EBay lampen zijn verder keurig net afgewerkte led lampen, ze passen alleen niet
![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
Bij de Mii en citigo heb ik nog geen problemen ondervonden. Wel heb ik nu 1 upje waar ze inderdaad niet door het gat passen. Ben hier mee bezig om te kijken wat de oplossing isKeesf schreef:Ik heb de lampen van eBay, die passen niet, over de lampen die kgroot levert kan ik niets zeggen.
Goeie zaak !kgroot.nl schreef:Bij de Mii en citigo heb ik nog geen problemen ondervonden. Wel heb ik nu 1 upje waar ze inderdaad niet door het gat passen. Ben hier mee bezig om te kijken wat de oplossing isKeesf schreef:Ik heb de lampen van eBay, die passen niet, over de lampen die kgroot levert kan ik niets zeggen.
Bestelling / betaling komen eraankgroot.nl schreef:Super
Blij dat ze passen en goed werken
Ik heb een klein vijltje gebruikt om hem iets ruimer te makenFrank1020 schreef:Klopt! We zijn aan het zoeken naar een oplossing hiervoor. Het schijnt dat de achterlichten van de up 2012 toch wat anders zijn dan de andere bouwjaren. Hierbij enkele foto's van de leds die niet door de reflector passen bij mijn Up. Oplossing wordt nog gezocht in samenwerking met kgroot.nl
Zoals beloofd de update !!cozy59 schreef:Bestelling net binnen van kgroot.nl dus morgen alles ff monteren incl. kenteken en binnenverlichting. Wordt vervolgd !