Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door Autheo » di 28 jan 2014, 09:43

MicroUp schreef: PON werkt veel samen met Clifford, dus daar hoef je geen zorgen over te maken :)
@ MicroUp, je weet blijkbaar veel over PON, en dealers, en de technische kant van de Up!. Dat haal ik uit diverse bijdragen van je. Interessante informatie vaak. Maar dat maakt me wel een beetje nieuwsgierig wie je eigenlijk bent. Zie alleen dat je uit Noord Holland komt, en je op 20 januari op het forum hebt geregistreerd. Maar verder kon ik nergens vinden dat je je even hebt voorgesteld. Heb je ook een Up!? Wat voor uitvoering? Sinds wanneer? Zou me niet verbazen als je bij VW werkt, gezien je bijdragen. Klopt dat? Zou best leuk zijn als je je even nader voorstelt : http://www.vwupforum.nl/viewforum.php?f=3 ;)

Gebruikersavatar
MicroUp
Vagling liefhebber
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 20 jan 2014, 20:55
Locatie: Noord-Holland

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door MicroUp » di 28 jan 2014, 09:46

Hehehe :) Laat ik het zo zeggen: ik weet veel omtrent VAG producten. Meer is niet relevant :) Je mag van mijn kennis profiteren of niet :) Probeer zo waar mogelijk correcte antwoorden te geven.

Ik heb privé zeker een up! Hij is wit.

Terugkomend op het alarmsysteem, PON levert het volgende voor o.a. de up! http://www.waeco.com/nl/producten/personenauto/5862.php
Een up! met wat extra's.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door Inge » di 28 jan 2014, 11:29

Kennis is super fijn maar een beetje meer achtergrond is ook leuk. Mag natuurlijk ook over hobbies ed gaan ;)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
MicroUp
Vagling liefhebber
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 20 jan 2014, 20:55
Locatie: Noord-Holland

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door MicroUp » di 28 jan 2014, 11:30

Inge schreef:Kennis is super fijn maar een beetje meer achtergrond is ook leuk. Mag natuurlijk ook over hobbies ed gaan ;)
Die heb ik niet :P
Een up! met wat extra's.

Gurpie
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: di 03 jun 2014, 12:21

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door Gurpie » di 24 jun 2014, 10:02

Ik zie dat dit al een wat ouder topic is.
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt om een alarm type III in de laten bouwen in mijn Up!je. En ik vond de prijs van de dealer eigenlijk veel te hoog. Dus ben ik gaan shoppen.
Nu gaat er dus een type III in. Dat wil dus zeggen dat er alarm op alle deuren, achterklep en motorklep komt. Ook wordt er een tweede startonderbreker (€120) ingebouwd want het dievengilde schijnt de af fabriek startonderbreker te kunnen platleggen. Er komt ook een noodaccu bij dat ze ook dan gaat gillen als ze de accu loshalen :-) en bovendien een sensor dat als ze opgetakelt wordt ook weer gaat gillen.
Dit alles inclusief inbouwen voor €750,- (normaal 600) omdat er ook twee afstand bedieningen (€120) bij moeten komen om de tweede startonderbreker uit te zetten. Ik vind het wel jammer dat er een tweede afstandbediening nodig is maar ik wil graag lang van mijn Up!je genieten.
Toen ik gisteren dus in de winkel was om dit alles vooraf te bespreken kreeg ik te horen dat veel dealers hun bellen om alarmen in (v.a.g. familie) auto's te laten bouwen. Dit kan natuurlijk een verkoop praatje zijn geweest maar het kwam op mij over alsof dit ook ook echt zo is.

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door RobertJ » wo 25 jun 2014, 11:06

Zo bang dat ie wordt gestolen? Volgens mij is er neit zoveel vraag naar deze auto in het buitenland. Als vluchtauto voldoet ie natuurlijk prima in nederland, zoek maar eens die ene up tussen al die anderen :)

Wel een mooi systeem overigens!

Sent from my XT897

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door oppermii » wo 25 jun 2014, 11:32

Misschien nog n always on dashcam met motion detection erbij zetten?

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door Autheo » wo 25 jun 2014, 18:55

oppermii schreef:Misschien nog n always on dashcam met motion detection erbij zetten?
Heb je daar dan veel aan als ze die met auto en al meenemen? Misschien zelfs wel eerder een interessant jat-object.

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Alarm door Volkswagen inbouwen?

Bericht door oppermii » wo 25 jun 2014, 21:18

Het idee van het alarm is denk ik dat ze m niet jatten. Misschien proberen ze het wel ff en dan heb je op beeld staan :-)

Plaats reactie