Hallo, naast mijn up! heb ik eind vorig jaar ook mijn andere auto gekocht. Ik heb een Golf VI 1.8 TSI ingeruild op deze Skoda Octavia Hatchback met 1.2 TSI-motor. Skoda gaf me meer 'bang-for-buck' dan Volkswagen met hun Golf VI (qua prijs en qua inhoud) en daar heb ik zeker nog geen spijt van gehad;
Paar weken geleden ook eens de tijd gevonden om een fraai plaatje te schieten;
Skoda Octavia (2013)
Skoda Octavia (2013)
Laatst gewijzigd door Upsilon op ma 12 mei 2014, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Autheo
- Donateur member
Re: Skoda Octavia (2013)
Mooie Octavia. Wat mij betreft de betere keuze t.o.v. de Golf!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie auto!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Mooie auto. De station vind ik ook heel mooi, zeker met dat panoramadak en de 18" velgen van de reclame.
Mis je de 1.8 TSI niet, of valt er goed te leven met de 1.2.
Mis je de 1.8 TSI niet, of valt er goed te leven met de 1.2.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Volgens mij zijn dit dezelfde velgen.MiiRens schreef:Mooie auto. De station vind ik ook heel mooi, zeker met dat panoramadak en de 18" velgen van de reclame.
Soms wel natuurlijk, maar af en toe moet je concessies doen als je andere dingen ook wil (nieuw rijden en meer ruimte).Mis je de 1.8 TSI niet, of valt er goed te leven met de 1.2.
Zijn het deze velgen, vond deze ook al heel aardig. In de reclame staat de auto m.i. wat lager .....Upsilon schreef:Volgens mij zijn dit dezelfde velgen.MiiRens schreef:Mooie auto. De station vind ik ook heel mooi, zeker met dat panoramadak en de 18" velgen van de reclame.
Soms wel natuurlijk, maar af en toe moet je concessies doen als je andere dingen ook wil (nieuw rijden en meer ruimte).Mis je de 1.8 TSI niet, of valt er goed te leven met de 1.2.
Tuurlijk heb je meer kracht met een 1.8 (gechipt helemaal), maar ik hoorde dat de 1.2 heel lekker rijdt. Temeer daar de turbo lekker meedraait en er dus bij lage toeren heel wat draaimoment voorhanden is.
Gr. Renco
Dat doen ze serieus expres.... om het wat mooier te laten lijken.....MiiRens schreef:In de reclame staat de auto m.i. wat lager .....
ja hoor en je kan er ook redelijk zuinig mee rijden als je je best doet tenminsteTuurlijk heb je meer kracht met een 1.8 (gechipt helemaal), maar ik hoorde dat de 1.2 heel lekker rijdt. Temeer daar de turbo lekker meedraait en er dus bij lage toeren heel wat draaimoment voorhanden is.