Het stuur vervangen kostte €60,- incl btw. Stuur zelf kan je op veel plaatsen vinden voor rond de €150,- op onder andere BM Onderdelen. Zeker de upgrade waard als je het mij vraagt!Frank1020 schreef:Ziet er goed uit! Zelf heb ik ook de triangle velgen! blijven mooie dingen! Alleen helaas op 1 velg een kras bij mij Maar blijven mooi! Ik heb een vraag. Hoeveel kostte het om het stuur te vervangen bij VAG? Lijkt me ook een mooie upgrade om uit te voeren
Nour's Move Up! topic: Verbruik 2018 p.15
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Nour's Move Up! topic
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leren stuur is perfect! Nu nog een stukje omlaag!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Eigenlijk wel, en ik denk dat 3 a 3,5 cm perfect is. Ik zoek een foto van een soortgelijke up als die van mij met een verlaging, dan kan ik eens goed vergelijken. Iemand die een goede foto heeft?Petrolhead Tom schreef:Leren stuur is perfect! Nu nog een stukje omlaag!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik zal Mick vragen of hij even wat foto's upload. Hij heeft ook originele 16 inch banden met velgen.TwitNour schreef:Eigenlijk wel, en ik denk dat 3 a 3,5 cm perfect is. Ik zoek een foto van een soortgelijke up als die van mij met een verlaging, dan kan ik eens goed vergelijken. Iemand die een goede foto heeft?Petrolhead Tom schreef:Leren stuur is perfect! Nu nog een stukje omlaag!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Top! Ik zie ze vanzelf wel verschijnen. Komende tijd weer even goed sparen voor de volgende uitgave!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
De groupbuy gaat door.TwitNour schreef:Top! Ik zie ze vanzelf wel verschijnen. Komende tijd weer even goed sparen voor de volgende uitgave!
- Autheo
- Donateur member
Hoi Nour,
Als ik het goed zie heb je een nieuwe avatar met je nieuwe velgen. Ziet er goed uit! Misschien kun je Tom tippen hoe hij dat ook voor elkaar zou kunnen krijgen.......
Als ik het goed zie heb je een nieuwe avatar met je nieuwe velgen. Ziet er goed uit! Misschien kun je Tom tippen hoe hij dat ook voor elkaar zou kunnen krijgen.......
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mijn avatar gaat terug tot 2097 ofzo dus die blijft.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ja Theo, je hebt helemaal gelijk! Bedankt!Autheo schreef:Hoi Nour,
De kosten voor het vervangen vallen zeker mee! Morgen even langs BM rijden
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Als het voor je in de buurt is zeker doen, voor mij is een ritje Groningen beetje ver. Voor €8,- lag het figuurlijk op de deurmatFrank1020 schreef:De kosten voor het vervangen vallen zeker mee! Morgen even langs BM rijden
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Nah, van mij hoeft dat niet. Vind het gat dat er zit juist leuk!
Als je bij BM je orginele stuur achter laat bouwen ze hem in voor noppes.
Je kan btw ook wel ff de auto van Maico bekijken, is dan wel verlaagd met schroefset maar kan je zien hoe laag je wil. Hij rijdt wel op dezelfde wielen.
Je kan btw ook wel ff de auto van Maico bekijken, is dan wel verlaagd met schroefset maar kan je zien hoe laag je wil. Hij rijdt wel op dezelfde wielen.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Die van Maico is wel heel erg dik verlaagd ja! Staat super!
Goede tip!vwupassen schreef:Als je bij BM je orginele stuur achter laat bouwen ze hem in voor noppes.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Bij mijn dealer in Tilburg (Van Mossel) een setje slotbouten gekocht. Werden gelijk gemonteerd. €49,95.
Toen ik de Up afgeleverd kreeg in 2013, waren de veiligheidshamers los in de zijpanelen geplaatst. Ik dacht toen al dat dat niet de bedoeling was, maar heb het maar zo gelaten. Vandaag toen ik moest wachten op de montage ben ik in een showroom Up gaan zitten, en daar zaten de veiligheidshamers mooi vast met een klei beugeltje, met dezelfde hamer. Gelijk gevraagd of ik zo'n beugel ook kon krijgen. Hadden ze niet los, dus heb een setje met veiligheidshamers gekregen. Mooi geregeld!
Toen ik de Up afgeleverd kreeg in 2013, waren de veiligheidshamers los in de zijpanelen geplaatst. Ik dacht toen al dat dat niet de bedoeling was, maar heb het maar zo gelaten. Vandaag toen ik moest wachten op de montage ben ik in een showroom Up gaan zitten, en daar zaten de veiligheidshamers mooi vast met een klei beugeltje, met dezelfde hamer. Gelijk gevraagd of ik zo'n beugel ook kon krijgen. Hadden ze niet los, dus heb een setje met veiligheidshamers gekregen. Mooi geregeld!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Veiligheid boven alles natuurlijk!
Die horen toch in het afleverpakket te zitten.
Ik heb laatst met een actie van de ANWB (platina lid) een life hammer Evolution gekocht. Die duw je tegen het raam en pang, makkelijker voor het geval je in/onder water terecht komt. Hopelijk nooit. Want onder water kun je niet slaan met je lifehammer vanwege de waterdruk.
Ik heb laatst met een actie van de ANWB (platina lid) een life hammer Evolution gekocht. Die duw je tegen het raam en pang, makkelijker voor het geval je in/onder water terecht komt. Hopelijk nooit. Want onder water kun je niet slaan met je lifehammer vanwege de waterdruk.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
als je in zo'n geval al de ramen inslaat voordat je suto volloopt lukt het natuurlijk ook. Maar daar moet je onder die druk en omstandigheden ook maar net aan denkenJoVe schreef:Die horen toch in het afleverpakket te zitten.