Underseat subwoofer
Underseat subwoofer
Ik ben van plan om een nieuwe woofer aan te schaffen.. Begin me langzaam te ergeren aan de ruimte in de kofferbak...
Nu ga ik misschien een underseat woofer aanschaffen van pioneer.
Dit is het nieuwe model. Heeft iemand hier al ervaring mee??
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nu ga ik misschien een underseat woofer aanschaffen van pioneer.
Dit is het nieuwe model. Heeft iemand hier al ervaring mee??
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Re: Underseat subwoofer
Ik denk dat er maar weinig zijn die ervaring hebben met subwoofers. Daarbij vind ik de ruimte onder de stoel ook vrij klein en vraag me dus af of 1 als deze wel zou passen. Deze sub heb ik wel eens gehoord in een auto en vond dat die weinig druk teweeg bracht ofterwijl niet veel toevoeging.
Zelf heb ik nu de tswx710a
En bij mn broer zn up heb ik de tswx210a ingebouwd.
Deze klinken beiden erg goed. De 710a brengt meer bass teweeg, maar de 210a doet het ook zeer goed voor zn formaat.
Voor foto's moet je me even je nummer doorgeven. Dan kan ik je via app foto's sturen.
Zelf heb ik nu de tswx710a
En bij mn broer zn up heb ik de tswx210a ingebouwd.
Deze klinken beiden erg goed. De 710a brengt meer bass teweeg, maar de 210a doet het ook zeer goed voor zn formaat.
Voor foto's moet je me even je nummer doorgeven. Dan kan ik je via app foto's sturen.
Heb je een pb gestuurd
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ik denk dat een sub onder de stoel niet gaat werken, anders
geformuleerd, je hebt er geen plaats voor.
Dit lijkt in 1e instantie wel zo te zijn, maar er zit
een balk.
Daardoor zou de sub niet vergenoeg onder de stoel kunnen en steekt
deze uit, als een soort van voetenbankje voor de passagier. ( of achterpassagier )
Bus 25 van Focal is ook aardig ( maar onder stoel bij UP te groot)
Kijk maar eens goed, en meet na kan veel ergernis voorkomen
succes,
een balk.
deze uit, als een soort van voetenbankje voor de passagier. ( of achterpassagier )
Bus 25 van Focal is ook aardig ( maar onder stoel bij UP te groot)
Kijk maar eens goed, en meet na kan veel ergernis voorkomen
succes,
UNDERSTEER is when you hit the fence with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
Hebben gisteravond nog zitten kijken..
En dit wordt hem
http://www.coolsound.nl/pioneer-ts-wx71 ... uto/P51200
En dit wordt hem
http://www.coolsound.nl/pioneer-ts-wx71 ... uto/P51200
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Goeie keus. Heb ik ook
Mss dat ik daarom deze aan had geraden
Mss dat ik daarom deze aan had geraden
Ik ben idd sinds gisteravond na jou advies overtuigd haha
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- richardm35
- Vagling liefhebber
Ik weet niet wat je gewend bent kwa bass enz ik had deze van pioneer ook in mijn seat mii liggen maar ik vond het 10 keer niks heb nu alles van audio system versterker en een kleine gesloten bass kistje en klinkt duizend maal beter maar ieder zijn eigen keus alleen ik zou er niemand 1 aan raden
-
- Vagling liefhebber
SuperEd schreef:Ik denk dat een sub onder de stoel niet gaat werken, anders
een balk.
(Bijrijders) Stoel staat in zijn achterste stand. Past dus prima!
Past prima. Bij mij zou die dan altijd volledig in het zicht liggen
Nijntje heeft mij overtuigt... Het wordt de pioneer ts wx710a model 2014....
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Nou, ik vind hem tien keer beter dan de standaard speakers in de up. Ik zou hem aan iedereen aanraden die graag een upgrade van geluidskwaliteit wil hebben, want hij geeft een heerlijke klank. Het wordt er gelukkig geen rijdende boombox van, want daar houd ik niet van. Subtiele klanken wel, erg mooi!richardm35 schreef:Ik weet niet wat je gewend bent kwa bass enz ik had deze van pioneer ook in mijn seat mii liggen maar ik vond het 10 keer niks heb nu alles van audio system versterker en een kleine gesloten bass kistje en klinkt duizend maal beter maar ieder zijn eigen keus alleen ik zou er niemand 1 aan raden
Ik moet wel zeggen dat ik hem heb gecombineerd met een composetje van Focal in de voorportieren en a-stijlen. Goede combi!
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
-
- Vagling liefhebber
Jij hebt altijd lange mensen die bij rijden?N!jntje schreef:Past prima. Bij mij zou die dan altijd volledig in het zicht liggen
En als de stoel altijd zo ver naar achter staat, leg je de sub aan de achterkant. problem solved.
En bij mij zit er ook een Focal composet in + de Pioneer sub en dat bonkt prima. Klanken zijn zeer zuiver te noemen voor zowel house als klassiek om het zo maar te zeggen.
Haha groove, is geen oplossing toch, ik noem het meer het beste van 2 mindere kiezen? Als je dan iemand achterin hebt moet die zijn voeten op de sub zetten.
Dan ga ik liever voor de grote Pioneer sub in de kofferbak dat je wat minder ruimte hebt. Maar toch ben ik nog het meest blij met mijn sub in het reservewiel. Het enige wat er niet meer bij past is de krik, maar die past makkelijk onder een stoel zonder dat die in de weg ligt. De bass is ook goed voor zo'n klein dingetje.
Dan ga ik liever voor de grote Pioneer sub in de kofferbak dat je wat minder ruimte hebt. Maar toch ben ik nog het meest blij met mijn sub in het reservewiel. Het enige wat er niet meer bij past is de krik, maar die past makkelijk onder een stoel zonder dat die in de weg ligt. De bass is ook goed voor zo'n klein dingetje.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Doordat ik een dubbele bodemolank heb heb ik eigenlijk nergens last van. Wanneer ik gebrek aan ruimte heb dan trek ik 2 stekkers los en haal de plank met sub er zo uit.
Bij mij zitten er eigenlijk altijd lange mensen in. Aangezien we thuis gewoonweg lang zijn.
Bij mij zitten er eigenlijk altijd lange mensen in. Aangezien we thuis gewoonweg lang zijn.
Ik weet het niet hoor maar volgens mij is er op de foto duidelijk een stang te zien wat zou betekenen dat deze sub aan de voorkant lichtelijk uitpiept. Lijkt me niet dat je daar als achterpassagier last van hebt...Xanderv schreef:Haha groove, is geen oplossing toch, ik noem het meer het beste van 2 mindere kiezen? Als je dan iemand achterin hebt moet die zijn voeten op de sub zetten.
Nee als achterpassagier heb je er inderdaad geen last van als ie voorin ligt.... Ik reageerde er op als ie achterin ligt, maar iedereen heeft zijn prioriteit ergens anders liggen. Ik wil gewoon 100% kofferbak maar voor een ander hoeft dat niet. Maar wel leuk om verschillende oplossingen te zien zo
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Zo kan het ook
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
En zo gaat het ook bij mij gebeuren
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels