De auto is per ongeluk al een beetje vies geworden na ons eerste ritje en de opvolgende boswandeling
Hij bevalt me goed. Hij is duidelijk wel langzamer, maar de auto voelt ook rustig aan mede door de stille motor, hierdoor heb je ook minder de behoefte om te gaan gassen. De snelweg op is nog wel een beetje mee-duwen, op de snelweg zelf is het prima. alleen met de voet mooi constant rijden is nog even wat lastig en op cruise controle loopt het ook mooi. We hebben vandaag door de binnenlanden gereden en op de snelweg en dan geeft hij aan dat ik 5/100 of 5,2/100 rijdt dus dat is wel ok. +/- 1:19,1, dat is dan net zo zuinig als de diesel die ik reed, alleen is dit veeeeeel goedkoper qua maandlasten.
Leuk van de nieuwe UP! is dat er nu wel aan de bestuurderskant beide ramen bediend kunnen worden, wat voorheen niet kon. Er zit schijnbaar ook een nieuwer type versnellingsbak in, met de achteruit op de plek van de 6 en het induwen wat VW altijd heeft volgens mij. Verder is het wel wennen dat je vaak een versnelling hoger mag rijden waarmee je dan met 1800 toeren aan het hobbelen bent. En voor mij als tamelijk klein persoon vergeleken bij Nijntje
![Razz :P](./images/smilies/icon/razz.gif)
is die 3-deurs toch wel echt een uitkomst. Ik vind de opties waarvoor ik de High UP! gekozen heb, het ook wel waard, dikker stuur, blauw dashboard en andere stoel bekleding, en verder wat extra opties uiteraard. De parkeer sensoren is ook wel grappig. iedereen wilde even zien hoe het werkte
![Razz :P](./images/smilies/icon/razz.gif)
. En natuurlijk die kleur, opvallend, maar tot nu toe vind iedereen hem heel erg gaaf. ook de velgen zijn leuk, nu er 2 mensen in de auto zitten (tijdens het uitleggen van alle knopjes) staat de auto ook mooi op de poten. Leeg staat die in tractor modes ondanks de 15mm verlaging die de High UP! heeft
Ik heb niet veel tijd gehad nog, vanochtend even geprobeerd het e.e.a. op de auto te zetten, alleen de instaplijsten is gelukt, over de andere dingen waren we het niet helemaal eens omdat de passing niet 'je van het' was. Onder het rijden trouwens totaal geen last gehad van de onderlip ik ben gewend om met een verlaagde auto te rijden daarnaast rij ik ook gewoon netjes dus geen probleem.