Mijn Move UP!
Re: Mijn Move UP!
Zijn dit niet gewoon de dikke witte randen..??
Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Nee is chroom. Is op de high-up standaard, die heeft sowieso veel chroom elementen. Move up al een stuk minder volgens mij.GuidoUp schreef:Zijn dit niet gewoon de dikke witte randen..??
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Nee dat klopt niet. De chromen omlijsting van de tellers was er alleen in modeljaar 2012. Vanaf modeljaar 2013 is die omlijsting er niet meer, op geen enkele up (dus ook niet op de high up...). Vanaf modeljaar 2013 hebben alle up's een witte rand aan de binnenkant van de tellers...Patrick-Brand schreef:Nee is chroom. Is op de high-up standaard, die heeft sowieso veel chroom elementen. Move up al een stuk minder volgens mij.GuidoUp schreef:Zijn dit niet gewoon de dikke witte randen..??
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Is toch niet helemaal correct, hieronder een modeljaar 2013 High Up :up! schreef:Nee dat klopt niet. De chromen omlijsting van de tellers was er alleen in modeljaar 2012. Vanaf modeljaar 2013 is die omlijsting er niet meer, op geen enkele up (dus ook niet op de high up...). Vanaf modeljaar 2013 hebben alle up's een witte rand aan de binnenkant van de tellers...Patrick-Brand schreef:Nee is chroom. Is op de high-up standaard, die heeft sowieso veel chroom elementen. Move up al een stuk minder volgens mij.GuidoUp schreef:Zijn dit niet gewoon de dikke witte randen..??
Vanaf modeljaar 2013 heeft elke Up een dikke witte rand rond de klokken (of beter in de klokken) en de High Up heeft daarbij nog de chromen rand rond de klokken.
De Up van de TS is een modeljaar 2012 nog met de chromen rand in plaats van een witte rand
Met de zoekfunctie vind je hier nog wel wat over terug...
up! Black BMT 75pk 3d
-
- Vagling liefhebber
Het zijn inderdaad chrome randen.
Het is dat erover werd gevraagd want mij was het nog niet eens opgevallen
Het is dat erover werd gevraagd want mij was het nog niet eens opgevallen
-
- Vagling liefhebber
gisteren de Up! weggebracht naar de dealer wegens bijgeluid tijdens starten en langzaam rijden.
bleek het hitteschild onder de auto gescheurd te zijn bij een bevestiging waardoor het hitteschild tegen de uitlaat kwam.
netjes een nieuw hitteschild gemonteerd onder garantie.
en de bestuurders portier is opnieuw afgesteld, want die ging slecht dicht.
netjes thuisgebracht en opgehaald met de klantentaxi.
en de auto was netjes gewassen
top service bij autoborchwerf halsteren.
bleek het hitteschild onder de auto gescheurd te zijn bij een bevestiging waardoor het hitteschild tegen de uitlaat kwam.
en de bestuurders portier is opnieuw afgesteld, want die ging slecht dicht.
netjes thuisgebracht en opgehaald met de klantentaxi.
en de auto was netjes gewassen
top service bij autoborchwerf halsteren.
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vagling liefhebber
dat is minder dat het vaker voorkomt.GasDwerg schreef:Dat begint zo te lezen wel eens vaker voor te komen bij de upjes.vwlars schreef:bleek het hitteschild onder de auto gescheurd te zijn bij een bevestiging waardoor het hitteschild tegen de uitlaat kwam.
maar het rare is dat ik niks heb geraakt? want ik rij alleen over verharde wegen en rij voorzichtig over drempels.
dus het is denk gewoon uit zijn eigen los geraakt.
ik was al blij dat het onder garantie viel, en niet dat het onder schade zou vallen, wat ze mij bij een ander autobedrijf wel vertelde.
-
- Vagling liefhebber
vanochtend pakketje binnen gekregen van waxworld.nl want de shampoo was op en gelijk nog wat dingetjes bij besteld.
omdat het zonnetje nu toch schijnt gelijk maar even de shampoo gebruikt van Poorboys World.
heb altijd met Mequairs shampoo gewassen maar wat een verschil is dit zeg.
de droogdoek glijd zo van de auto af.
en nog even een fotootje van na het wassen.
omdat het zonnetje nu toch schijnt gelijk maar even de shampoo gebruikt van Poorboys World.
heb altijd met Mequairs shampoo gewassen maar wat een verschil is dit zeg.
de droogdoek glijd zo van de auto af.
en nog even een fotootje van na het wassen.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Prachtig, zelfde uitvoering als ik heb, maar dan niet de 5 deurs. Erg mooi!
-
- Vagling liefhebber
na een mooie zomer zonder gedoe begint het gezeik alweer.
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Wordt het beter wanneer je de laatste (zeg) 20min. van een rit de airco aanzet voordat je de auto voor de nacht parkeert? Airco-lucht droogt het interieur Het kan ook zo zijn dat er vocht in de auto achterblijft. In dat geval zou het wellicht een idee zijn om eens te controleren of de 'afvoer' van lucht naar buiten toe wel goed doorstroomt. Of (laten) controleren of de airco wel doet waar hij voor bedoeld is!
De laatste paar dagen heeft het niet geregend. En als het altijd van buiten zou komen, zou je een dag na bijv. autowassen hetzelfde probleem moeten hebben. Lekkage ligt natuurlijk voor de hand, maar er kan meer aan de hand zijn!
Probeer eens een hygrometer te lenen van iemand. 'ns Kijken of je daar interessante gegevens uit kunt halen.
M.
De laatste paar dagen heeft het niet geregend. En als het altijd van buiten zou komen, zou je een dag na bijv. autowassen hetzelfde probleem moeten hebben. Lekkage ligt natuurlijk voor de hand, maar er kan meer aan de hand zijn!
Probeer eens een hygrometer te lenen van iemand. 'ns Kijken of je daar interessante gegevens uit kunt halen.
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Dat is ook weer niet goed, het is verstandig de airco 10 min voor dat je stopt de airco uit te zetten. Zo blaast de airco droog, en hebben bacteriën (met nare luchtjes als gevolg) minder kans.MauriceR. schreef:Wordt het beter wanneer je de laatste (zeg) 20min. van een rit de airco aanzet voordat je de auto voor de nacht parkeert? Airco-lucht droogt het interieur Het kan ook zo zijn dat er vocht in de auto achterblijft. In dat geval zou het wellicht een idee zijn om eens te controleren of de 'afvoer' van lucht naar buiten toe wel goed doorstroomt. Of (laten) controleren of de airco wel doet waar hij voor bedoeld is!
M.
Ik heb precies hetzelfde probleem!
-
- Vagling liefhebber
Ik heb de airco heel de zomer niet aangehad.
En dan zou ik hem nou heel de winter moeten gebruiken.
En na het auto wassen heb ik geen last van vocht.
Heb al een hele dag met de tuinslang op de voorruit gesproeit maar dat leverde ook al niks op.
Heb al van alles bekeken maar kan niks vinden, en de dealer doet er niks aan.
En dan zou ik hem nou heel de winter moeten gebruiken.
En na het auto wassen heb ik geen last van vocht.
Heb al een hele dag met de tuinslang op de voorruit gesproeit maar dat leverde ook al niks op.
Heb al van alles bekeken maar kan niks vinden, en de dealer doet er niks aan.
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
GrijzeUp schreef:Dat is ook weer niet goed, het is verstandig de airco 10 min voor dat je stopt de airco uit te zetten. Zo blaast de airco droog, en hebben bacteriën (met nare luchtjes als gevolg) minder kans.MauriceR. schreef:Wordt het beter wanneer je de laatste (zeg) 20min. van een rit de airco aanzet voordat je de auto voor de nacht parkeert? Airco-lucht droogt het interieur Het kan ook zo zijn dat er vocht in de auto achterblijft. In dat geval zou het wellicht een idee zijn om eens te controleren of de 'afvoer' van lucht naar buiten toe wel goed doorstroomt. Of (laten) controleren of de airco wel doet waar hij voor bedoeld is!
M.
Ik heb precies hetzelfde probleem!
Dat 'eerder uitzetten want geen schimmel' is alleen aan te bevelen als je de airco langer tijd niet meer gebruikt. Als je 'm de volgende dag weer gebruikt, kun je 'm gewoon aan laten staan. 7 jaar en 200.000km in mijn vorige auto heeft de airco altijd aangestaan. Geen enkel probleem.
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
-
- Vagling liefhebber
maarja die bacterien intresseren me niet zo veel.
heb meer last van beslagen ruiten dan van nare luchtjes
heb meer last van beslagen ruiten dan van nare luchtjes
-
- Vagling liefhebber
hier nog een fotootje van de pioneer speakers die ik onlangs gemonteerd heb.
geluid is stukken beter.
binnenkort zullen er achterin ook speakers gemonteerd worden.
geluid is stukken beter.
binnenkort zullen er achterin ook speakers gemonteerd worden.
-
- Vagling liefhebber
vandaag me auto maar weer is gepoetst.
van :
naar :
en helemaal :
van :
naar :
en helemaal :
-
- Vagling liefhebber
Netjes. waarmee behandeld?
-
- Vagling liefhebber
Dankje.Groovejunk schreef:Netjes. waarmee behandeld?
Heb de up eerst gewassen met poorboys super slick en suds.
Daarna gekleid met dodo juice klei en spray.
Vervolgens gepolijst met mequairs ultimate compound.
Daarna een glaze aangebracht met poorboys black hole.
En als laatst een wax, mequairs ultimate liquid wax.
De laatste 3 stappen heb ik met de dap500 poetsmachine gedaan met chemical guys pads.
En dat was het geloof ik.