Leuk complimentGunSpeed schreef:Voor mij misschien wel de mooiste Up van de meeting, 'stance' is gewoon perfect!!
Witte High Up!
Re: Witte High Up!
Van de winter op waffle wintervelgen rijden ivm dat mijn broer onder zijn net aangekochte cheer up mijn winterwielen gaat plaatsen
En in onderhandeling over een leuke update
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Lekker bezig man! Dit soort projecten maakt dat ik ook zo snel mogelijk een Vagling wil! Je kunt er zoveel gave dingen mee doen!N!jntje schreef:Van de winter op waffle wintervelgen rijden ivm dat mijn broer onder zijn net aangekochte cheer up mijn winterwielen gaat plaatsen
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Vond ik nou ook Daar ga ik niet eens voor afdingen!GunSpeed schreef:Heel mooi setje voor mooi prijsje
hmmm de twijfel... Zwart of met een klein beetje wit... Laat die folder is binnenkomen!
Zwart of wit gaat niet meer door. Het ging namelijk om de stoelhoezen van streetwear. Degene die van den Udenhout verkocht zeg maar. Via via kon ik er voor een mooie prijs aan komen, maar het duurde me te lang. Gister opgebeld naar degene die het voor me zou bestellen en nu een andere keus aangeboden gekregen en meteen ook de knoop doorgehakt.
Ik wil echt zo snel mogelijk het spul ophalen wat nu wel klaarligt voor me Alleen moet ik morgen naar vagtechniek voor mn broer zn Up! (Verlagen/cruise control/vagcom) En de dagen erna werken Hopen dat ik volgende week een ritje kan maken!
Ik wil echt zo snel mogelijk het spul ophalen wat nu wel klaarligt voor me Alleen moet ik morgen naar vagtechniek voor mn broer zn Up! (Verlagen/cruise control/vagcom) En de dagen erna werken Hopen dat ik volgende week een ritje kan maken!
Morgen op naar schiphol om wat te veranderen. Morgen komen er dus ergens foto's
Een filmpje van mn andere hobby Mn banden waren op dus een burnout was om eens 1 x te proberen Hierna nooit meer
Voor vanavond was ik aan het kijken naar mn andere hobby. Ik wil nog eens wat grotere ritten gaan maken (lees Koblenz/Italië enz). Alleen ben ik topografisch goed, maar snelwegen niet goed Ofterwijl... Ik ben te lui om kaart te lezen en dacht aan een goedkope oplossing voor een navigatie. Voor de mensen die het niet weten... Navigatie voor de motor is flink aan de prijs. Voorbeeldje: TomTom Rider http://www.gpsshop.nl/category/2465/tomtom-rider.html?ref=80111&label=16354-A38F375A-88CB-4F65-ABE5-44AB1CB0E588S46429788384domain-&gclid=CPu1t4fFz78CFVIPtAodFFMANQ
Daar wou ik dus niet aan!
Aangezien ik een Up heb... en dus ook een navigatie... dacht ik hier iets mee te doen
14 euro verder en nu....
Ik ben helemaal blij
Voor de mensen die geinteresseerd zijn: Het is een Suzuki GSX600F Katana van 22 jaar oud. 14 k Mijl op de teller
Een filmpje van mn andere hobby Mn banden waren op dus een burnout was om eens 1 x te proberen Hierna nooit meer
Voor vanavond was ik aan het kijken naar mn andere hobby. Ik wil nog eens wat grotere ritten gaan maken (lees Koblenz/Italië enz). Alleen ben ik topografisch goed, maar snelwegen niet goed Ofterwijl... Ik ben te lui om kaart te lezen en dacht aan een goedkope oplossing voor een navigatie. Voor de mensen die het niet weten... Navigatie voor de motor is flink aan de prijs. Voorbeeldje: TomTom Rider http://www.gpsshop.nl/category/2465/tomtom-rider.html?ref=80111&label=16354-A38F375A-88CB-4F65-ABE5-44AB1CB0E588S46429788384domain-&gclid=CPu1t4fFz78CFVIPtAodFFMANQ
Daar wou ik dus niet aan!
Aangezien ik een Up heb... en dus ook een navigatie... dacht ik hier iets mee te doen
14 euro verder en nu....
Ik ben helemaal blij
Voor de mensen die geinteresseerd zijn: Het is een Suzuki GSX600F Katana van 22 jaar oud. 14 k Mijl op de teller
ziet er goed uit
Gefeliciteerd met je kunstlederen interieur! Ook de sv erbij(en de dashboard drukknoppen??) Wel warm met dit weer kan ik uit ervaring zeggen
Mooie sub ook!
Mooie sub ook!
Goed spul idd...heb voor de test nu WetCoat van dit merk in gebruik, volgende stap is wat jij daar hebt staan.
last van koude billen !!
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Wow netjes! Zelf leren stoelen en de originele sv ingebouwd, hulde!
Witte High Up!
Zo dat ziet er strak uit. Wat is een net prijsje dan? Haha
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
info via pb. Ook voor mensen die dit willen weten... pb me maarXanderv schreef:Zo dat ziet er strak uit. Wat is een net prijsje dan? Haha