Hallo even voor stellen
Hallo even voor stellen
Hallo even voor stellen.
Mijn naam is Hans heb dinsdag 17-04-2012 mijn Golf variant in geruild voor een 5 deurs move UP.
Het was even bij verschillende dealers praten maar dan toch maar de knoop door gehakt.
Kreeg nog geld terug ook dat is leuk .
Nu maar wachten dat hij komt de golf had toen erg veel vertraging nu maar hopen dat deze snel komt kan iet wachten .
Groet Hans
Mijn naam is Hans heb dinsdag 17-04-2012 mijn Golf variant in geruild voor een 5 deurs move UP.
Het was even bij verschillende dealers praten maar dan toch maar de knoop door gehakt.
Kreeg nog geld terug ook dat is leuk .
Nu maar wachten dat hij komt de golf had toen erg veel vertraging nu maar hopen dat deze snel komt kan iet wachten .
Groet Hans
Han(d)s_UP
Re: Hallo even voor stellen
Welkom Hans! Sluit je maar aan in de wachtrij..... . Wanneer wordt je UP verwacht? En wat voor UP heb je gekocht?
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom Hans!!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Welkom Hans! Je had de Golf dus ook nieuw gekocht? Waarom stap je over van een Golf naar een up!?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom Hans !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
welkom Hans
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Hallo
Ik had de golf nieuw gekocht ja.
Ik verkoop hem omdat we een camper hebben en geen grote auto verder nodig hebben gewoon te duur .
Ik had de golf nieuw gekocht ja.
Ik verkoop hem omdat we een camper hebben en geen grote auto verder nodig hebben gewoon te duur .
Han(d)s_UP
O ja heeft iemand een idee of de productie een beetje op tijd loopt .
Volgens de verkoper komt de onze in augustus .
Move UP rood.
Han(d)s_UP
Hoi Hans,
Welkom!
Ben hier ook nieuw, hoor van verschillende kanten dat de 5-deurs inderdaad in de zomer/Augustus komt.
Heb hier mijn dealer op gewezen, maar die van mij komt waarschijnlijk pas in oktober
(Redenatie van hem was 'ja, in augustus beginnen ze met fabriceren, maar er zijn al zoveel bestellingen gedaan dat de wachttijd nu opgelopen is tot oktober'
Vind het wachten tot augustus ook wel lang genoeg, dus ik hoop dat je hem dan al krijgt
Welkom!
Ben hier ook nieuw, hoor van verschillende kanten dat de 5-deurs inderdaad in de zomer/Augustus komt.
Heb hier mijn dealer op gewezen, maar die van mij komt waarschijnlijk pas in oktober
(Redenatie van hem was 'ja, in augustus beginnen ze met fabriceren, maar er zijn al zoveel bestellingen gedaan dat de wachttijd nu opgelopen is tot oktober'
Vind het wachten tot augustus ook wel lang genoeg, dus ik hoop dat je hem dan al krijgt
Rode High Up blue motion - 5deurs - blackpearl dashboard pad met Titaanzwart interieur
Welkom
Hallo
Dat we onze golf bestelde in 2008 werd er gezegd dat het Januari werd.
Maar het werd Mei
Ik hoop dat het nu niet zo gaat .
Groet Hans
Dat we onze golf bestelde in 2008 werd er gezegd dat het Januari werd.
Maar het werd Mei
Ik hoop dat het nu niet zo gaat .
Groet Hans
Han(d)s_UP
Welkom hans
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom! En succes met wachten...
In het bezit van mijn gave donkerblauwe UP!
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Hallo allemaal
Leuk de reackties van jullie en leuk wat jullie hebben gekozen.
Ik lees dat er mensen meer inzicht hebben over de levertijden dat is nuttig .
Ik ben namelijk benieuwd welneer de 5 deurs in produktie gaat .
Groet Han(d)_UP
Leuk de reackties van jullie en leuk wat jullie hebben gekozen.
Ik lees dat er mensen meer inzicht hebben over de levertijden dat is nuttig .
Ik ben namelijk benieuwd welneer de 5 deurs in produktie gaat .
Groet Han(d)_UP
Han(d)s_UP
- Up-Jury
- Donateur member
Heeft u een algemene vraag aan Volkswagen?
Wellicht wordt uw vraag in de lijst met veel gestelde vragen reeds beantwoord. Is dit niet het geval dan kunt u terecht bij de Volkswagen Klantenservice: 0800 - 555 7000 (gratis, geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 20:00 uur). U kunt ook onderstaand formulier invullen met uw vraag.
FF bellen Hans dan weet je het sneller.
Wellicht wordt uw vraag in de lijst met veel gestelde vragen reeds beantwoord. Is dit niet het geval dan kunt u terecht bij de Volkswagen Klantenservice: 0800 - 555 7000 (gratis, geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 20:00 uur). U kunt ook onderstaand formulier invullen met uw vraag.
FF bellen Hans dan weet je het sneller.