Is jullie de nieuwe homepagina van volkswagen.nl ook opgevallen? Wishes you an electrifying 2014! Wat zou dat toch betekenen?
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
http://www.volkswagen.nl
Voor zover ik weet heeft de productie van elektrische en hybride auto's voor de meeste fabrikanten als voornaamste reden dat ze op die manier kunnen voldoen aan de 'eisen'. Ik meen begrepen te hebben dat ze moeten aantonen dat jaarlijks het totale uitstootcijfer van de modellenreeks omlaag gaat. Door dan een elektrische auto er tussen te stoppen, gaat dat makkelijker, terwijl het er helemaal niet toe doet of die modellen wel verkocht worden. Heeft Aston Martin ook niet om die reden de zuinige kleine driezitter van Toyota opgenomen in de serie (met hun eigen logo natuurlijk)?UpSie schreef: Nee dit wordt voor de particulier zo in Nederland never interresant.
Met vriendelijke groet,
Leen.
Ik las pas ergens dat er te weinig palen zijn, vaak wachttijden?GasDwerg schreef:Ondertussen plaatst de overheid laadpalen waar geen kat aan komt opladen.
Waar ik woon staan ze (bijna) altijd leeg - de parkeervakken waar je kan laden dan - dus ik denk dat het per regio verschilt. Is dat opladen overigens gratis?oppermii schreef:Ik las pas ergens dat er te weinig palen zijn, vaak wachttijden?GasDwerg schreef:Ondertussen plaatst de overheid laadpalen waar geen kat aan komt opladen.
En hoeveel is dat dan? Per kWh ofzo?UpSie schreef:Nee opladen is niet gratis, je moet betalen met je pinpas op een zelfde manier als bij een pin tankstation.
Met vriendelijke groet,
Leen.
Dit dus. Niemand rijdt in zo'n Outlander omdat het zulke mooie/fijne auto's zijn. maar alleen maar omdat ze geen bijtelling hebbenUpSie schreef:En eigenlijk weer hetzelfde als met alle electrische auto's en plug ins, alleen maar bereikbaar/interresant voor de zakelijke rijders.