Hallo allemaal
Hallo allemaal
Hallo allemaal,
Mijn naam is Jordi, 37 en ik woon in Tilburg.
Ik wil graag een nieuwe auto aanschaffen, en had de vw up tot een van mijn mogelijke opties.
Ik hoop dat het forum mij voldoende informatie geeft en dat ik snel een echte VW upper kan zijn!
Mijn naam is Jordi, 37 en ik woon in Tilburg.
Ik wil graag een nieuwe auto aanschaffen, en had de vw up tot een van mijn mogelijke opties.
Ik hoop dat het forum mij voldoende informatie geeft en dat ik snel een echte VW upper kan zijn!
It's not winning that matters, it's winning in style that matters...
Re: Hallo allemaal
welkom.
wij hebben onze up! nu 2 maanden,en hij bevalt ons prima.
wij hebben onze up! nu 2 maanden,en hij bevalt ons prima.
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom!
Welkom
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Welkom!
Ben je een echte VW adept? Vergeet anders niet te kijken bij de zusjes. Die zijn zeker net zo goed
Ben je een echte VW adept? Vergeet anders niet te kijken bij de zusjes. Die zijn zeker net zo goed
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Precies! De Mii is mooier en exclusiever. Wetenschappelijk bewezenDonkUp schreef:Welkom!
oppermii schreef:Precies! De Mii is mooier en exclusiever. Wetenschappelijk bewezenDonkUp schreef:Welkom!
Welkom! En trek je hierboven maar niets van aan hoor.....
En op het forum staat genoeg info hierover. Succes!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Bedankt voor het welkom hier!
haha er zijn in ieder geval leden met humor!
Is goed mocht ik vragen hebben dan merken jullie het snel genoeg!
(moet toegeven dat ik ook de toyota aygo heb bekeken )
NoooooooooJAWromper schreef:Bedankt voor het welkom hier!
Even proefrijden en je weet genoeg
Vergeet het "aktie model" van de Seat Mii niet te bekijken.
Dat is de Chill Out waarvan er heeeeeel veel op voorraad staan bij diverse dealers.
Daar willen ze vast en zeker van af!! Let er wel op dat je dan degene met de vernieuwde logo's krijgt.
Dat is de Chill Out waarvan er heeeeeel veel op voorraad staan bij diverse dealers.
Daar willen ze vast en zeker van af!! Let er wel op dat je dan degene met de vernieuwde logo's krijgt.
ik zal mijn mogelijkheden is bekijken
en hoop snel een testritje te maken!
en hoop snel een testritje te maken!