Nadat ik iets te koop heb aangeboden op het forum zal ik mij toch maar even kort introduceren. Eigenlijk kijk ik al vanaf het eerst uur zo af en toe op dit forum maar ik beschik over te weinig tijd om veelvuldig te reageren vandaar dat ik mij ook nog nooit heb aangemeld. De afgelopen 2 jaar ben ik in het bezit geweest van meerdere Up!'s, Citigo's en Mii's. Ik heb inmiddels al heel veel verschillende aanpassingen/reparaties/schadeherstel gedaan. Ik denk dat ik misschien in die richting iets kan toevoegen binnen dit Forum. Op dit moment bezit ik nog 1 zilveren Up! 60pk met winterpakket en verder ben ik nog bezig met een uniek project, hierover later meer.
Wat ik oa inmiddels aan modificaties heb gedaan aan verschillende auto's is: mistlampen inbouwen, airco inbouwen, Take-Up km-teller voor km-teller met toerenteller verwisselen, Airbags verwisselen, stoelbekleding verwisselen, dashboard in- en uitbouwen, dashboard beplating vervangen voor hoogglans beplating en zo heb ik nog wat zaken gedaan. Ik heb niet veel tijd dus ik verwacht niet dat ik heel actief zal reageren op van alles. Mocht iemand iets willen weten, vragen staat vrij.
mvg,
Wsp
Regio Drenthe
Dit was 1 van mijn laatste auto's:
![Afbeelding](http://imageshack.com/a/img593/3825/m5y0.jpg)