In deze topic over benzineverbruik worden regelmatig updates geplaatst van leden die het verbruik bijhouden.
Zelf houd ik het verbruik bij via http://www.spritmonitor.de en heb voor de liefhebbers de volgende tip:
In mijn onderschrift heb ik linkjes geplaatst naar die duitse site, zodat hier realtime de laatste stand wordt overgenomen. Als je met je account op Spritmonitor inlogt, heb je bij je auto in het menu de optie "Weitere Funktionen". Daar kun je de gewenste html code kopiëren en hier op dit forum in je homepage in je onderschrift plaatsen. Werkt subliem, en als je daar het verbruik bijhoudt, wordt het hier op dit forum in je onderschrift automatisch aangepast. Zo kunnen we elkaar makkelijk via elk geplaatst berichtje (in welk topic dan ook) op de hoogte houden.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon/idea.gif)
Ik vind trouwens die duitse site best handig, door de filteropties kun je goed vergelijken. Bijvoorbeeld voor het onderscheid tussen 60 en 75 pk, of het verschil tussen handbakken en automaat. De rijomstandigheden in Duitsland zijn misschien niet 100% vergelijkbaar, maar juist doordat er veel meer deelnemers zijn krijg je wel beter vergelijkingsmateriaal.