Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Bhuddymahn » ma 16 dec 2013, 21:01

Ik denk eerder dat mensen huiverig zijn om iets aan het onderstel te vervangen, dat hier niet echt de doelgroep zit die hun auto snel zal verlagen (de meesten die wilden verlagen hebben dat al gedaan) en dat 250 euro -zeker in deze maanden- toch veel geld blijft. Dat je niet hoeft uit te lijnen is wel duidelijk denk ik :)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door el coche SEAT » ma 16 dec 2013, 21:07

Petrolhead Tom schreef:Toch wel jammer dat de animo voor een leuke actie als deze doodslaat omdat iemand roept dat je moet uitlijnen.
+1
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Inge » di 17 dec 2013, 08:13

Precies, als ik het geld had zou hij inderdaad waarschijnlijk verlaagd gaan worden - maar wie weet wat de toekomst gaat brengen...
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Tom Westendorp » di 17 dec 2013, 10:16

Ik vind ook dat iedereen gewoon voor zichzelf moet bepalen of je je auto wilt verlagen of niet maar als ik hier zie dat één iemand zegt dat je moet uitlijnen en iedereen haakt dan massaal af dan vind ik het wel jammer van zo'n mooie groupbuy. De prijs is vlijmscherp of je nou nadien je auto laat uitlijnen of niet. Daar ligt het dus niet aan. En waar hebben we het over? Als je je auto nadien al wilt laten uitlijnen dan hoeft dat ook de wereld niet te kosten.

Leuk vergelijk: wie laat zijn auto uitlijnen als ze op vakantie gaan? Ik weet wel zeker dat een vol bepakte auto meer invloed heeft op je uitlijning dan een paar verlaginsveren.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Bhuddymahn » di 17 dec 2013, 12:30

Sorry Tom, maar je zegt zelf 'officieel moet het wel'... Dat helpt natuurlijk niet.
Petrolhead Tom schreef:Officieel moet het wel. Ik heb inmiddels drie auto's verlaagd doormiddel van veren en ik heb het nooit gedaan. De slijtage van de banden was gewoon perfect. Dus of het per se nodig is weet ik niet.
Bovendien zie ik op smallride na niemand die nu niet gaat verlagen omdat je eigenlijk zou moeten uitlijnen. 'Massaal afhaken' lijkt me dus iets lichtelijk overdreven. Ik denk echt dat het aan eerder genoemde redenen ligt, als deze actie in het voorjaar/zomer was had ik het ook overwogen, nu komt het gewoon niet goed uit met alle kerstaankopen, belastingen, wintersport e.d. Neemt niet weg dat het een scherpe aanbieding is, ook zonder uitlijnen.
Leuk vergelijk: wie laat zijn auto uitlijnen als ze op vakantie gaan? Ik weet wel zeker dat een vol bepakte auto meer invloed heeft op je uitlijning dan een paar verlaginsveren.
Dat geloof ik wel, echter rij je misschien 3-4000km bepakt en daarna niet meer ;) Verlagingsveren rijd je constant op. Als je zo redeneneert dan is een verlaagde Up die bepakt is nóg erger. Verlagingsveren zorgen er immers voor dat het lijkt alsof de auto constant beladen is.

Sorry dat ik misschien iets kritisch ben, maar ik vind niet dat je iemand er van de schuld moet geven dat de actie niet goed loopt, zelfs al gaat het hier om een sponsor.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door GunSpeed » di 17 dec 2013, 13:09

Persoonlijk vind ik dit één van de mooiste acties tot nu toe en ik vind het bijzonder jammer dat er zo weinig animo voor is. Misschien ligt het aan het tijdstip(feestdagen) en zou zo een actie wat meer aandacht kunnen genieten in het voorjaar. ;)
up! Black BMT 75pk 3d

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Jos Bosch » di 17 dec 2013, 20:28

Ik heb een afspraak staan komende Zaterdag bij VAG om proef te rijden in hun verlaagde UP!.

En mocht het bevallen laat ik mijn UP! Gewoon verlagen.En moet hij daarna worden uitgelijnd dan laat ik dat gewoon doen.

Vind het gewoon een goede actie en heb zeker vertrouwen in VAG dat dat wel goed komt.

Laat wel iets weten.

Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door el coche SEAT » di 17 dec 2013, 21:06

Ik ga de 27ste proefrijden. Als de misses haar okay geeft (is haar auto), gaan we ook gewoon voor de verlaging.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Ome Rolph » di 17 dec 2013, 22:06

Wat 1 post al niet voor discussie teweeg kan brengen!! :shock:
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

smallride
Forum newbie
Berichten: 71
Lid geworden op: di 29 jan 2013, 19:12
Locatie: nieuwkoop

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door smallride » wo 18 dec 2013, 20:03

Het verlagen is in mijn geval meer dan 1,5 cm omdat ik geen bleumotion heb.
Ik vind het zo een zo niet verkeerd om na 25000km mn auto een keer uit te lijnen en vind dat het na het verlagen zeker geen kwaad kan.

Het is alles bij elkaar dat ik twijfelde en het uitlijnen geeft voor mij de doorslag het niet te doen, ik vind de prijs zeker erg netjes.
Ik wilde graag mn parkeer licht laten aanzetten, maar dat kan niet.
Omdat ik vader word en daarom de zolder aan het verbouwen ben, en een schuur aan het bouwen ben.
Omdat momenteel chronisch tijd tekort heb en in januari een deels gesponsorde vakantie heb, Heb ik besloten mijn tijd en geld nu niet in de up te stoppen. Op en neer naar Brabant is ook 250 km en alles bij elkaar een kleine zaterdag die ik ook aan mn huis kan besteden.

gr. Gert.

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Jos Bosch » za 21 dec 2013, 19:21

Thijsvdvl schreef:
Ja graag een stukje lager bij Vagtechniek:
- MuziekUP + TT rubbers
- Smallride
- DVH + TT rubbers
-
-Jos Bosch.

Ben vandaag bij VAG geweest en heb een stukje gereden in hun verlaagde UP!Zonder TT rubbers.
Moet zeggen dat het zeer goed aanvoelde en zeker bij het nemen van drempels veerde deze niet zo ver door en deinde ook niet zo na.
Ben dan ook gelijk verkocht en gezegd dat ik de verlaging laat doen.
Nu is Thijs op vakantie(Thijs fijne vakantie) en zodra Thijs terug is zou hij dit oppakken.

Hun UP! Is ook niet uitgelijnd maar dat kan je natuurlijk wel laten doen.
En ik moet zeggen dat het er zeer goed uitzag, ook al stond deze op winterbanden.

Gr. Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

NoTVR
Vagling liefhebber
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 12:09

Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door NoTVR » za 21 dec 2013, 19:40

Ik zit regelmatig te zoeken naar gebruikerservaringen met Eibach voor de up, maar kom niet verder dan dat het er beter uit ziet. Dat interesseert me dan net niks. Het ding moet veel strakker door de bocht, moet minder stuiteren op de achteras en moet als het even kan drempels wat minder rot nemen dan nu. Op zich geïnteresseerd in de actie, zeker wel, maar alleen als de rijeigenschappen er op vooruit gaan. Een tikkie minder onderstuur zou ook welkom zijn. Niet dat het allemaal waardeloos is, maar het is net te veel gemiddeld afgestemd, opdat oma niet te hard klaagt over datgene waar ik juist niet over zou klagen. Dus... Hoe rijdt het na modificatie?

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Jos Bosch » za 21 dec 2013, 20:49

Dan zou ik zeggen kijk niet naar gebruikservaringen van andere ,maar ga zelf test rijden bij VAG.

Dan kun jezelf beslissen of je het wil doen of niet.Als 100 man zeggen dat het geweldig is dan schaf je het maar aan.
En kom je dan tot de conclusie dat dit het toch niet is.

Deze UP! bij VAG is zonder TT rubbers anders zou hij nog strakker sturen en feller op het stuur reageren .

Gr. jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door henri » za 21 dec 2013, 21:18

Goede tip, Jos, van dat proefrijden :clap: Op ieder forum heb je het probleem dat de mening, al dan niet gebaseerd op werkelijke ervaringen, die het hardst en door de meesten verkondigd wordt, voor waarheid wordt aangenomen. Jouw persoonlijke ervaring kan totaal anders zijn.

NoTVR
Vagling liefhebber
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 12:09

Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door NoTVR » za 21 dec 2013, 21:34

Ik ben van mening dat een beter onderstel veel meer bijdraagt aan het rijplezier dan wat meer vermogen, zeker in dit land zonder bergen, met veel rotondes en lange bochtige snelweg op- en afritten. Ik plan maar 's een ritje naar Nuenen.

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Jos Bosch » za 21 dec 2013, 21:49

NoTVR schreef:Ik ben van mening dat een beter onderstel veel meer bijdraagt aan het rijplezier dan wat meer vermogen, zeker in dit land zonder bergen, met veel rotondes en lange bochtige snelweg op- en afritten. Ik plan maar 's een ritje naar Nuenen.
;)
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

NoTVR
Vagling liefhebber
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 12:09

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door NoTVR » zo 22 dec 2013, 19:42

Zet mij dus ook maar op de lijst voor de Eibach, incl. de hardere rubbers mits het minimum aantal gegadigden wordt bereikt.

Eibach is niet de eerste de beste, en ik geloof dat de UP met wat eenvoudige aanpassingen getransformeerd kan worden tot een auto die meer rijplezier biedt dan wat dan ook in zijn klasse, en een klasse hoger.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Tom Westendorp » zo 22 dec 2013, 20:19

NoTVR schreef:Zet mij dus ook maar op de lijst voor de Eibach, incl. de hardere rubbers mits het minimum aantal gegadigden wordt bereikt.

Eibach is niet de eerste de beste, en ik geloof dat de UP met wat eenvoudige aanpassingen getransformeerd kan worden tot een auto die meer rijplezier biedt dan wat dan ook in zijn klasse, en een klasse hoger.
:auto-layrubber:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door el coche SEAT » zo 22 dec 2013, 21:22

Vrees dat ik vrijdag na de proefrit ook verkocht zal zijn.
Dan zitten we op 6 deelnemers, niet waar.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Jos Bosch » ma 23 dec 2013, 10:09

el coche SEAT schreef:Vrees dat ik vrijdag na de proefrit ook verkocht zal zijn.
Dan zitten we op 6 deelnemers, niet waar.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Plaats reactie