cijfer 1 linksboven in display
cijfer 1 linksboven in display
Het is misschien een domme vraag maar weet iemand wat het cijfer 1 links boven in mijn display betekent.
Dat hij de eerste (=aflever) beurt gehad heeft? Of zoiets?
Dat hij de eerste (=aflever) beurt gehad heeft? Of zoiets?
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Re: cijfer 1 linksboven in display
foto?
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Ben niet zo thuis in uploaden van fotos maar het is simpel. Het gaat om het standaard/stuur display waar alle icoontjes oplichten bij het starten. De rode 1 staat helemaal linksboven in de hoek en staat er steeds. Ik geloof zelfs maar ben daar niet zeker van vanaf het moment dat ik de showroom uitreed.
Als het niemand wat zegt zal ik het bij de garage eens na gaan vragen.
Als het niemand wat zegt zal ik het bij de garage eens na gaan vragen.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Bij Skoda kon je een speciale app downloaden waar dit soort icoontjes uitgelegd werden zodat je niet suf hoeft te zoeken in de manual.
Misschien vind je daar je antwoord?
Misschien vind je daar je antwoord?
Ik heb net ff gekeken, maar ik heb helemaal niks links bovenin het display staan. Ik kan je dus verder niet helpen
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
Nou, eigenlijk weet ik al genoeg. Het staat er kennelijk niet bij iedereen dus ik moet het navragen.
Wat ik nu vermoed is dat het een melding is van een bepaalde storing.
Wat ik nu vermoed is dat het een melding is van een bepaalde storing.
Is het niet gewoon de trip teller? Die heb je namelijk 2 . Dus als ie een 1tje ziet is het trip meter 1 en bij 2 trip meter 2.
Nog bedankt voor het meedenken. Zal eens in het boekje zoeken naar tripteller.
Maar als het zoiets zou zijn waarom heeft dan niet iedereen daar een linksboven een cijfertje 1 of 2 staan?
Maar als het zoiets zou zijn waarom heeft dan niet iedereen daar een linksboven een cijfertje 1 of 2 staan?
Dat heb je alleen als je een boordcomputer hebt.
Tripcomputer inderdaad.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Maar jij hebt het toch niet. Hoe kan dat dan? Zo tezien hebben we dezelfde auto: high up + exec.DonkUp schreef:Dat heb je alleen als je een boordcomputer hebt.
Boordcomputer en tripcomputer zijn geen trefwoorden achterin het boekje.
Nog eens mijn auto vergelijkend met die van donkup dan zou je kunnen denken dat het 1-tje erop slaat dat ik de 75 pk versie heb. Maar dan zouden alle 75 pk rijders het moeten hebben.
Kortom: still lost.
Nog eens mijn auto vergelijkend met die van donkup dan zou je kunnen denken dat het 1-tje erop slaat dat ik de 75 pk versie heb. Maar dan zouden alle 75 pk rijders het moeten hebben.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Het zou heel erg helpen als je er een foto van zou maken, dan kunnen we een betere beoordeling kunnen doen over hetgeen wat jij ziet.
Onder je ruiterwisserpookje zit een knopje. Hiermee kun je naar 'menu' 2 in je boordcomputer. Dan zul je een twee zien staanGert schreef:Boordcomputer en tripcomputer zijn geen trefwoorden achterin het boekje.
Volkswagen Groove UP! Deep Black Metallic uit November 2013.
Idd. En je ziet dat 1 tje of 2 tje daarom ook alleen als de tripteller in gebruik is. Bij bijvoorbeeld de klok aan of temperatuur koelvloeistof zie je dat cijfertjes niet
Reuze bedankt mensen! Mede namens de dealer die ik nu niet hoef lastig te vallen.
Hoewel..... Ik ben geloof ik toch tezeer iemand van "if everything else fails, refer to the manual"
Heb me meerdere keren voorgenomen om het boekje helemaal door te spitten maar ik vind kilometers maken veel leuker. Het weer is ook nog te mooi. Misschien krijgen we een witte kerst en lukt het dan. Nu ruik ik alleen nog maar af en toe aan het boekje en aai het leren hoesje
Hoewel..... Ik ben geloof ik toch tezeer iemand van "if everything else fails, refer to the manual"
Heb me meerdere keren voorgenomen om het boekje helemaal door te spitten maar ik vind kilometers maken veel leuker. Het weer is ook nog te mooi. Misschien krijgen we een witte kerst en lukt het dan. Nu ruik ik alleen nog maar af en toe aan het boekje en aai het leren hoesje