteen verkocht.
Ik heb een High up! Bm 60 pk besteld.
Een Candy white met ledere stoelen, panoramadak, Dynamic pakket triangle, Drive pakket en Executive pakket,
Binnen alles afgewerkt met Black pearl.
Ik kan niet wachten dat hij binnen komt, de dealer zei dat hij voor 1 juli geleverd wordt, dus nog even afwachten.
Chily.
Ik ging bij een Vw dealer kijken en was meteen verkocht.
Ik heb een High up! Bm 60 pk besteld.
Een Candy white met ledere stoelen, panoramadak, Dynamic pakket triangle, Drive pakket en Executive pakket,
Binnen alles afgewerkt met Black pearl.
Ik kan niet wachten dat hij binnen komt, de dealer zei dat hij voor 1 juli geleverd wordt, dus nog even afwachten.
Chily.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Even voorstellen!!!
Welkom hier. Dan heb je een mooi complete Up besteld. Foto's zien we t.z.t. wel verschijnen
- Up-Jury
- Donateur member
welkom ! dat is een mooie uitvoering, en 1 juli is al sneller dan je denkt, gefeliciteerd met je aankoop.
Welkom op dit gezellige forum Mooie aankoop !
hi Chily,
welkom. mooie up heb je besteld.
de stoelen zitten erg lekker en hebben stoelverwarming. lekker voor straks al het winter is.
het schuifdak lijkt me erg mooi.
ik ben benieuwd naar de foto's
welkom. mooie up heb je besteld.
de stoelen zitten erg lekker en hebben stoelverwarming. lekker voor straks al het winter is.
het schuifdak lijkt me erg mooi.
ik ben benieuwd naar de foto's
Welkom Chily !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
welkom chily
mooie auto uitgekozen
mooie auto uitgekozen
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom, gaan we samen aftellen..... !
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Ik ga dus iets langer wachten dan eerst gedacht!!!
Ik had vorige week maandag de 3 deurs besteld, maar donderdagavond heb ik me bedacht en hebben we vrijdag gebeld of het nog een 5 deurs kon worden en dat kon, maar dan werd het wel augustus.
Ik vind de 3 deurs mooier en sportiever, maar het gemak van de 5 deurs heeft de doorslag gegeven, dus dan maar iets langer wachten.
Ik lees hier vaak dat de auto's sneller geleverd worden dan gedacht, dus daar hoop ik ook op.
Ik had vorige week maandag de 3 deurs besteld, maar donderdagavond heb ik me bedacht en hebben we vrijdag gebeld of het nog een 5 deurs kon worden en dat kon, maar dan werd het wel augustus.
Ik vind de 3 deurs mooier en sportiever, maar het gemak van de 5 deurs heeft de doorslag gegeven, dus dan maar iets langer wachten.
Ik lees hier vaak dat de auto's sneller geleverd worden dan gedacht, dus daar hoop ik ook op.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Kaboens hier krijg heb ook over paar weken! Dus je hebt nog lans
In het bezit van mijn gave donkerblauwe UP!