Bi-xenon set H4 canbus 6000K *verkocht, slotje aub*

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
arnout84
Forum eindbaas

Bi-xenon set H4 canbus 6000K *verkocht, slotje aub*

Bericht door arnout84 » wo 15 okt 2014, 13:48

Ik bied deze set aan vanwege de afwezigheid van de bochtverlichting als men deze set monteert. Er is wel een oplossing maar dat vind ik teveel werk.

In het kort de set :

- 2x ballast canbus (niet canbus ballasten kunnen storingen veroorzaken, ook in de VAGling!)
- 2x bi-xenon lampen 6000K (wit met lichte blauwe gloed)
- 1x kabelset met relais en zekering houder voor aansluiting direct op de accu

Nieuw in doos, even getest meer niet

€49
Bijlagen
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Laatst gewijzigd door arnout84 op wo 22 okt 2014, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.

DerMeister
Vagling liefhebber
Contacteer:

Re: Bi-xenon set H4 canbus 6000K

Bericht door DerMeister » wo 15 okt 2014, 15:26

Is er iemand op het forum die dit in zijn Vagling heeft zitten?
Ben gewoon ff benieuwd hoe het staat en bevalt ;)
Grt, Per

Only Music Survives!!

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » wo 15 okt 2014, 17:13

Marco heeft dat

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Altos
Vagling liefhebber

Bericht door Altos » wo 15 okt 2014, 19:35

Best een gaaf setje, twijfel nog wel een beetje over het strooilicht, ik hou deze set in de gaten.

arnout84
Forum eindbaas

Bericht door arnout84 » wo 15 okt 2014, 19:55

Een normale halogeen lamp geeft ook strooilicht maar omdat een xenon lamp feller is zal dat wel meer zijn als een normale lamp. Echter is met goed afstellen (op zo'n hoogte regel kast) een boel te verhelpen!

RobertJ
Vagling liefhebber

Bericht door RobertJ » do 16 okt 2014, 07:21

arnout84 schreef:Een normale halogeen lamp geeft ook strooilicht maar omdat een xenon lamp feller is zal dat wel meer zijn als een normale lamp. Echter is met goed afstellen (op zo'n hoogte regel kast) een boel te verhelpen!
Nee, de reflector is gemaakt voor halogeenlampen en de plaatsing van de halogeenlamp luistert erg nauw. Hij kan er dan ook slechts op 1 manier in en de lampen zijn allemaal identiek. De reflector zorgt dan dus voor een minimum aan strooilicht. (Als het er wel is, ligt dat in feite aan je reflector. Met projectorlampen(halogeen) heb je vaak ook al minder strooilicht.

Omdat een xenonlamp een gasontladingslamp is, komt het licht redelijk uniform uit de lamp. Opzich is dit dus heel mooi, was het niet dat de reflector hier niet op gemaakt is en dat resulteert in strooilicht. Omdat het ook nog eens een hogere lichtopbrengst heeft is het strooilicht veel hinderlijker.

Altos
Vagling liefhebber

Bericht door Altos » do 16 okt 2014, 07:32

Ok, wat ik dus nu begrijp is er wel wat strooilicht, maar evt binnen de perken te houden dmv koplampverstelling (ik heb ook koplampverstelling op de citigo, is dat voldoende?) is de set ook bij iemand te zien? (foto ofzo) Waar woon je?

arnout84
Forum eindbaas

Bericht door arnout84 » do 16 okt 2014, 09:49

RobertJ schreef:
arnout84 schreef:Een normale halogeen lamp geeft ook strooilicht maar omdat een xenon lamp feller is zal dat wel meer zijn als een normale lamp. Echter is met goed afstellen (op zo'n hoogte regel kast) een boel te verhelpen!
Nee, de reflector is gemaakt voor halogeenlampen en de plaatsing van de halogeenlamp luistert erg nauw. Hij kan er dan ook slechts op 1 manier in en de lampen zijn allemaal identiek. De reflector zorgt dan dus voor een minimum aan strooilicht. (Als het er wel is, ligt dat in feite aan je reflector. Met projectorlampen(halogeen) heb je vaak ook al minder strooilicht.

Omdat een xenonlamp een gasontladingslamp is, komt het licht redelijk uniform uit de lamp. Opzich is dit dus heel mooi, was het niet dat de reflector hier niet op gemaakt is en dat resulteert in strooilicht. Omdat het ook nog eens een hogere lichtopbrengst heeft is het strooilicht veel hinderlijker.
Ik heb in mijn vorige auto's (met reflector) nooit problemen gehad met achteraf xenon bij de APK. Als alles zo nauw zou luisteren zou het spul nooit verkocht worden.

Even weer ontopic :

Dit is een verkoop topic en geen discussie topic dus kritische noot graag via PB's of bij de al eerdere xenon discussies die er zijn!

Rens.999
Forum newbie

Bericht door Rens.999 » vr 17 okt 2014, 08:58

Woow, dat is een mooi setje voor weinig. Zelfs met Bi-xenon! Succes met de verkoop Arnout!

Plaats reactie