Spuiten van Drum Brakes & Caliper
Een nieuw projectje waarbij veel afplakken vereist is
Aangezien mijn achter trommel gewoon nu al begint te roesten gaat deze maar in de verf.....
Alleen welke kleur zetten we ze, help me out please
Ik dacht eerst gelijk jaaa sport rood..... Maar de spuitbus staat hier nog ongeopend en des te langer ik wacht en de kleuren me voorstel in me hoofd wil ik naar goud overstappen.. Motivatie? Rood best goedkope uitziende kleur, en misschien te veel naar het japanse/chinese race toe? En goud denk ik aan luxe, style meer smooth boy toch?
Aangezien mijn achter trommel gewoon nu al begint te roesten gaat deze maar in de verf.....
Alleen welke kleur zetten we ze, help me out please
Ik dacht eerst gelijk jaaa sport rood..... Maar de spuitbus staat hier nog ongeopend en des te langer ik wacht en de kleuren me voorstel in me hoofd wil ik naar goud overstappen.. Motivatie? Rood best goedkope uitziende kleur, en misschien te veel naar het japanse/chinese race toe? En goud denk ik aan luxe, style meer smooth boy toch?
Did you have your UP today ? Level UP !
Re: Spuiten van Drum Brakes & Caliper
Voorzijde VW blauw of lichtgrijs/zilver, achter gewoon zwart laten. Trommels spuiten is toch geen porum zeg, daar krijg je een petjesbak van.
Shitttttttt ja daar was ik dus al een beetje bang voor.. Standaard is achter grijs.. Zag er vanuit fabriek ook niet echt uit IMO.
- Autheo
- Donateur member
Moet je dan niet heel regelmatig je wielen er af halen om de boel mooi schoon te houden? Zou gewoon zwart dan niet beter zijn om de roestkleur te verbergen?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Misschien wel idd.... Vindt het gewoon jammer dat achter al roest, dacht ook aan een hammerite metal verf. Die blijft vast beter zitten.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Klauw geel of rood. Trommel glimmend zwart.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Leuk topic want ik zat hetzelfde te denken. Trommel achter roest inderdaad al aardig, en dan na anderhalf jaar.
Zijn de trommel en remklauw niet makkelijk te demonteren om dan te spuiten?
Zijn de trommel en remklauw niet makkelijk te demonteren om dan te spuiten?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Trommel heb je er zo af. Dat stelt echt geen flikker voor. Volgens mij is het alleen niet echt nodig. Gewoon netjes spuiten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ja de trommel achter gaat er zo af. Maar de remklauwen is een ander verhaal. Zal zo eens kijken wat de man hier voor kleuren verkoopt en ruil zo ie zo me rode spuitbus in.
Denk dat het idee van Tom het beste zal uitwerken. Ik ga voor goude hammerite voor en zwarte glans hammerite achter.
Denk dat het idee van Tom het beste zal uitwerken. Ik ga voor goude hammerite voor en zwarte glans hammerite achter.
Gewoon ouderwets met het kwastje doen. Kun je vooraan mooi overal bij en heb je geen last van nevel van het spuiten.
Trommels spuiten is inderdaad not done. Voor vind ik blauw inderdaad wel mooi, of gewoon zoals het af fabriek is. Voordat de trommel is weggeroest zijn we waarschijnlijk 10 jaar verder, niet zo boeiend dus
Sent from my XT897
Sent from my XT897
@Henkjan zo ga ik de klauw ook idd doen! Top voor je advies.
@Robert Nou idd trommels een kleur geven is idd pruts werk. Ik ga hem zwart mat maken, niet vanwege wegroesten maar er zit gewoon roest op en dat is lelijk
@Robert Nou idd trommels een kleur geven is idd pruts werk. Ik ga hem zwart mat maken, niet vanwege wegroesten maar er zit gewoon roest op en dat is lelijk
Ik heb ze zwart laten spuiten de trommels, geen last van roest en het staat gewoon veel mooier bij je velgen...
Remklauwen begin ik niet aan...
Remklauwen begin ik niet aan...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Haha, met de juiste formulering klinkt alles als dikke tuning.Drum Brakes
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Wacht maar tot jullie mijn copper calipers zien ^^
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Stainles steel polished valve caps.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
- Custom Trunk Cover Connection Cord (Double)
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Ik moest gelijk hier aan denken.
zo'n spacer voor je trommelrem waarna het lijkt alsof je een remschijf hebt (zonder remklauwen) haha.
zo'n spacer voor je trommelrem waarna het lijkt alsof je een remschijf hebt (zonder remklauwen) haha.