Voorstellen
Voorstellen
Ik ben Jurre, zoals mijn forumnaam al zegt. Ik heb me op het forum aangemeld, omdat ik sinds ongeveer een maand een witte VW high up! voor de deur heb staan. Ik was al wat langer op zoek naar een compacte auto voor mijn werk en deze bevalt me gelukkig erg goed, dus voorlopig wil ik niet meer anders Leuk om op dit forum andere up!-liefhebbers te leren kennen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Welkom! We zijn ook dol op foto's!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Vinniepilon
- Donateur member
Ja, die vraag had ik al zien aankomen
Ik zal dit weekend even wat goede foto´s schieten. Dat de auto ook echt een beetje mooi uitkomt op de foto, dat is niet echt het geval bij de telefoonfoto´s die ik er nu van heb
Ik zal dit weekend even wat goede foto´s schieten. Dat de auto ook echt een beetje mooi uitkomt op de foto, dat is niet echt het geval bij de telefoonfoto´s die ik er nu van heb
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gebruikt er tegenwoordig nog iemand een camera voor foto's dan?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Up-Jury
- Donateur member
Camera is dead, smartphone is te future .....and te future is NOW!Petrolhead Tom schreef:Gebruikt er tegenwoordig nog iemand een camera voor foto's dan?
- Autheo
- Donateur member
Zolang je met een camera nog steeds veel mooiere plaatjes kunt schieten dan met een smartphone, is die nog springlevend. Neemt niet weg, dat de smartphone ook heel handig is, en wat foto's betreft ook steeds beter wordt.Up-Jury schreef:Camera is dead, smartphone is te future .....and te future is NOW!Petrolhead Tom schreef:Gebruikt er tegenwoordig nog iemand een camera voor foto's dan?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Ik bedoelde eigenlijk vooral dat de telefoonfoto´s die ik geschoten had gewoon niet erg mooi waren. Dat lag niet per se aan de telefoon (meer kwestie van licht enz). Maar mijn camera maakt doorgaans wel betere foto´s. Overigens ben ik er nog steeds niet aan toegekomen om die foto´s daadwerkelijk te maken (vergeten ook, eigenlijk) Maar ze komen binnenkort!
Welkom Jurre!