Witte High Up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Red-up
Forum newbie

Re: Witte High Up!

Bericht door Red-up » zo 27 okt 2013, 11:41

N!jntje schreef:Binnenkort krijgt de up voor zn 2e x de winterschoenen aan :D
Dan krijgt die ook voor het eerst een specifieke winterwax. Vorig jaar moest die het doen met Glaze: White diamond/Sealant: DGPS/ Wax: DJ White diamond hard wax. Dit jaar word de wax vervangen voor Collinite 845. Heb hem al stiekem geprobeerd op een auto... maar nu nog op de mijne :D

Alleen die tekst al die bij de wax staat: De Liquid Insulator Wax is in eerste instantie ontwikkeld voor electriciteitsbedrijven om te beschermen tegen krachtstroom, kortsluiting en explosies.
Je kan je voorstellen dat deze wax dus een extreme bescherming biedt voor je auto!
De Insulator is een vloeibare carnauba wax, met een échte carnauba glans en met een bescherming zoals je alleen terugvindt bij sealants.
Je kunt een bescherming tot 5 maanden en een noemenswaardige waterafstotendheid verwachten van de Insulator.
Deze wax is ook uitermate geschikt om pleziervaartuigen (boten etc.) mee te beschermen!

Dan kom ik de mijne ook even langs brengen haha.
Zoveel soorten autopoets dat je niet meer weet welke je moet nemen.

Mijne krijgt ook de winterschoenen aan denk volgende week

Wel foto's posten he :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » zo 27 okt 2013, 17:40

Ik doe vaak genoeg auto's poetsen voor andere mensen ;) Alleen zit daar wel een kostenplaatje aan vast. Mocht je informatie willen mbt poetskosten enz dan kun je me altijd een persoonlijk bericht sturen. Wanneer die weer klaar is dan zullen er wel weer foto's online komen.

Red-up
Forum newbie

Bericht door Red-up » zo 27 okt 2013, 20:42

N!jntje schreef:Ik doe vaak genoeg auto's poetsen voor andere mensen ;) Alleen zit daar wel een kostenplaatje aan vast. Mocht je informatie willen mbt poetskosten enz dan kun je me altijd een persoonlijk bericht sturen. Wanneer die weer klaar is dan zullen er wel weer foto's online komen.

Haha poesten, moet mezelf nog wel lukken :-)
Zou zeker wel willen weten waarmee je poetst.
Ik gebruik nu alleen meguire

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » zo 27 okt 2013, 21:14

Meguiars was ik ook mee begonnen. Intussen heb ik het of verkocht of weggegooid. Er zijn echt nog maar enkele producten die ik goed genoeg vind van megs. Maar daar tegenover is goed genoeg... Niet genoeg als ik weet dat ik voor de prijs/kwaliteit betere producten kan krijgen. Ik gebruik veelal poorboys/dodo juice/ monello/ wolfgang en dan kijk ik per auto vorm / merk lak / kleur lak naar wat voor producten ik gebruik.

Red-up
Forum newbie

Bericht door Red-up » zo 27 okt 2013, 21:18

N!jntje schreef:Meguiars was ik ook mee begonnen. Intussen heb ik het of verkocht of weggegooid. Er zijn echt nog maar enkele producten die ik goed genoeg vind van megs. Maar daar tegenover is goed genoeg... Niet genoeg als ik weet dat ik voor de prijs/kwaliteit betere producten kan krijgen. Ik gebruik veelal poorboys/dodo juice/ monello/ wolfgang en dan kijk ik per auto vorm / merk lak / kleur lak naar wat voor producten ik gebruik.
Zal dat merk eens opzoeken.
Heb je soms tips welke te gebruiken voor m'n rode up

Alvast bedankt

Tim
Forum newbie

Bericht door Tim » ma 28 okt 2013, 09:43

N!jntje schreef:[url=http://imageshack.us/photo/my-images/33/ekkp.jpg/]
+ nog een extra update^^
Als ik nu hard rem dan gaan mn remlichten snel knipperen :D Racemode :roll:
Erg gaaf, :D kunnen we dit ergens laten doen?
Seat Mii Style Chiq

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » ma 28 okt 2013, 17:53

@ Tim: Via pm geantwoord dat ik niet meer weet waar deze instelling precies stond. Bij toeval waren we deze tegengekomen. En om de vraag die hierop zou kunnen volgen wie dat had gevonden: VagTechniek was het niet ;)

@ Red up: Als je prijs kwaliteit een goeie wax wilt hebben dan zeg ik dodo juice. Meer omdat dit niet al te dure waxen zijn en omdat de standtijd/kwaliteit wel voor de prijs goed zijn.
Afbeelding

JoVe
Donateur member

Bericht door JoVe » za 23 nov 2013, 01:06

Volgens mij is het niet toegestaan om spoorverbreders te monteren. In geval van aanrijding problemen met de verzekering en mogelijk ook Apk. Ik had mijn bandenspanning met 0.2 bar verhoogd, mocht niet. Moet zijn exact volgens fabrieksopgave, dus banden op de juiste spanning gebracht (door monteur) en apk goed.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Xanderv
Forum eindbaas

Bericht door Xanderv » za 23 nov 2013, 15:11

Spoorverbreders mag wel alleen mogen je wielen niet buiten de wielkasten komen, voor zover ik weet
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » za 23 nov 2013, 21:44

Xanderv schreef:Spoorverbreders mag wel alleen mogen je wielen niet buiten de wielkasten komen, voor zover ik weet
Spoorverbreders mogen gewoon, maar je hebt gelijk. Er zijn bedrijven die er moeilijk over doen. Alleen mijn auto is de afgelopen jaren gewoon gekeurd bij de dealer. En als er iemand moeilijk dort dan is het wel de Vw dealer. Daarbij heb ik spoorverbreders met verlengde wielbouten. Dus in principe word de naaf verbreed. Je hebt ook de variant met bouten die eerst op je as worden vastgezet en dan op je velg. Maar dan zit je velg dus op je spoorverbreder vast en niet zozeer op je as. Zelf heb ik minder vertrouwen in dat systeem, maar ook dat mag.
Daarbij komen mijn banden gelijk met de wielkast.

Bandenspanning is ook een mooi verhaal;) stel ik zet getrokken banden op Mn velgen. Dit mag gewoon. Ook voor de apk. Dan durf ik het niet aan om onder de 2.8 bar in de banden te zetten;) ivm bochten.

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » vr 11 apr 2014, 12:36

3 updates komen er strakjes aan :D Veelsteveel geld uitgegeven :oops:
De 1e komt hoop ik Dinsdag binnen! Dan nog mooi inbouwen :)
Andere 2 moeten nog uit Duitsland komen... en is afhankelijk van hoe het er in het echt uitziet kwa kleurstelling/wat er op die sloopauto zit. 1 ding is zeker! Ik wil het hebben! En als het erop zit.. dan is het gereserveerd voor mij 8-)

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » vr 11 apr 2014, 16:40

Ik ben erg benieuwd! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » vr 11 apr 2014, 17:58

Ik word hier zo moe van :|
eerder had ik het gevoel dat mn versnellingsbak niet helemaal lekker was. Gemeld bij dealer. Zou onder garantie opgelost worden dus dat was top! Leenauto en alles :D Ik kreeg hem terug en ik was helemaal blij!

Alleen viel me de 2 weken erna op dat hij wat lekte. Dus weer een afspraak gemaakt en weer een leenauto gekregen. Wat bleek: Keerring lek. Dus weer onder garantie vervangen. (heb 10 k op de teller staan) Ik denk dus dat ze de bak verkeerd terug hebben gezet ofsow.

Nu vertelden ze me dat ze me wielen hadden losgehaald dus dat ik ze ff op moment moest zetten;) Handige tip dacht ik! Want juist die dingen vind ik fijn om te weten! Dus ik mn bouten vastzetten... pak ik de "sleutel" voor mn verlengde slotbouten (ivm spoorverbreders). Ja hoor! Hebben ze de luchttol op mn slotbouten gezet! Ofterwijl... "sleuteldraad" kapot.

Ze zeggen dat ze een nieuwe set gaan regelen. Maar ik denk dat ze er nog niet achter zijn wat zown setje verlengde slotbouten kost :roll: Zo loop je van het een in het ander

DonkUp
Vagling liefhebber

Bericht door DonkUp » vr 11 apr 2014, 20:08

Wat een prutsers :( Het eerste wat je leert is dat je nooit een luchtsleutel op een slotbout mag zetten.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » vr 11 apr 2014, 20:34

DonkUp schreef:Wat een prutsers :( Het eerste wat je leert is dat je nooit een luchtsleutel op een slotbout mag zetten.
Volgens mij doen er tegenwoordig een hoop een versnelde cursus :D

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » wo 16 apr 2014, 19:45

1 van de 3 updates waar ik nu mee bezig ben :D

afstandsbediening geplaatst met kabel onder de vloerbedekking door :D
Afbeelding

Apparaat erin :P
Afbeelding

Ik ben nu nog flink bezig met de kabels enzo! Bah wat een werkje. Maarja straks wel alles netjes weggewerkt :D

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » wo 16 apr 2014, 20:34

Cool nu weet ik dat hij past haha :p

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » wo 16 apr 2014, 21:14

Haha! Meten is weten ;)
Links 3 cm tot de rand van plastic variabele bodem. Rechts 4 cm tot de rand van plastic variabele bodem.
Plank is uitneembaar dus altijd handig wanneer je ook die ruimte nodig hebt :D Wanneer het af is dan zie je er niks meer van ;) Hopelijk binnenkort een belletje vanuit Den Bosch en dan mn spullen halen voor de andere 2 updates! 8-)

En ik ga nog steeds mn best doen om bij vagtechniek te komen met de meeting! Dan zou je het dus kunnen zien/horen :D

richardm35
Vagling liefhebber

Bericht door richardm35 » wo 16 apr 2014, 22:05

Haha ik had hem ook al in de auto gehad alleen heb ik er houten plankjes onder gemaakt want anders staat ie scheefAfbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Groovejunk
Vagling liefhebber

Bericht door Groovejunk » do 17 apr 2014, 08:17

Netjes!

Ik heb het model wat onder de stoel past, kost het me geen ruimte achterin. ;)

Plaats reactie