Achteruitrijlampen van UP miserabel
Re: Achteruitrijlampen van UP miserabel
Ik heb de lampen van eBay, die passen niet, over de lampen die kgroot levert kan ik niets zeggen.
EBay lampen zijn verder keurig net afgewerkte led lampen, ze passen alleen niet
Bij de Mii en citigo heb ik nog geen problemen ondervonden. Wel heb ik nu 1 upje waar ze inderdaad niet door het gat passen. Ben hier mee bezig om te kijken wat de oplossing isKeesf schreef:Ik heb de lampen van eBay, die passen niet, over de lampen die kgroot levert kan ik niets zeggen.
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Goeie zaak !kgroot.nl schreef:Bij de Mii en citigo heb ik nog geen problemen ondervonden. Wel heb ik nu 1 upje waar ze inderdaad niet door het gat passen. Ben hier mee bezig om te kijken wat de oplossing isKeesf schreef:Ik heb de lampen van eBay, die passen niet, over de lampen die kgroot levert kan ik niets zeggen.
Ik wacht vol belangstelling af.
High Up! Tornado Rood 55kW/75pk | Hatchback 2 deurs + Drive pakket + Sound pakket + Midden-armsteun (org) + VAGcom instellingen + Sonax Polymer Netshield Sealant protected
Word zeker opgelost en als de huidige niet past kunnen ze gewoon teruggestuurd worden uiteraard
Ik heb nu wel een smallere versie besteld welke ik zsm verwacht
Ik heb nu wel een smallere versie besteld welke ik zsm verwacht
Klopt! We zijn aan het zoeken naar een oplossing hiervoor. Het schijnt dat de achterlichten van de up 2012 toch wat anders zijn dan de andere bouwjaren. Hierbij enkele foto's van de leds die niet door de reflector passen bij mijn Up. Oplossing wordt nog gezocht in samenwerking met kgroot.nl
Ik heb inmiddels andere besteld die de helft dunner zijn dus die moeten zeker passen
De dunnere leds ontvangen van kgroot.nl en deze passen perfect! Erg tevreden! Ze werken ook probleemloos
Super
Blij dat ze passen en goed werken
Bestelling / betaling komen eraankgroot.nl schreef:Super
High Up! Tornado Rood 55kW/75pk | Hatchback 2 deurs + Drive pakket + Sound pakket + Midden-armsteun (org) + VAGcom instellingen + Sonax Polymer Netshield Sealant protected
Ik heb een klein vijltje gebruikt om hem iets ruimer te makenFrank1020 schreef:Klopt! We zijn aan het zoeken naar een oplossing hiervoor. Het schijnt dat de achterlichten van de up 2012 toch wat anders zijn dan de andere bouwjaren. Hierbij enkele foto's van de leds die niet door de reflector passen bij mijn Up. Oplossing wordt nog gezocht in samenwerking met kgroot.nl
Dat is natuurlijk ook een oplossing
Want die lampjes met die lens erop geven wel een bak licht!
Deze zijn ook met lens alleen qua afmetingen wat smaller
Bestelling net binnen van kgroot.nl dus morgen alles ff monteren incl. kenteken en binnenverlichting. Wordt vervolgd !
Zoals beloofd de update !!cozy59 schreef:Bestelling net binnen van kgroot.nl dus morgen alles ff monteren incl. kenteken en binnenverlichting. Wordt vervolgd !
Vandaag (zaterdag) ff in rust met de lampjes gepuzzeld , goed gekeken hoe het e.e.a. in elkaar steekt en de achteruitrijlampen verwisseld voor de LED's kleine diameter, gelijk ook even kentekenplaat- en binnenverlichting meegenomen. Zie hieronder resultaat
Behalve dat het er goed uitziet (kentekenverlichting is nog net te zien op de foto), geeft de achteruitrijverlichting echt wel meer licht maar denk niet dat je een schijnwerperspot achterop hebt Het is echter wel een aanzienlijke verbetering net zoals de binnenverlichting, die mijn vrouw helemaal tot tevredenheid stemde .
Dit alles met dank natuurlijk aan kgroot.nl voor het leveren van de benodigde LED lampen .
Super dat het goed bevalt
Inderdaad het is geen 500 watt bouwlamp idee maar het is wel echt een enorme verbetering in het donker
Inderdaad het is geen 500 watt bouwlamp idee maar het is wel echt een enorme verbetering in het donker
Je moet de achteruitrijlampen vervangen door de in deze rubriek genoemde LED verlichting. Deze kan je bestellen via kgroot.nl. Ik heb er nog geen € 20 voor betaald en deze verlichting is fantastisch qua lichtopbrengst. Ik ben er erg tevreden over. Is echt een aanrader. Zouden ze eigenlijk standaard zo moeten afleveren. Maar zelf vervangen is goed te doen.
Skoda Citigo Sprint 5 Deurs 44kW Kleur: Silver Leaf. Opties: Media pakket, Comfort pakket, Reservewiel (thuiskomer), Zwarte beschermstrips op de deuren tbv parkeerschade voorkomen, 4 stalen velgen + Semperit winterbanden
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Goed om te horen!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hallo Iedereen,
net zoals iedereen, vind ik de achterlichten ook een groot drama.
graag zou ik ook een setje willen bestellen bij kgroot, ik kan alleen geen prive berichten sturen.
mvg Kay
net zoals iedereen, vind ik de achterlichten ook een groot drama.
graag zou ik ook een setje willen bestellen bij kgroot, ik kan alleen geen prive berichten sturen.
mvg Kay