Update Zwarte Citigo Sport
Update Zwarte Citigo Sport
Hier onze nieuwe Citigo Sport.
Een paar kleine wijzigingen zijn aangebracht zoals, uitlaat, armsteun, Led DRL, mogelijkheid mistlampen als DRL en de stripings zijn van de spiegels verwijderd. Misschien doen we hier nog leuke andere opties op, want er zijn hier genoeg voorbeelden van mooie VAGlingen te vinden!!
Een paar kleine wijzigingen zijn aangebracht zoals, uitlaat, armsteun, Led DRL, mogelijkheid mistlampen als DRL en de stripings zijn van de spiegels verwijderd. Misschien doen we hier nog leuke andere opties op, want er zijn hier genoeg voorbeelden van mooie VAGlingen te vinden!!
Laatst gewijzigd door pkfreak op vr 07 nov 2014, 09:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Michel
Re: Zwarte Citigo Sport
mooie auto hoor
Ziet er goed uit!
Welkom.
Ziet er zeer fraai uit
Ziet er zeer fraai uit
Laatst gewijzigd door Jos Bosch op vr 11 jul 2014, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Mooie kar!
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Knap ding zeg.
Mooie wagen en foto's!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Seat Mii Sport Dynamic Drive Silver Leaf Panorama M&M Ecomotive
- Autheo
- Donateur member
Mooie Citigo! Vergis ik me misschien, of is de voorspoiler anders dan bij de andere citigo's?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Dit is naar mijn weten de originele sport spoiler van skoda, anderen die je ziet zijn aftermarket en dikker toch?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Vandaag de knipperlichten/achteruitrijlampen met folie getint.
De eerste 1.500 km's zitten erop en wat rijden die karretjes toch lekker!!
De eerste 1.500 km's zitten erop en wat rijden die karretjes toch lekker!!
Gr. Michel
mooie uitvoering
ben benieuwd of de diffuser ook op de up past
ben benieuwd of de diffuser ook op de up past
Nee past niet. Ik heb de diffuser van iemand gekocht die hem op de up wilde hebben. Dan moet je gaan slijpen en alles, gaat nooit helemaal mooi worden.
De citigo bumper is net anders als de up.
De citigo bumper is net anders als de up.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ziet er heel stoer uit in het zwart met rood!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Leds in de dagrijverlichting en in de mistlampen gemonteerd. Ook de achteruitrijverlichting is vervangen door led, maar hier gaat het vooral om het functionele. De dimlichten zijn vervangen door Osram Cool Blue Intense 4.200K.
Verder heb ik eerder al een subwoofer geplaatst in de ruimte voor het reservewiel.
Verder heb ik eerder al een subwoofer geplaatst in de ruimte voor het reservewiel.
Gr. Michel
Re: Update Zwarte Citigo Sport
Tof! Welke led HB4 lampen heb je gebruikt voor de mistlampen?
Betreft de onderstaande HB4's (9006 High Power 30W 650LM Ultra Bright 6x CREE LED) van eBay.com.
Voor de dagrijverlichting gebruik ik dezelfde, maar dan natuurlijk met een andere fitting.
Voor de dagrijverlichting gebruik ik dezelfde, maar dan natuurlijk met een andere fitting.
Gr. Michel
Top, even bestellen binnenkortpkfreak schreef:Betreft de onderstaande HB4's (9006 High Power 30W 650LM Ultra Bright 6x CREE LED) van eBay.com.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie upgrades hoor!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ