Verzekeringen

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Verzekeringen

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 12:45

Hi,

Aangezien ik binnen 4 weken ( hopelijk) onze nieuwe up krijgen ben ik natuurlijk al weer aan net shoppen naar een passende autoverzekering.
Nu kwam de dealer met een voorstel de up bij de VW te verzekeren tegen een bepaald kostenplaatje en uiteraard voorwaarden.
Heeft iemand ervaringen met de verzekering van Vw zelf want het is zeker niet de goedkoopste dus.......
Verder is dit topic gelijk bedoeld om ervaringen te delen omtrend elke andere auto verzekerings aanbieder om elkaar zo te helpen aan de juiste verzekering die uiteraard per persoon verschillend kan zijn. Ben benieuwd ...... ;)

Bryan

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Verzekeringen

Bericht door Up&Go » do 05 apr 2012, 12:48

Ik kreeg van Pon ook een verzekeringsaanbod. De voorwaarden zijn naar mijn idee goed te noemen. Met name de drie jaar nieuwwaarderegeling vind ik wel mooi. Nu laat ik hen een offerte maken voor mijn specifieke Up! Zal de offerte als ik hem heb hier bekend maken.

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Verzekeringen

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 12:55

Hi,


Ik ben gister dus langsgeweest en heb de offerte gelijk maar laten maken.
Wij hebben dus 9 schade vrije jaren en de nieuwewaarde van de up ligt dus omstreeks de 13 mille.
Het maand bedrag incl assurantie belasting en factuurkosten is 36 euro per maand.
Hier gaat het om een all risk- 36 mnd nieuwwaarde dekking
-inzittende verzekering
-vervangend vervoer bij schade
-geen eigen risico


Bryan

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Verzekeringen

Bericht door Up&Go » do 05 apr 2012, 12:58

Op zo'n bedrag reken ik ook eigenlijk. En nogmaals ik vind de voorwaarden ok. Vergelijken is niet verkeerd en dat ga ik dan ook nog wel doen aan de hand van de offerte.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Verzekeringen

Bericht door Tom Westendorp » do 05 apr 2012, 12:58

Het enige waar ik op let is of de nurburgring uitgesloten wordt. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Verzekeringen

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 13:02

Petrolhead Tom schreef:Het enige waar ik op let is of de nurburgring uitgesloten wordt. ;)


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ...ik lees het net in het andere topic veel plezier morgen Tom ;)

Bryan

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Verzekeringen

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 13:05

Up&Go schreef:Op zo'n bedrag reken ik ook eigenlijk. En nogmaals ik vind de voorwaarden ok. Vergelijken is niet verkeerd en dat ga ik dan ook nog wel doen aan de hand van de offerte.
Bij verzekeruzelf.nl heb ik ook een berekening gedaan en kom ik iclusief alles uit op 34,20.
Deze heeft dan alleen 12 mnd nieuwwaarde dekking maar wel rechtbijstand verzekering..........
Als het goed is word ik nog gebeld door uzelf.nl voor een vrijblijvende offerte en polisvoorwaarden.

Bryan

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Verzekeringen

Bericht door Tom Westendorp » do 05 apr 2012, 13:11

Dank je Bryan! Morgen met de 500 van mijn vriendin. Die zal wel niet de baan op gaan.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Verzekeringen

Bericht door eas » do 05 apr 2012, 15:00

ik heb een offerte gekregen van allianz daar hebben we een korting via het werk , vraag mij af wat het zou zijn zonder de korting ?

heb toen een waarde opgegeven van 11.590 € dat klopt nu niet helemaal meer geloof ik

ik kreeg de volgende prijzen door
wa + volledig casco 187.40€
bonus garantie 69.75€
inzittende verzekering max 4 pers pp 25000 ( blijvend invalide ) 15.32€
vervangend vervoer bij schade europa 74.25€
alleen nederland kost dan 54.00€
eigen risico 135 € maar rep bij een tophersteller ? dan gaat het eigen risico er weer af

maar je kan ze volgens mij altijd ff bellen wat het kost

ook ben ik wel eens verzekerd geweest bij , Hema , en inshared
dat kan je makkelijk via het internet uitrekenen !
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Verzekeringen

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 16:19

Hi erik,


Dat zou dan neerkomen op 33,40 per maand......hoeveel schade vrije jaren?....aantal maanden max vergoeding bij total loss??,.....rechtsbijstand?...etc etc.
Deze factoren zijn wel belangerijk om een eerlijk vergelijk te maken. ;)

Bryan

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Verzekeringen

Bericht door eas » do 05 apr 2012, 16:26

Bryan schreef:Hi erik,


Dat zou dan neerkomen op 33,40 per maand......hoeveel schade vrije jaren?....aantal maanden max vergoeding bij total loss??,.....rechtsbijstand?...etc etc.
Deze factoren zijn wel belangerijk om een eerlijk vergelijk te maken. ;)

Bryan
20 schadevrije jaren , 75% noclaim ,geen rechtsbijstand ,
bij de bonus garantie max zie pagina 5 http://www.poliscentraal.nl/documenten/ ... r_auto.pdf
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
golfruud
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:19

Re: Verzekeringen

Bericht door golfruud » do 05 apr 2012, 17:13

Aegon auto op maat.
3 jaar nieuwwaarde, ongevallen inzittenden, trede 14 = 75% korting,verzekerd bedrag 14500,-
Kosten per jaar € 364,--

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Verzekeringen

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 17:53

golfruud schreef:Aegon auto op maat.
3 jaar nieuwwaarde, ongevallen inzittenden, trede 14 = 75% korting,verzekerd bedrag 14500,-
Kosten per jaar € 364,--
Ook rechtsbijstandverzekering inclusief voor deze prijs want dan is het zeker erg interessant ;)

Bryan

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Verzekeringen

Bericht door Ron UP » do 05 apr 2012, 20:59

eas schreef:ik heb een offerte gekregen van allianz daar hebben we een korting via het werk , vraag mij af wat het zou zijn zonder de korting ?

heb toen een waarde opgegeven van 11.590 € dat klopt nu niet helemaal meer geloof ik

ik kreeg de volgende prijzen door
wa + volledig casco 187.40€
bonus garantie 69.75€
inzittende verzekering max 4 pers pp 25000 ( blijvend invalide ) 15.32€
vervangend vervoer bij schade europa 74.25€
alleen nederland kost dan 54.00€
eigen risico 135 € maar rep bij een tophersteller ? dan gaat het eigen risico er weer af

maar je kan ze volgens mij altijd ff bellen wat het kost

ook ben ik wel eens verzekerd geweest bij , Hema , en inshared
dat kan je makkelijk via het internet uitrekenen !
Eric, als ik jou was, zou je ff mn neef moeten bellen, die heeft een eigen assuranti/verzekeringsburo samen met zn dochtef inzaandam, hij heet benveerman assurantien. Hij heeft voor mij een hele goede verzekering uitgekozen, heb nu ff de polis er niet bij maar dacht net onder de 30 euro, 75%,3 jaar nieuwwaarde, verv. Vervoer, en ongevalleninz. Verz.
Letop !!! Er zijn maatschappijen die je een lekker goedkoop maandbedrag aanbieden omdat ze een lage catalogusprijs hanteren....lekker stom als je 3 jaar nieuwwaarderegeling hebt. De mijne staat voor t max bedrag verzekerd, 13600 euro
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Verzekeringen

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 21:07

Ron UP schreef:
eas schreef:ik heb een offerte gekregen van allianz daar hebben we een korting via het werk , vraag mij af wat het zou zijn zonder de korting ?

heb toen een waarde opgegeven van 11.590 € dat klopt nu niet helemaal meer geloof ik

ik kreeg de volgende prijzen door
wa + volledig casco 187.40€
bonus garantie 69.75€
inzittende verzekering max 4 pers pp 25000 ( blijvend invalide ) 15.32€
vervangend vervoer bij schade europa 74.25€
alleen nederland kost dan 54.00€
eigen risico 135 € maar rep bij een tophersteller ? dan gaat het eigen risico er weer af

maar je kan ze volgens mij altijd ff bellen wat het kost

ook ben ik wel eens verzekerd geweest bij , Hema , en inshared
dat kan je makkelijk via het internet uitrekenen !
Eric, als ik jou was, zou je ff mn neef moeten bellen, die heeft een eigen assuranti/verzekeringsburo samen met zn dochtef inzaandam, hij heet benveerman assurantien. Hij heeft voor mij een hele goede verzekering uitgekozen, heb nu ff de polis er niet bij maar dacht net onder de 30 euro, 75%,3 jaar nieuwwaarde, verv. Vervoer, en ongevalleninz. Verz.
Letop !!! Er zijn maatschappijen die je een lekker goedkoop maandbedrag aanbieden omdat ze een lage catalogusprijs hanteren....lekker stom als je 3 jaar nieuwwaarderegeling hebt. De mijne staat voor t max bedrag verzekerd, 13600 euro

Dat is niet duur ron ;) heb daarbij ook rechtsbijstand .??????

Bryan

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Verzekeringen

Bericht door eas » do 05 apr 2012, 21:12

Ron UP schreef:Eric, als ik jou was, zou je ff mn neef moeten bellen, die heeft een eigen assuranti/verzekeringsburo samen met zn dochtef inzaandam, hij heet benveerman assurantien. Hij heeft voor mij een hele goede verzekering uitgekozen, heb nu ff de polis er niet bij maar dacht net onder de 30 euro, 75%,3 jaar nieuwwaarde, verv. Vervoer, en ongevalleninz. Verz.
Letop !!! Er zijn maatschappijen die je een lekker goedkoop maandbedrag aanbieden omdat ze een lage catalogusprijs hanteren....lekker stom als je 3 jaar nieuwwaarderegeling hebt. De mijne staat voor t max bedrag verzekerd, 13600 euro
toch niet Ben die vroeger bij rijkswaterstaat heeft gewerkt ? en die een zoon heeft die stukadoor is Jordy ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Verzekeringen

Bericht door Ron UP » do 05 apr 2012, 21:20

eas schreef:
Ron UP schreef:Eric, als ik jou was, zou je ff mn neef moeten bellen, die heeft een eigen assuranti/verzekeringsburo samen met zn dochtef inzaandam, hij heet benveerman assurantien. Hij heeft voor mij een hele goede verzekering uitgekozen, heb nu ff de polis er niet bij maar dacht net onder de 30 euro, 75%,3 jaar nieuwwaarde, verv. Vervoer, en ongevalleninz. Verz.
Letop !!! Er zijn maatschappijen die je een lekker goedkoop maandbedrag aanbieden omdat ze een lage catalogusprijs hanteren....lekker stom als je 3 jaar nieuwwaarderegeling hebt. De mijne staat voor t max bedrag verzekerd, 13600 euro
toch niet Ben die vroeger bij rijkswaterstaat heeft gewerkt ? en die een zoon heeft die stukadoor is Jordy ?
Inderdaad !!! Dat klopt helemaal!! Ken je ze?

En rechtsbijstand heb ik al in een andere verz polis zitten bryan
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Verzekeringen

Bericht door eas » do 05 apr 2012, 21:26

Ron UP schreef:Inderdaad !!! Dat klopt helemaal!! Ken je ze?
bij mijn vorige baas hadden we werk van rijkswaterstaat (en Ben als contact persoon ) oa het reviseren en uitwisselen van de aandrijvingen
van de slagbomen op de bruggen in de snelwegen ( oa zijkanaal a , b, c )
en Jordy heeft bij ons de beganegrond gestuuct :)
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Verzekeringen

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 21:45

hi,

hoe bedoel je de wereld is klein :shock:

bryan

gupje
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 20:20

Re: Verzekeringen

Bericht door gupje » do 05 apr 2012, 21:51

Hoi, heb zelf mijn Up! Bij ZLM verzekert, (geldt volgens mij alleen voor brabant en zeeland) en is erg voordelig...
Bij 9 schadevrije jaren, 65% no claim, all risk, komt neer op bijna 24,- per maand.

Plaats reactie