Week 16 is ie gebouwd, gisteren bij de dealer afgeleverd en vrijdag a.s. mag ik m op gaan halen: m'n White up!.
Is op zich al een bijzonder moment maar wordt extra spannend omdat ik de White up nog niet eerder in t echie heb gezien. Ook de nieuwe velgen zijn van een plaatje besteld, dus ik ben echt supernieuwsgierig hoe dat ie er uit ziet. Maar heb er wel vertrouwen in dat ie aan mn verwachtingen zal beantwoorden
Moet alleen ook afscheid nemen van m'n Golf, en hoe gaaf t ook is om een nieuwe auto op te halen, een beetje zwaar valt me dat wel
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon/cry.gif)
. Komt ook wel weer goed. Zeker als ik straks op een tankje van 35 ltr verder rij dan nu op die van 55 ltr. Geen MRB-afschrijvingen meer (voorlopig) zijn ook wel heel erg prettig. En een restitutie van de verzekeraar is ook welkom. Om maar te zwijgen van die heerlijke geur van een nieuwe auto, een smetteloos uiterlijk zonder krasje of deukje, voorlopig geen onverwachte reparatiekosten etc. etc. Genoeg redenen dus om toch heel erg naar vrijdag uit te kijken.
En dat doe ik dan ook: nog 2 nachtjes slapen ........................