Parrot minikit +
-
- Forum newbie
Parrot minikit +
Ik verkoop mijn parrot minikit + erg ideaal om in de auto te bellen. Is 10 maanden auto en werkelijk amper gebruikt en hierdoor dus in nieuwstaat.
Ik heb hem gekocht voor 70 euro en mag weg voor 40 euro. Beter dan een boete voor niet handsfree bellen t.w.v 240+ euro!. Tevens kan je ook bijv. je tomtom of muziek laten streamen via deze carkit.
Voor meer specificaties en recensies zie:
http://www.carkitcenter.nl/product/1553 ... k=26990013
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Ik heb hem gekocht voor 70 euro en mag weg voor 40 euro. Beter dan een boete voor niet handsfree bellen t.w.v 240+ euro!. Tevens kan je ook bijv. je tomtom of muziek laten streamen via deze carkit.
Voor meer specificaties en recensies zie:
http://www.carkitcenter.nl/product/1553 ... k=26990013
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Re: Parrot minikit +
Of gewoon via je M&M bellen!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
He Jef, ik wil hem wel overkopen voor 25 euro!
VW UP 75PK excutive packet | R32 project.
Mail je ook iedereen op Marktplaats die wat te koop heeft wat je zelf niet nodig hebt?Inge schreef:Of gewoon via je M&M bellen!
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Lekker vijandig menaz, bij mij kwam dit ook als eerste op toen ik het bericht las. Bijna iedereen heeft een MM toch? Niet dat je het niet kunt proberen om hier te verkopen, begrijp me niet verkeerd.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten willen we allemaal welfijnzijn schreef:He Jef, ik wil hem wel overkopen voor 25 euro!
-
- Forum newbie
Verkocht!
Helemaal niet. Dat soort reacties voegen gewoon helemaal niks toe aan een advertentie.Xanderv schreef:Lekker vijandig menaz.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Net als jou bericht helemaal niets
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Origineel.
Jongens, kunnen we stoppen met dat gehakketak. Heeft niemand iets aan.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Ben ik het helemaal mee eens IngeInge schreef:Jongens, kunnen we stoppen met dat gehakketak. Heeft niemand iets aan.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Gooi hier lekker een slotje op zou ik zeggen...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |