Nieuw hier

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
hvmil
Forum newbie

Nieuw hier

Bericht door hvmil » zo 21 dec 2014, 18:48

Goede dag net aangemeld op deze up site voor mij net zo nieuw als de up die we nu een anderhalve maand hebben redem voor aanmelding is het feit dat ik meer info zoek over de zeer matige achteruitrijlampen want als je in de donker terug moet rijden zie je dus geen z....k achter je nou heb ik er al een paarledlampjes opgezet maar dit blijken achteraf ook niet de beste dus vandaar dat ik hier terecht ben gekomen Verder is het een hele fijne auto

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Nieuw hier

Bericht door Tom Westendorp » zo 21 dec 2014, 19:32

Welkom! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » zo 21 dec 2014, 20:05

hvmil schreef:Goede dag net aangemeld op deze up site voor mij net zo nieuw als de up die we nu een anderhalve maand hebben redem voor aanmelding is het feit dat ik meer info zoek over de zeer matige achteruitrijlampen want als je in de donker terug moet rijden zie je dus geen z....k achter je nou heb ik er al een paarledlampjes opgezet maar dit blijken achteraf ook niet de beste dus vandaar dat ik hier terecht ben gekomen Verder is het een hele fijne auto
Hoi hvmil, welkom op ons forum. Je kunt hier inderdaad allerlei informatie vinden. Tip: lees even het 'start-topic' : http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=3767#p54326, helpt je in je zoektocht. En kan helpen om sneller de topics te vinden die je vragen beantwoorden. ;)

JCC
Vagling liefhebber

Bericht door JCC » zo 21 dec 2014, 20:54

Hey welkom en veel plezier hier.

En als je achteruit rij lampjes hebt gevonden die veel licht geven even posten hier.
Want met achteruitrijden op de oprit zie ik ook helemaal niks.

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » ma 22 dec 2014, 02:22

Welkom op het forum! :D Misschien is het handig om wat meer punten te plaatsen tussen de zinnen door, is wat makkelijker lezen haha. Verder heb ik nooit last van de achteruitrijlichten. :oops:

mijndochters
Vagling liefhebber

Bericht door mijndochters » ma 22 dec 2014, 12:21

welkom! zijn achteruitrijlichten bedoeld om wat te zien of als waarschuwing voor anderen dat je achteruit gaat rijden???
Ging als een trein
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tegenwoordig in een 11-2022 Volkswagen T-ROC

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » ma 22 dec 2014, 12:59

mijndochters schreef:welkom! zijn achteruitrijlichten bedoeld om wat te zien of als waarschuwing voor anderen dat je achteruit gaat rijden???
Ja lijkt mij toch meer voor anderen. Ook niet elke auto heeft ze ook aan allebei de kanten want soms zit er ook alleen een wit licht aan de rechterkant.

JoVe
Donateur member

Bericht door JoVe » di 23 dec 2014, 11:05

JCC schreef:Hey welkom en veel plezier hier.

En als je achteruit rij lampjes hebt gevonden die veel licht geven even posten hier.
Want met achteruitrijden op de oprit zie ik ook helemaal niks.

Ledlampjes in de oprit plaatsen
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Plaats reactie