even voorstellen
even voorstellen
Sinds vanmorgen geregistreerd, en we waren meteen verkocht vorige week bij bezoekje aan de VW dealer. Lekkere auto en ontzettend ruim van binnen en prima wegligging en je voelt niet dat je in kleine auto rijdt. Dit komt door de ver uiteenstaande wielophanging. Offerte uitgebracht en onze huidige auto, Citroen Picasso. Alleen de ruimte is in vergelijking wel een stap terug, maar dat hebben wij ervoor over ook omdat wij fervente kampeerders zijn moet dit lukken om mee op vakantie te gaan desnoods met een dakkoffer, alleen jammer dat een trekhaak (nog) niet leverbaar is.
Wij hebben gekozen voor de High up! Zwart met o.a. Drive-, Dynamic-, Executive pakket en lederen bekleding met stoelverwarming, chroomlook op spiegel en sierlijst achterklep en instapfolie portieren. En niet onbelangrijk reservewiel.
Levertijd nog niet bekend, omdat wij hem gekocht hebben bij een niet VW dealer en er fors meer inruil voor kregen hebben wij hiervoor gekozen. Een echte aanrader voor mensen in de regio Spijkenisse.
Wij hebben gekozen voor de High up! Zwart met o.a. Drive-, Dynamic-, Executive pakket en lederen bekleding met stoelverwarming, chroomlook op spiegel en sierlijst achterklep en instapfolie portieren. En niet onbelangrijk reservewiel.
Levertijd nog niet bekend, omdat wij hem gekocht hebben bij een niet VW dealer en er fors meer inruil voor kregen hebben wij hiervoor gekozen. Een echte aanrader voor mensen in de regio Spijkenisse.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Re: even voorstellen
Welkom en gefeliciteerd met je aankoop!
Leuk, ik kom zelf ook uit Spijkenisse! Mijn up komt wel gewoon van de Volkswagen dealer in Spijkenisse
Leuk, ik kom zelf ook uit Spijkenisse! Mijn up komt wel gewoon van de Volkswagen dealer in Spijkenisse
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! gefeliciteerd!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Heb je lang op moeten wachten? Wit is natuurlijk mooi maar snel smerig. Wij zouden ook bij de VW dealer kopen maar een andere autohandelaar die ook nieuwe auto's verkoopt bood een veel hogere inruilwaarde, dus dan is de keus makkelijk.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik heb 2,5 maand op mijn up moeten wachten, ik vond dat nog wel meevallen.sohoa schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Heb je lang op moeten wachten? Wit is natuurlijk mooi maar snel smerig. Wij zouden ook bij de VW dealer kopen maar een andere autohandelaar die ook nieuwe auto's verkoopt bood een veel hogere inruilwaarde, dus dan is de keus makkelijk.
Ja natuurlijk pak je het beste aanbod, en dat begrijp ik ook wel!
Ja iedereen zegt dat wit snel vies word, maar feitelijk word alles even snel even vies. Alleen bij sommige kleuren valt het minder snel op.
Maar je auto hoor je te verzorgen, ongeacht de kleur!
Al vast veel plezier gewenst, het is een goede keus!
- Up-Jury
- Donateur member
Welkom ! mooi wit is niet lelijk, en je zal hem beter onderhouden.
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Psycho_Mantis schreef: Ja iedereen zegt dat wit snel vies word, maar feitelijk word alles even snel even vies. Alleen bij sommige kleuren valt het minder snel op.
Maar je auto hoor je te verzorgen, ongeacht de kleur!
Al vast veel plezier gewenst, het is een goede keus!
Zo is het maar net, helemaal mee eens
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Welkom sohoa !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom