Up-Jury
- Up-Jury
- Donateur member
Up-Jury
Hallo Up! volk
Mijn naam is Jüry (spreek je als Joerie), 35 jaar oud en vorige week een Volkwagen High Up! besteld. Uiteraard in Bluemotion, Deep black pearl, titaan zwart interieur, Executive-Dynamic pakket en Maps& more. Bij het spitten hier op het Forum zal hij het zelfde eruitzien als de Up van ChrisN1976.
Vorig jaar mijn baan verloren en nu al weer 8 maanden werkzaam bij mijn huidige werkgeven waar ik het prima naar mijn zin heb maar wel elke dag 104 KM totaal rijden. Nu nog een lease auto van mijn uitzend bureau dus als alles goed gaat heb ik mijn UP straks nodig vandaar dat ik alvast de auto heb besteld. Als nu de belastingdienst redelijk op tijd is met mijn teruggave dan kan ik de auto in de eerste week van Juni ophalen, onder voorbehoud natuurlijk.
Ik weet het.. misschien een risico niet wetend of ik mijn baan behoud maar zeg zelf.... je kan toch niet nee zeggen tegen zon fijn sportief uitziende autootje . Ik heb nog geen proefrit gemaakt want in alle resenties en tests van de Up kan ik niet negatief zijn, dus bewaar ik mijn beleving als ik hem ophaal.
Bij het spitten hier op het Forum zie ik al veel ideën om ook te klussen aan mijn toekomstige auto zoals de verlichting maar alles op zijn tijd.
Na jaren mijn rijbewijs te hebben en vroeger al eens een VW GT4 gehad te hebben is het nu tijd voor een splinter nieuwe VW auto!
Mijn naam is Jüry (spreek je als Joerie), 35 jaar oud en vorige week een Volkwagen High Up! besteld. Uiteraard in Bluemotion, Deep black pearl, titaan zwart interieur, Executive-Dynamic pakket en Maps& more. Bij het spitten hier op het Forum zal hij het zelfde eruitzien als de Up van ChrisN1976.
Vorig jaar mijn baan verloren en nu al weer 8 maanden werkzaam bij mijn huidige werkgeven waar ik het prima naar mijn zin heb maar wel elke dag 104 KM totaal rijden. Nu nog een lease auto van mijn uitzend bureau dus als alles goed gaat heb ik mijn UP straks nodig vandaar dat ik alvast de auto heb besteld. Als nu de belastingdienst redelijk op tijd is met mijn teruggave dan kan ik de auto in de eerste week van Juni ophalen, onder voorbehoud natuurlijk.
Ik weet het.. misschien een risico niet wetend of ik mijn baan behoud maar zeg zelf.... je kan toch niet nee zeggen tegen zon fijn sportief uitziende autootje . Ik heb nog geen proefrit gemaakt want in alle resenties en tests van de Up kan ik niet negatief zijn, dus bewaar ik mijn beleving als ik hem ophaal.
Bij het spitten hier op het Forum zie ik al veel ideën om ook te klussen aan mijn toekomstige auto zoals de verlichting maar alles op zijn tijd.
Na jaren mijn rijbewijs te hebben en vroeger al eens een VW GT4 gehad te hebben is het nu tijd voor een splinter nieuwe VW auto!
Re: Up-Jury
welkom juri
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Hi Jury,
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop....en ja,.......wie heeft tegenwoordig nog zekerheid omtrend werk
Bryan
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop....en ja,.......wie heeft tegenwoordig nog zekerheid omtrend werk
Bryan
Welkom Jüry !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Up-Jury
- Donateur member
Alvast enorm bedankt voor het verwelkomen, ik kan niet stoppen met het forum lezen
Welkom Jüry! Veel mensen uit NH hier.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Welkom! Jij krijgt je UP al snel! Geniet van de voor pret!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
- Up-Jury
- Donateur member
Tess en šváb bedankt !
ja mijn up komt al snel, ik zo hem eerst verwacten in Juli aangezien al een groot voorraad was aangemaakt bij Volkswagen met asbak. Een dag na mijn bestelling kreeg ik een bericht dat ze 1 dezelfde up kregen zonder asbak dus kon ik hem sneller krijgen. Ik rook wel maar in de auto roken ben ik geen voorstander van dus is de beslissing snel gemaakt.
Blijkt misschien dat een asbak even goed nog in de smaak is vanwege kleingeld
ja mijn up komt al snel, ik zo hem eerst verwacten in Juli aangezien al een groot voorraad was aangemaakt bij Volkswagen met asbak. Een dag na mijn bestelling kreeg ik een bericht dat ze 1 dezelfde up kregen zonder asbak dus kon ik hem sneller krijgen. Ik rook wel maar in de auto roken ben ik geen voorstander van dus is de beslissing snel gemaakt.
Blijkt misschien dat een asbak even goed nog in de smaak is vanwege kleingeld
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom Jüry!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Welkom Jury!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Forum newbie
Welkom Jüry,
Inderdaad is dat dezelfde configuratie als mijn aanwinst. Ook ik heb toen de auto besteld zonder er in gereden te hebben. Mijn mening was ook dat de reviews voor zich spreken. En ik heb er geen moment spijt van gehad het zo te doen. De 'ophaaldag' was echt fantastisch.... En dan het wegrijden: Een genot!!!
Hoop dat ie snel komt voor je...
Inderdaad is dat dezelfde configuratie als mijn aanwinst. Ook ik heb toen de auto besteld zonder er in gereden te hebben. Mijn mening was ook dat de reviews voor zich spreken. En ik heb er geen moment spijt van gehad het zo te doen. De 'ophaaldag' was echt fantastisch.... En dan het wegrijden: Een genot!!!
Hoop dat ie snel komt voor je...
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.
- Up-Jury
- Donateur member
Bedank Ron-up en Chris1976, ja ik hoop ook dat hij snel komt maar dat ligt aan de belastingdienst, ff opschieten ambtenaren!
Welkom
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Up-Jury
- Donateur member
beetje laat gezien maar bedankt Tom
Overgens heb ik me afleverdatum gezet op zaterdag 2 juni om 10:00 uur.
Overgens heb ik me afleverdatum gezet op zaterdag 2 juni om 10:00 uur.