Who nieuw stuur!!!
- richardm35
- Vagling liefhebber
Who nieuw stuur!!!
Kwam dit net tegen op internet heb zelf een seat mii maar voor de up rijders is dit toch echt een must have!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Re: Who nieuw stuur!!!
Is er al een tijdje. Als je goed kijkt zie je Flippers
Ofterwijl... Beetle stuur nieuwste generatie. Onderin het open gat vervangen voor een up logo en het lijkt net echt
Of alles daarentegen zal werken? Ik vraag me af of de rcd215 op die manier word gestuurd. Aangezien er bijna geen draden naartoe gaan. Spanning erop krijgen waardoor lampjes gaan branden? Dat is nog wel te doen
Ofterwijl... Beetle stuur nieuwste generatie. Onderin het open gat vervangen voor een up logo en het lijkt net echt
Of alles daarentegen zal werken? Ik vraag me af of de rcd215 op die manier word gestuurd. Aangezien er bijna geen draden naartoe gaan. Spanning erop krijgen waardoor lampjes gaan branden? Dat is nog wel te doen
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Dat moet toch te maken zijn lijkt mij? Extra module ofzoiets?
Bestaande bc kan niet aangestuurd worden op die manier helaas. Zou dan met een module moeten maar daar heb ik nog niks over gehoord.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
HEBBON!
Misschien iets realistischer maar ik reed laatst in een seat ibiza, en deze had mediaknoppen maar dan aan de zijkant van het stuur.
Gezien de seat ook exact dezelfde cruisecontrol bediening heeft en meerdere overeenkomsten, in hoeverre is het mogelijk om zoiets als dit aan te sluiten op een UP?
Misschien iets realistischer maar ik reed laatst in een seat ibiza, en deze had mediaknoppen maar dan aan de zijkant van het stuur.
Gezien de seat ook exact dezelfde cruisecontrol bediening heeft en meerdere overeenkomsten, in hoeverre is het mogelijk om zoiets als dit aan te sluiten op een UP?
Nogmaals de boordcomputer ondersteund dit niet dus zal er een module voor gemaakt moeten worden die de radio rechtstreeks aanstuurt.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hes eens vragen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hes!!!!! De module man!!! Haha
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ja eerlijk gezegd was HES voor mij ook het eerste waar ik aan dacht haha
- Autheo
- Donateur member
Heel hot! (iig volgens de verwarmingsknop)richardm35 schreef:Kwam dit net tegen op internet heb zelf een seat mii maar voor de up rijders is dit toch echt een must have!!!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Autheo schreef:Heel hot! (iig volgens de verwarmingsknop)richardm35 schreef:Kwam dit net tegen op internet heb zelf een seat mii maar voor de up rijders is dit toch echt een must have!!!
Kijk maar eens verder als het stuur.-80 geeft het aan.Daarom de verwarming op hot
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Of -8,0 haha
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Forum newbie
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ben toch echt benieuwd of je dit op de een of andere manier kan laten werken. Is er niks voor te maken?
Het is werkend te maken met de onderstaande adapter en een paar kleine aanpassingen in de bedradingsharnas van de Up. Het stond me bij ook nog iets met een module van de T4 maar dat zou je de verkoper even kunnen vragen
http://m.ebay.de/itm/OEMplus-Adapter-VW ... nav=SEARCH" onclick="window.open(this.href);return false;
http://m.ebay.de/itm/OEMplus-Adapter-VW ... nav=SEARCH" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vagling liefhebber