GESLOTEN TOPIC
Re: Mijn Witte UP
Hebben de windschermen nog effect op het geluidsniveau van de rijwind (bij gesloten ramen)?
Ik merk persoonlijk weinig tot geen verschil. Het voordeel weegt voor mij een stuk zwaarder dan het minimale nadeel :p
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
... of op de hoeveelheid vocht aan de binnenkant van de ramen waar velen over klagen?oppermii schreef:Hebben de windschermen nog effect op het geluidsniveau van de rijwind (bij gesloten ramen)?
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Vocht had ik sowieso al geen last van dus kan niet aangeven of het er nog enige invloed op heeft.MauriceR. schreef:... of op de hoeveelheid vocht aan de binnenkant van de ramen waar velen over klagen?oppermii schreef:Hebben de windschermen nog effect op het geluidsniveau van de rijwind (bij gesloten ramen)?
M.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Op die TCW velgen, kun je daar geen Up! naafkappen op doen? Ik weet dat de diameter van de naafkappen die op de Classics passen 19 cm is. (wellicht dat de naafkap van de Triangle een andere diameter heeft) Of je het mooier vindt is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik zou het in ieder geval proberen.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Riogio schreef:Op die TCW velgen, kun je daar geen Up! naafkappen op doen? Ik weet dat de diameter van de naafkappen die op de Classics passen 19 cm is. (wellicht dat de naafkap van de Triangle een andere diameter heeft) Of je het mooier vindt is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik zou het in ieder geval proberen.
Toevallig heb ik die al besteld en komen er komende voorjaar op als ik de zomerwissel doe. Vind het ook mooier met een VW logo ipv TCW.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Deze dingen houden de wind bij de ramen weg. Ik kan me niet voorstellen dat ze van enige invloed zijn op de hoeveelheid vocht die het interieur binnendringt. Daarentegen kunnen ze wel goed helpen als je de auto buiten wilt laten ventileren! Ze kunnen dus wel helpen.MauriceR. schreef:... of op de hoeveelheid vocht aan de binnenkant van de ramen waar velen over klagen?oppermii schreef:Hebben de windschermen nog effect op het geluidsniveau van de rijwind (bij gesloten ramen)?
M.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Van de week dak en achterbumper (onderste rand) mat zwart laten wrappen. Vind t wel een leuke toevoeging.
Ziet er netjes uit man!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Velgswitch voorlopig. Nieuw setje TEC by ASA 17" 7J , TSW velgen die er eerst onder zaten hebben kleine schade opgelopen en worden momenteel hersteld en vervolgens in de kleurcode van de auto gespoten. Tot dan hier maar even mee doen. Ook nog even de chromen spiegelkapjes gemonteerd
Laatst gewijzigd door vwupassen op zo 18 mei 2014, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjah ik heb ook altijd een setje mooie velgen op voorraad (jaloezie). Ben druk op zoek naar een set om me staal te vervangen (en aan het sparen)
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
.
Wat voor velg ben je naar op zoek ?
Heb een goed contact hier waar ik woon heb de banden gewisseld dus alleen setje extra velgen gekocht en krijg bij hem altijd uitermate scherpe prijzen. T is namelijk nogal lastig een velg lassen/schuren/spuiten onder een auto :p hahaXanderv schreef:Sjah ik heb ook altijd een setje mooie velgen op voorraad (jaloezie). Ben druk op zoek naar een set om me staal te vervangen (en aan het sparen)
Wat voor velg ben je naar op zoek ?
Ken je de skoda serpens velg? Zoiets zoek ik, zwart met de spaken gepolijst, meestal zijn ze nogal prijzig
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Ik zal wel even voor je informeren. is dat een 16 of 17 inch velg?Xanderv schreef:Ken je de skoda serpens velg? Zoiets zoek ik, zwart met de spaken gepolijst, meestal zijn ze nogal prijzig
Mijn Witte UP
Dat is een 16"
Bij voorbaat dank voor het vragen
Bij voorbaat dank voor het vragen
Nog even een foto bij daglicht met de nieuwe wielen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heeeeeel dik.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
@vwuppassen mocht je iets weten over de Serpens velgen dan houd ik me ook aanbevolen. Dat geld ook voor onderstaande van momo corse (S-five black) -17")Ik twijfel momenteel tussen deze 2. Waarbij nu de voorkeur lichtjes naar de momo gaat.
.
.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Beide dikke wielen Inge!