Ik zit de laatste tijd eens te kijken bij andere forum leden hun Up. Wat mij opgevallen is dat bij de tweedeurs modellen de vuldop van de tank aan de linker (bestuurders kant) zit. En bij de mijne (vierdeurs) aan de andere kant.
Uuh zit net nog even wat meer foto's te kijken en blijkt dat ook sommige twee deurs de tankdop aan de andere dus rechter kant hebben. Zou dat met bouwjaar te maken hebben?
Of ben ik nu de enige die dit opgevallen is?
benzine vuldop?
Re: benzine vuldop?
Dat zijn aan elkaar gelaste schademodellen, die moet je niet hebben!
VAG groep heeft, als ik me niet vergis, de tankdop allemaal aan de rechterkant zitten?! 3 deurs citigo in ieder geval wel hier
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- el coche SEAT
- Donateur member
Volgens mij hebben alle Up-jes de vuldop aan de rechter (bijrijderszijde).Gurpie schreef:Ik zit de laatste tijd eens te kijken bij andere forum leden hun Up. Wat mij opgevallen is dat bij de tweedeurs modellen de vuldop van de tank aan de linker (bestuurders kant) zit. En bij de mijne (vierdeurs) aan de andere kant.
Uuh zit net nog even wat meer foto's te kijken en blijkt dat ook sommige twee deurs de tankdop aan de andere dus rechter kant hebben. Zou dat met bouwjaar te maken hebben?
Of ben ik nu de enige die dit opgevallen is?
Laat eens zien door foto('S) dat het anders is.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- Bhuddymahn
- Donateur member
Ik heb ze ook nog nooit links gezien. Geen gespiegelde foto toevallig?
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
- Autheo
- Donateur member
Heb het alleen gezien op een tekening met de bestikkering voor de brandweer-up. Heb toen gesuggereerd dat die dop voor de watertank zou kunnen dienen....
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik heb een vierdeurs en gewoon tankdop rechts zitten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Was het een Engelse Up misschien hhahhaha
Vuldop zit altijd rechts...
Vuldop zit altijd rechts...
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350